iiyama prezentuje G-Master GB2795HSU-B1 Gold Phoenix - superszybki monitor do za
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Monitor iiyama G-Master GB2795HSU-B1 Gold Phoenix to najnowszy członek klanu Złotego Feniksa skierowany do wymagających graczy i fanów e-sportowych zmagań, którzy muszą wykazać się jak najszybszym czasem reakcji.
iiyama G-Master GB2795HSU-B1 Gold Phoenix został wyposażony w 27-calową matrycę VA o rozdzielczości Full HD (1920 × 1080 pikseli) i częstotliwości odświeżania aż 280 Hz, zapewniającą graczom niesamowicie płynny obraz. W połączeniu z czasem reakcji wynoszącym zaledwie 0,2 ms gwarantuje to wyraźny obraz bez smużenia, nawet w trakcie najbardziej dynamicznych scen. To szybkość e-sportowej klasy, pozwalająca graczom cieszyć się najwyższą jakością wyświetlanych treści.
Niezwykle wysoka częstotliwość odświeżania na poziomie 280 Hz i błyskawiczny czas reakcji w połączeniu z technologią FreeSync Premium oznaczają też niskie opóźnienia wejściowe i kompensację niskiej liczby klatek na sekundę (LFC), a tym samym płynne, pozbawione przycięć i efektu rozrywania, przejścia między ekranami.
Monitor posiada funkcję Black Tuner, zwiększającą widoczność w zacienionych obszarach, co pomaga graczom w szybszym wykrywaniu wroga i zapewnia możliwość wyboru optymalnych ustawień i dostosowania ich do różnych gatunków gier.
O komfort użytkowania dbają podstawa z możliwością regulacji wysokości (w zakresie aż 150 mm), pochylenia i piwotu, a także rozwiązania chroniące wzrok i ograniczające zmęczenie oczu, jak zapobiegająca migotaniu technologia flicker-free i filtry redukujące niebieskie światło.
Monitor iiyama G-Master GB2795HSU-B1 Gold Phoenix jest już dostępny w sprzedaży, a jego sugerowana cena producenta wynosi tylko 999 zł.
Twinings Ovaltine sięga po RISE with SAP
Transformacja cyfrowa Bonprix w dobrym stylu
IBA Poland i IBM Ireland zawierają partnerstwo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.