HMS Editor’s Choice Awards 2021 przyznane
Huawei wyłonił zwycięzców konkursu HMS Editor’s Choice Awards 2021, wybierając najlepsze aplikacje, gry i motywy dostępne w AppGallery, autorskim sklepie marki.
W gronie zwycięskich aplikacji znalazły się m.in. Too Good To Go, wyróżniona w kategorii ekologicznej i adidas Running app by Runtastic uznana za najlepszą aplikację wspierającą zdrowie.
Jury wyróżniło aplikacje w jeszcze trzech kategoriach: iTranslate Translator & Dictionary (kategoria Rozwój Osobisty), nawigacja TomTom GO (Wygoda) i myTuner Radio & Podcasts (Rozrywka). Wśród gier uznanych za najlepsze znalazły się: World of Tanks Blitz, Homescapes, Guardians of Cloudia, State of Survival i Top Eleven 2022. Kapituła konkursowa wyróżniła też 10 twórców motywów. W tym roku to JoJoesArt, butterfly-effected GmbH, Robert Bürger, Alexander Rinas, Biatec/VIENNA STUDIOS/Dominus, Saint On, SBA17, Mikich_blaz, styles4you i Milos Fedak.
Zwycięzcy konkursu HMS Editors' Choice Awards 2021 są wybierani przez zespoły ekspertów Huawei z całej Europy, które na co dzień pracują nad rozwojem ekosystemu usług mobilnych Huawei, w tym nad rozwijaniem sklepu AppGallery, który w tej chwili oferuje użytkownikom na całym świecie dostęp do ponad 173 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS.
Komentując wyniki konkursu, dr Jaime Gonzalo, wiceprezes Huawei Mobile Services Europe, powiedział: - Naszą uwagę przyciągają aplikacje, które przekładają się na lepszą jakość życia – poprzez wsparcie dla inicjatyw ekologicznych, pomoc w monitorowaniu stanu zdrowia i kondycji fizycznej, czy popularyzację projektów artystycznych. Ogromne gratulacje dla wszystkich zwycięzców!
W 2021 roku liczba użytkowników AppGallery w Europie wzrosła aż o 35%, w porównaniu do wyników z poprzedniego roku, osiągając oszałamiającą liczbę 43,5 miliona miesięcznych aktywnych użytkowników. Korzystający z urządzeń Huawei zyskali także dostęp do motywów autorstwa ponad 1000 projektantów – do wyboru jest ponad 50 000 lokalnie zaprojektowanych motywów i tapet. Ponadto, z myślą o użytkownikach smartwatchy Huawei w Europie powstało ponad 20 000 motywów tarcz zegarka, aby zapewnić prawdziwie spersonalizowane doświadczenia.
Najlepiej oceniane aplikacje i motywy w HMS można znaleźć na stronie: https://appgallery.huawei.com/Featured.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.