Komunikaty PR

IT Cosmetics dostępne w Polsce!

2020-03-26  |  11:00
Biuro prasowe

Uwielbiane przez kobiety na całym świecie produkty IT Cosmetics od teraz dostępne są także w Polsce. Pochodząca z USA marka słynie z innowacyjnych kosmetyków do makijażu i pielęgnacji, bogatych w składniki odżywcze i wykorzystujących najnowocześniejsze technologie przeciwstarzeniowe. Jej celem jest inspirowanie kobiet i zachęcanie ich do celebrowania własnej urody. W ofercie IT Cosmetics dostępne są m.in. krem CC Your Skin But Better™ z filtrem mineralnym SPF 50+, korektor pod oczy Bye Bye Under Eye™ czy krem do pielęgnacji twarzy Confidence in a Cream™.

IT Cosmetics – informacje o marce 

Marka IT Cosmetics stworzona została w 2008 roku przez Jamie Kern Lima, dziennikarkę i prezenterkę telewizyjną, która po wielu latach zmagania się z trądzikiem różowatym odkryła, że nie ma kosmetyku, który skutecznie byłby w stanie ukryć niedoskonałości jej skóry. Zainspirowało ją to do opracowania unikalnego produktu: kremu CC, który szybko podbił serca kobiet na całym świecie. – Misją IT Cosmetics jest uczynić świat piękniejszym, poprzez nasze produkty, nasze działania oraz przekonanie, że każda kobieta jest piękna i zasługuje na to, aby tak się czuć– mówi Shannon Pirie Charles, Group Vice President Education & Global Brand Ambassador, IT Cosmetics. – Chcemy, by kobiety, patrząc w lustro, zamiast dostrzegać swoje wady, widziały przede wszystkim to, co jest w nich piękne. Dlatego wspieramy je w budowaniu pewności siebie i zachęcamy do odkrywania najpiękniejszej wersji siebie– dodaje Shannon Pirie Charles.

Produkty IT Cosmetics przeznaczone są dla wszystkich, którzy dotychczas mieli problem z ukryciem swoich niedoskonałości lub którym brakuje pewności siebie, by być sobą. Stała współpraca z chirurgami plastycznymi i dermatologami, ekspertami w dziedzinie odmładzania skóry i estetyki, pozwala marce IT Cosmetics oferować niezwykle skuteczne produkty. Dzięki unikalnej technologii nie tylko pomagają one ukryć niedoskonałości, ale także wpływają na dobrą kondycję skóry każdego dnia. 

Your Skin But Better™ CC+ Krem SPF 50+ 7w1 

Wielozadaniowy krem CC, który niezawodnie pokrywa niedoskonałości cery i wypełnia drobne zmarszczki. Formuła łączy w sobie krem nawilżający, serum przeciwzmarszczkowe, korektor, podkład i krem przeciwsłoneczny w jednym 
produkcie. Dodatkowo zawiera mineralny filtr SPF 50+, chroniący skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych UV-A i UV-B, a tym samym przed przedwczesnym starzeniem się skóry. Dostępny jest w 12 odcieniach i w 3 różnych wariantach: klasycznym, matującym i rozświetlającym.

Korektor Bye Bye Under Eye™

Jeden z najlepiej sprzedających się i wielokrotnie nagradzanych korektorów od marki IT Cosmetics Bye Bye Under Eye™. Zapewnia długotrwały efekt, wysokie krycie, a także maskuje zaczerwienienia, a jego lekka konsystencja sprawia, że nie zbiera się w załamaniach skóry. Dostępny jest w 24 odcieniach. 

Puder transparentny Bye Bye Pores™

Opracowany we współpracy z chirurgami plastycznymi, ma za zadanie zniwelować widoczne pory i niedoskonałości. Dzięki technologii Bye Bye Pores Optical Blurring Technology ™ nadaje perfekcyjne matowe wykończenie. 

Tusz do rzęs Superhero™ Super Black

Tusz do rzęs Superhero ™ nadaje rzęsom wyjątkową objętość, ekstremalną długość a wyjątkowa szczoteczka sprawia, że stają się precyzyjnie rozdzielone i podkręcone. Opatentowana technologia Elastic Strech uelastycznia i wydłuża rzęsy otulając je ultra-kondycjonującą czarną peleryną mocy i koloru dla najsilniejszych, najgrubszych, najbardziej oczekiwanych rezultatów. 

Kredka do brwi Brow Power™

Opracowany przez ekspertów z IT Cosmetics wspólnie z chirurgami plastycznymi, ten najlepiej sprzedający się i wielokrotnie nagradzany ołówek jest nasycony biotyną poprawiającą porost brwi, lecytyną, wyciągiem z palmy sabałowej, pokrzywą, zieloną herbatą, przeciwutleniaczami, pestkami winogron oraz witaminami A, B5, C i E. Opatentowana technologia Brow Power ™ zapewnia najpiękniejsze, naturalnie wyglądające brwi. 

Krem pielęgnacyjny Confidence in a Cream™

Opracowany we współpracy z chirurgami plastycznymi Confidence in a Cream™ Moisturizer to szybko wchłaniający się krem, który został przebadany klinicznie, aby 
nadać skórze gładki, zdrowszy i młodszy wygląd! Idealny dla wszystkich rodzajów skóry, nawet najbardziej wrażliwej i suchej.

Produkty dostępne są wyłącznie w sieci perfumerii Douglas i na douglas.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.