HMS Editor’s Choice Awards 2021 przyznane
Huawei wyłonił zwycięzców konkursu HMS Editor’s Choice Awards 2021, wybierając najlepsze aplikacje, gry i motywy dostępne w AppGallery, autorskim sklepie marki.
W gronie zwycięskich aplikacji znalazły się m.in. Too Good To Go, wyróżniona w kategorii ekologicznej i adidas Running app by Runtastic uznana za najlepszą aplikację wspierającą zdrowie.
Jury wyróżniło aplikacje w jeszcze trzech kategoriach: iTranslate Translator & Dictionary (kategoria Rozwój Osobisty), nawigacja TomTom GO (Wygoda) i myTuner Radio & Podcasts (Rozrywka). Wśród gier uznanych za najlepsze znalazły się: World of Tanks Blitz, Homescapes, Guardians of Cloudia, State of Survival i Top Eleven 2022. Kapituła konkursowa wyróżniła też 10 twórców motywów. W tym roku to JoJoesArt, butterfly-effected GmbH, Robert Bürger, Alexander Rinas, Biatec/VIENNA STUDIOS/Dominus, Saint On, SBA17, Mikich_blaz, styles4you i Milos Fedak.
Zwycięzcy konkursu HMS Editors' Choice Awards 2021 są wybierani przez zespoły ekspertów Huawei z całej Europy, które na co dzień pracują nad rozwojem ekosystemu usług mobilnych Huawei, w tym nad rozwijaniem sklepu AppGallery, który w tej chwili oferuje użytkownikom na całym świecie dostęp do ponad 173 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS.
Komentując wyniki konkursu, dr Jaime Gonzalo, wiceprezes Huawei Mobile Services Europe, powiedział: - Naszą uwagę przyciągają aplikacje, które przekładają się na lepszą jakość życia – poprzez wsparcie dla inicjatyw ekologicznych, pomoc w monitorowaniu stanu zdrowia i kondycji fizycznej, czy popularyzację projektów artystycznych. Ogromne gratulacje dla wszystkich zwycięzców!
W 2021 roku liczba użytkowników AppGallery w Europie wzrosła aż o 35%, w porównaniu do wyników z poprzedniego roku, osiągając oszałamiającą liczbę 43,5 miliona miesięcznych aktywnych użytkowników. Korzystający z urządzeń Huawei zyskali także dostęp do motywów autorstwa ponad 1000 projektantów – do wyboru jest ponad 50 000 lokalnie zaprojektowanych motywów i tapet. Ponadto, z myślą o użytkownikach smartwatchy Huawei w Europie powstało ponad 20 000 motywów tarcz zegarka, aby zapewnić prawdziwie spersonalizowane doświadczenia.
Najlepiej oceniane aplikacje i motywy w HMS można znaleźć na stronie: https://appgallery.huawei.com/Featured.
Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
Oto Fresh ’n Rebel Clam Core - słuchawki mobilne, oferujące 45 godzin słuchania
Cooler Master ogłasza kolejną edycję prestiżowego - Case Mod World Series
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.