Aplikacja Player zintegrowana z HMS, dostępna w AppGallery
Aplikacja Player, serwis oferujący wideo na życzenie i telewizję internetową, została zintegrowana z Huawei Mobile Services, co oznacza, że jest dostępna w AppGallery zarówno dla najnowszych urządzeń Huawei opartych o HMS, jak i starszych modeli z GMS.
Urządzenia Huawei oparte o HMS to smartfony z serii Mate 40, P40 i Mate 30, modele Y6p, Y5p i P smart 2021, innowacyjny, składany smartfon Mate Xs, a także tablety – MatePad, MatePad Pro, MatePad T10, MatePad T10s i MatePad T8.
Player to jeden z najbardziej uniwersalnych serwisów VOD w Polsce, zawierający filmy, seriale, programy rozrywkowe, newsy i treści lifestylowe, motoryzacyjne, sportowe oraz tytuły dla dzieci. Jeden pakiet pozwala na współdzielenie konta z 5 osobami oraz oglądanie programów na dwóch urządzeniach jednocześnie. Player oferuje łącznie ponad 3000 polskich i zagranicznych tytułów. Po dodaniu wybranych programów do Ulubionych, użytkownik otrzymuje powiadomienia o nowych odcinkach ulubionych seriali i programów. Dodatkowo serwis daje możliwość oglądania bogatego wyboru formatów Player Original oraz discovery+ Originals dostępnych tylko w Player.
Użytkownicy mogą również oglądać przedpremierowo ulubione programy i seriale, czasem nawet kilka tygodni wcześniej niż w telewizji oraz otrzymują dostęp do całych sezonów popularnych polskich produkcji. Fani sportu otrzymują dostęp do najlepszych dyscyplin i transmisje na żywo, w tym igrzyska olimpijskie, turnieje tenisowe, kolarstwo czy piłkę nożną w Eleven Sport oraz Canal+ SPORT. Player daje dostęp również do najpopularniejszych serwisów takich jak CANAL+, HBO, MTV, a także ponad 40 kanałów telewizyjnych na żywo, z możliwością przewijania i oglądania już rozpoczętych programów.
Huawei AppGallery to sklep, który globalnie oferuje dostęp do ponad 134 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 540 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services (HMS), w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika, umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery, powstała dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL, na której można znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.
Huawei jest jednym z wiodących producentów infrastruktury telekomunikacyjnej i elektroniki użytkowej na świecie. Pełne portfolio produktów marki dostępne jest w sklepie internetowym huawei.pl, w którym na odwiedzających codziennie czekają nowe, atrakcyjne promocje, a w każdy wtorek klienci mogą skorzystać z oferty OkazjoWTORKÓW. W sklepie można znaleźć szeroką gamę produktów: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery i akcesoria, w tym produkty ekskluzywne, niedostępne nigdzie indziej, a także szereg benefitów, w tym wiele wygodnych form płatności, atrakcyjne raty 0%, darmowe i bezpłatne dostawy czy 15 dni na ewentualny bezpłatny zwrot zakupionego towaru.
Rusza turniej Counter Strike w Atrium Biała!
Dubaj uruchamia największy na świecie projekt rozwoju raf morskich
Sezon działkowy czas start: przygotuj się na majówkę z EZVIZ
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca
Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.
Prawo
Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia
Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.
Handel
Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa
Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.