Komunikaty PR

IPANEMA, czyli lato w wielkim mieście!

2021-04-28  |  13:00
Biuro prasowe

Dlatego doskonałym uzupełnieniem letniego miejskiego outfitu będą buty marki IPANEMA, które nadmorskie trendy perfekcyjnie łączą z wygodą i już dawno wyszły daleko poza plażę…

Mody się zmieniają, trendy mijają, a pełne kobiecych wzorów i brazylijskiej energii buty marki IPANEMA od 20 lat są nieodłącznym elementem looku milionów kobiet na całym świecie. Inspirowane z jednej strony naturą, z drugiej wielkomiejskim ruchem światowych metropolii, podkreślają styl i charakter swoich właścicielek. Wędrują na stopach fashionistek od Rio po Rzym, od Paryża po Warszawę, zapewniając im komfort, dosłownie na każdym kroku. Soczyście kolorowe i odważne, a może subtelne, pastelowe i klasyczne? Portfolio IPANEMA pełne jest najróżniejszych modeli, które w trakcie lata w wielkim mieście świetnie sprawdzą się zarówno w casualowych, jak i w bardziej zobowiązujących stylizacjach.

Warto widzieć, że IPANEMA to nie tylko moda i wygoda, ale także troska o przyrodę i etyka pracy. Te w 100% wegańskie (czyli takie, w przy produkcji których nie wykorzystano żadnych składników pochodzenia zwierzęcego) i w 100% nadające się do recyklingu buty, wytwarzane są we własnych fabrykach marki, co zapewnia odpowiedzialną produkcję i pełną szacunku pracę. Ponadto dzięki takiemu rozwiązaniu zredukowano zużycie wody, energii i śladu ekologicznego. Wniosek? Wybierając obuwie marki IPANEMA nie tylko wyglądasz wspaniale, ale i czujesz się wspaniale, bo przyczyniasz się do tworzenia lepszego świata poprzez zrównoważony rozwój oraz ochronę środowiska.

IPANEMA ELLA FEM

Jednobarwne japonki z delikatnymi kolorowymi akcentami. Zapięcie wokół kostki zapewnia komfort noszenia w każdej sytuacji, a zestawienie odcieni gwarantuje, że model ten nie wyjdzie z mody przez wiele sezonów.

IPANEMA LOONEY TUNES AD

Klasyczne japonki z motywami znanymi z kreskówek Looney Tunes. Tweety, Królik Bugs, Kot Sylwester czy Kaczor Duffy ożywią stylizację i dodadzą jej nutkę (uzasadnionego zwłaszcza latem) szaleństwa.

IPANEMA SEM IGUAL TATOO FEM

Kobiece, kolorowe i pełne nieoczywistych wzorów inspirowanych tatuażami – oto japonki, które mają dużą szansę stać się niedołączaną częścią stylizacji… niczym tatoo. Uwagę przyciągają także akcenty dekoracyjne na utrzymujących stopę paskach.

IPANEMA NO FEM

Czarne lub nude. Choć mają swój rodowód na plaży, stanowią kwintesencję elegancji. Klasyczne klapki z ozdobnym supłem, który przywodzi na myśl plecionkę znaną z rzymianek. Idealny wybór dla tych, którzy szukają wygodnych japonek w stonowanych, nieprzyciągających wzroku barwach.

IPANEMA BOLD FEM

Jednobarwne klapki z trzema grubymi paskami, które doskonale trzymają stopę. Idealnie sprawdzą się zarówno w stylizacji z jeansami, jak i zwiewną, długą letnią sukienką. Komfort i klasyka w jednym.

IPANEMA CAIMAN SANDAL FEM

Jednokolorowe sandały typu japonki z zapięciem wokół kostki w deseń imitujący skórę krokodyla. Ten zwierzęcy akcent (modny kolejny sezon) nada pazura każdej stylizacji!

IPANEMA CLASS MODERN FEM

Zapinane wokół kostki sandały typu japonki z dekoracyjnym akcentem w postaci trzech kółek. Sześć różnych wersji kolorystycznych, od czerni po limonkę, plus połączenie klasycznej formy z nowoczesnymi akceptami, to przepis na buty modne długo więcej, niż jeden sezon.

IPANEMA ANATOMIC TAN FEM

Klasyka gatunku! Japonki dosłownie idealne - lekkie, perfekcyjnie dopasowane do kształtu stopy z dyskretnym, acz widocznym logiem marki. Wycieczka na Ipanemę bez ruszania się z miasta.

IPANEMA CLASS MOOD FEM

Sandały japonki ze srebrnym motywem dekoracyjnym, który z pewnością przyciągnie uwagę do stóp. Połączenie elegancji z wygodą, klasyki z nowoczesnością. Must-have każdej fashionistki lubującej się w metalicznych dodatkach.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki? Biuro prasowe
2024-09-26 | 12:00

Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki?

Wraz z nadejściem jesieni nadchodzi czas na porządkowanie i odświeżanie garderoby. Vinted przyjrzała się nawykom zakupowym Polek i Polaków. Badanie* konsumenckie przeprowadzone dla
Moda Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki
2024-09-24 | 14:00

Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki

Zbliżający się sezon jesień/zima 2024 przynosi świeże spojrzenie na modę męską, łącząc klasykę z nowoczesnością. Styl uliczny będzie łączył się z elegancją, a funkcjonalność
Moda Finałowy pokaz mody SHEIN X Global Challenge 2024 w Singapurze
2024-09-23 | 13:46

Finałowy pokaz mody SHEIN X Global Challenge 2024 w Singapurze

SINGAPUR, 23 września 2024 – Zwyciężczyni i finaliści konkursu SHEIN X Global Challenge 2024 wzięli udział w pokazie mody, który odbył się 19 września 2024 roku w ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.