Twinings Ovaltine sięga po RISE with SAP
Migracja do chmury staje się nieodzownym elementem strategii firm spożywczych, pozwalając im na lepsze zarządzanie zasobami, zwiększenie efektywności operacyjnej i szybsze reagowanie na zmieniające się warunki rynkowe. Przejście do chmury wpisało się zatem także w wieloletni program transformacji cyfrowej Twinings Ovaltine. Globalny lider produkujący napoje, wybrał w tym celu rozwiązania SAP.
Niemal 30 procent liderów biznesowych z regionu CEE i aż 44 procent z USA przyznaje, że technologia chmurowa wdrożona w ich organizacji pozwoliła na zwiększenie elastyczności – wynika z danych PwC („Chmura w biznesie, liderzy widzą wartość 2023”). To tendencja dostrzegana zarówno globalnie, jak i lokalnie. W Polsce już 60 procent firm uważa bowiem, że rozwiązania chmurowe pozwalają lepiej adaptować się do nowych modeli biznesowych, niż oprogramowanie instalowane lokalnie – potwierdza badanie SAP („Biznes napędzany cyfrowo, rozwój w obliczu Przemysłu 5.0”).
Doskonałym przykładem zarówno globalnego, jak i lokalnego dostrzegania atutów podejścia chmurowego jest Twinings Ovaltine, międzynarodowa firma produkująca napoje, która zakończyła pierwszą fazę migracji do chmury RISE with SAP. Celem szeroko zakrojonej transformacji jest poprawa wydajności i odporności globalnych operacji przedsiębiorstwa. Dzięki powszechnemu wykorzystaniu technologii chmurowych firma będzie też w stanie sprostać zmieniającym się potrzebom bazy klientów.
Przenosząc siedem różnych platform ERP do chmury, Twinings Ovaltine ujednolica swoje zasoby, a jednocześnie rozwiązuje problemy z silosowaniem danych, które mogą wpływać na współpracę i podejmowanie decyzji rynkowych . Teraz dysponuje platformą umożliwiającą rozszerzenie mapy dystrybucyjnej produktów, elastyczne reagowanie na trendy i zachowania klientów oraz usprawnienie operacji animujących wzrost biznesowy.
“RISE with SAP to nowoczesny system ERP w chmurze wraz z usługami komplementarnymi, to fundament pozwalający na budowanie doskonałości operacyjnej przedsiębiorstw napędzanych danymi. Ta pewność wynika przede wszystkim z wbudowanych w te rozwiązania możliwości, pozwalających na reagowanie na zmiany. Chmura daje naszym klientom bezpieczeństwo, elastyczność, szybkość i zwinność. Pozwala reagować na zmieniające się oczekiwania konsumentów w czasie, jaki jeszcze do niedawna był wysoce pożądany, ale niemożliwy do zrealizowania. W ten sposób tworzy bufor elastycznych rozwiązań zabezpieczający ich na przyszłość, w obliczu dynamicznego krajobrazu społeczno-gospodarczego. To szczególnie ważne w dzisiejszym otoczeniu biznesowym i w branżach takich jak produkcja spożywcza, które muszą bardzo szybko reagować na trendy, bieżące wydarzenia i zachowania konsumentów” – mówi Marcin Demkiw, Dyrektor do spraw Wsparcia Sprzedaży, SAP Polska.
Twinings Ovaltine współpracuje z SAP od 2011 r. Partnerstwo to już przełożyło się m.in. na obniżenie kosztów ogólnych, zoptymalizowanie procesów ERP (od zaopatrzenia po HR), a także zwiększenie możliwości podejmowania decyzji, dzięki lepszemu dostępowi do danych. Kończąc swoją pierwszą migrację do RISE with SAP S/4HANA, firma wdraża więc obecnie także całe portfolio rozwiązań SAP, w zakresie SAP Digital Supply Chain Management, Business Technology Platform i Ariba, które zapewniają cyfrową transformację całej organizacji.
Wybrane przez Twinings Ovaltine rozwiązania SAP przekładają się na praktyczne korzyści, takie jak uproszczone procesy biznesowe w chmurze, ulepszone doświadczenia użytkowników, możliwości operowania danymi i spostrzeżeniami w czasie rzeczywistym oraz widoczność sprzedaży, zapasów i procesów w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Dzięki temu producent może szybko reagować na potrzeby i zachowania swoich klientów i szerszego rynku.
SAP Digital Supply Chain Management i Ariba, dają także Twinings Ovaltine możliwość zmodernizowania łańcucha dostaw i operacji zakupowych, jednocześnie przekładając się na lepszy wgląd w szersze łańcuchy wartości. Pomaga to chronić firmę przed zakłóceniami w globalnym łańcuchu dostaw i gwarantuje, że firma może współpracować z dostawcami, którzy mają podobne cele.
„Produkty Twinings i Ovaltine są sprzedawane w ponad 100 krajach na całym świecie, ale wiemy, że potrzeby konsumentów stale ewoluują. Potrzebowaliśmy platformy, która mogłaby skalować się razem z nami i pomóc wyprzedzać oczekiwania naszych klientów. Przeniesienie naszego systemu ERP do chmury dzięki RISE with SAP umożliwiło nam realizacje tego celu, tworząc podstawy dla przyszłego wzrostu i ekspansji, umożliwiając podejmowanie szybszych i dokładniejszych decyzji oraz usprawniając nasze globalne operacje” – mówi Sandeep Seeripat, Global Business Transformation i Technology Officer, Twinings Ovaltine.
iiyama prezentuje G-Master GB2795HSU-B1 Gold Phoenix - superszybki monitor do za
Transformacja cyfrowa Bonprix w dobrym stylu
IBA Poland i IBM Ireland zawierają partnerstwo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.