Innowacyjne urządzenia Hisense już w Polsce
Hisense, światowej skali producent TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, rozpoczyna komunikację na polskim rynku z hasłem „Say Hi to Hisense”, która ma na celu przybliżenie klientom w Polsce produktów marki oraz jej historii.
Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej, ale portfolio marki jest znacznie szersze – w ofercie w Polsce dostępne są już telewizory LED, OLED, ULED, MiniLED, czy urządzenia z kategorii AGD – lodówki, zamrażarki, pralki oraz klimatyzatory.
Innowacyjność silnie wpisuje się w DNA marki Hisense – firma od ponad 50 lat konsekwentnie pracuje nad badaniami i rozwojem urządzeń elektronicznych, a jej głównym celem jest kreowanie trendów w tej dziedzinie. Innymi ważnymi wartościami dla marki są: uczciwość, zorientowanie na klienta czy zrównoważony rozwój. Misją Hisense jest dostarczanie nowoczesnych produktów o najwyższej jakości w przystępnych cenach, które będą uławiać codzienność i podnosić jakość życia konsumentów.
Hisense jako pionier innowacji – LASER TV
Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej i stara się być zawsze o krok przed konkurencją – jako pierwszy na świecie w 2014 r. wprowadził Laser TV na rynek telewizorów komercyjnych. Firma nieustannie pracuje nad rozwojem tej technologii, wierząc, że to jedno z najdoskonalszych rozwiązań wyświetlania obrazu. Hisense to czwarta co do wielkości marka telewizorów na świecie i numer 1 w tym segmencie w Chinach.
Laser TV to laserowy telewizor, w którego skład wchodzi projektor o ultrakrótkim rzucie i wysokiej jakości ekran 4K eliminujący światło otoczenia. Opatentowana przez Hisense technologia źródła laserowego równomiernie emituje światło i kolory na ekran, aby wyświetlać płynne i szczegółowe obrazy w dowolnym oświetleniu. Telewizory Hisense umożliwiają także oglądanie wielkoformatowego ekranu z bliskiej odległości sprawiając, że obrazy stają się bardziej realistyczne, a widz może poczuć się jak w kinie. Wyjątkowości doświadczenia dopełnia kinowa technologia audio. Dzięki temu, że obraz na ekranie jest odbijany, a nie bezpośrednio wyświetlany w kierunku oczu sprawia, że Laser TV jest przyjazny dla wzroku i mniej męczy oczy nawet podczas długich seansów.
Hisense poszerza właśnie portfolio telewizorów w tej kategorii – do 100-calowego, dostępnego już w Polsce modelu 100L5 4K Smart Laser TV, dołącza właśnie kolejny 88L5V Sonic Screen Laser TV, wyposażony w pierwszy na rynku ekran dźwiękowy, o przekątnej 88 cali. Model Sonic Screen Laser TV będzie dostępny w Polsce już w lipcu 2021.
Pandemia koronawirusa spowodowała, że więcej czasu spędzamy przed ekranami urządzeń, a wielkoformatowe telewizory stają się coraz bardziej popularne. Rynek dużych przekątnych TV rośnie w bardzo szybkim tempie rok do roku – pierwszy kwartał 2021 roku w segmencie +70” urósł ilościowo o ponad 90% (prawie podwójnie w stosunku do zeszłego roku). Hisense wpisując się w te trendy dostarcza swoje modele Laser TV w segmencie 88”, 100” i planuje dalej poszerzać swoje portfolio w tym zakresie.
Telewizory z flagowej serii Laser TV to tylko część szerokiej oferty Hisense w kategorii TV. Oferta marki przeznaczona dla polskich konsumentów na 2021 rok obejmuje 24 modeli telewizorów LED, OLED, ULED, MiniLED, których przekątne ekranu wahają się między 32” a 120” cali. Projektanci marki, pracując nad kolejnymi modelami telewizorów przywiązują dużą wagę do designu – modele telewizorów Hisense charakteryzują się dopracowanym wzornictwem, dopełniającym wystrój wielu nowoczesnych wnętrz.
Chłodniej latem dzięki Hisense
Ważną częścią portfolio produktów Hisense są te należące do kategorii cooling. Wśród nich znajduje się seria lodówek Kombi, Side-by-Side oraz French Door, które dostępne są w salonach sieci Media Expert. Dodatkowo – niedawno marka poszerzyła swoją ofertę wprowadzając wysoko wyspecjalizowane produkty z kategorii washing – pralki i suszarki.
Polscy konsumenci mogą także korzystać z oferty klimatyzatorów marki – szerokie portfolio jest dystrybuowane przez firmę Schiessel.
Produkty Hisense na polskim rynku
Hisense kontynuuje poszerzanie swojego portfolio na polskim rynku. W ofercie marki są już dostępne pralki i suszarki, a wkrótce pojawią się także urządzenia do wyposażenia kuchni z kategorii built-in – piekarniki i płyty indukcyjne. Marka zapowiedziała także dalszy rozwój portfolio lodówek – wkrótce zostaną zaprezentowane nowe modele z serii Skyline, które można scharakteryzować jako idealne połączenie designu z najwyższą technologią. Designu, który sprawi, że idealnie wpasują się we wnętrze każdej kuchni i technologii ułatwiającej życie konsumentów.
Historia marki Hisense na świecie
Hisense to globalna firma, której produkty są dostępne na sześciu kontynentach. W języku chińskim słowo „Hisense” oznacza „dwie rzeki wpadające do morza” lub „zaufanie bez granic”. Początki marki sięgają 1969 roku, wtedy właśnie rozpoczęto produkcję odbiorników radiowych w nowo założonej fabryce No.2 Radio Factory w Qingdao. Kolejnym krokiem w rozwoju firmy było poszerzenie w 1996 roku portfolio o klimatyzatory, a rok później o telewizory. W 2002 roku do oferty włączono chłodziarko-zamrażarki, a w następnych latach inne sprzęty AGD i RTV, m.in. lodówki, pralki, piekarniki, tablety czy smartfony.
Hisense ma swoje oddziały aż w 54 państwach na całym świecie i zatrudnia ponad 80 000 pracowników, z czego 6 000 osób pracuje w 16 nowoczesnych centrach badań i rozwoju. W 2018 roku Hisense został właścicielem firmy Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie i tym samym poszerzył portfolio swoich produktów oferując wysokiej klasy sprzęty AGD i RTV.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.