Komunikaty PR

Huawei prezentuje inteligentne okulary - Huawei x Gentle Monster Eyewear II

2020-10-22  |  15:00
Biuro prasowe

Huawei x Gentle Monster Eyewear II to nowe, inteligentne okulary w portfolio marki, które chronią oczy przed słońcem, pozwalają prowadzić rozmowy telefoniczne i słuchać muzyki w unikalny, wygodny sposób. Wbudowane w oprawkę okularów głośniki z ultracienką membraną o dużej amplitudzie, a także tytanowe, ale przy tym elastyczne zawiasy, zapewniają komfort noszenia i przyjemność korzystania z inteligentnych funkcji. Urządzenie zaprezentował dzisiaj Richard Yu, CEO Huawei CBG, podczas globalnej premiery flagowych smartfonów z serii Huawei Mate 40.

 

Huawei x Gentle Monster Eyewear II to druga odsłona współpracy pomiędzy Huawei a południowokoreańską marką Gentle Monster Eyewear, specjalizującą się w tworzeniu wysokiej jakości okularów optycznych i przeciwsłonecznych. Inteligentne okulary Huawei x Gentle Monster to produkt łączący najlepsze trendy w modzie i designie z zaawansowanymi technologiami – okulary, po sparowaniu ze smartfonem, umożliwiają m. in. prowadzenie w komfortowy sposób rozmów głosowych czy słuchanie muzyki.

 

Nowy, ergonomiczny design

W nowej generacji Huawei x Gentle Monster Eyewear II zastosowano elastyczne, tytanowe zawiasy o mniejszej – w porównaniu do pierwszej odsłony urządzenia – gęstości, dzięki czemu okulary są lżejsze. Zastosowanie tytanowych elementów podniosło też poziom ich wyważenia. W porównaniu do pierwszej wersji urządzenia, której premiera miała miejsce w 2019 roku, zwiększony został też kąt zakrzywienia zauszników z 12° do 20°. Wszystko to sprawia, że Huawei x Gentle Monster Eyewear II oferują najwyższy komfort noszenia. 

 

Nowa jakość dźwięku

W zausznikach okularów Huawei x Gentle Monster Eyewear II zastosowano nowe głośniki z  ultracienką membraną 128 mm² o dużej amplitudzie 0,5 mm, które zapewniają wysoką jakość dźwięku stereo. Kolejną nowością wprowadzoną do głośników okularów jest technologia automatycznego zmniejszania głośności w zależności od otoczenia akustycznego. Dzięki temu rozwiązaniu, a także udoskonalonej konstrukcji głośników, rozchodzenie się dźwięku jest ograniczone nawet o 12 dB, w porównaniu do poprzedniej wersji urządzenia. Możliwość usłyszenia przez postronne osoby prowadzonej przy użyciu okularów rozmowy jest więc ograniczona, nawet w cichym otoczeniu.

 

Nowe, inteligentne funkcje obsługi

Okulary obsługują nowe funkcje wykrywania gestów. W celu sparowania ich ze smartfonem, użytkownicy muszą jedynie delikatnie uszczypnąć zausznik okularów po lewej stronie twarzy. Aby odtworzyć następny lub poprzedni utwór, a także regulować głośność, wystarczy wykonać kilka przeciągnięć po lewym zauszniku, bez potrzeby wyjmowania telefonu. W sytuacji, gdy użytkownik zdjął okulary, muzyka automatycznie się zatrzyma i powróci, jeżeli użytkownik ponownie założy je w ciągu trzech minut.

 

Nowa generacja inteligentnych okularów wyposażona jest w baterię, która pozwala odtwarzać muzykę przez 5 godzin bez przerwy na jednym ładowaniu. Co więcej, Eyewear II są wyposażone w nową, bezprzewodową technologię szybkiego ładowania, dzięki czemu okulary są gotowe do użycia w dowolnym miejscu i czasie.

 

Informacje o dostępności okularów na lokalnych rynkach będą podawane na bieżąco.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.