Lexmark rozszerza ofertę usług w chmurze dla swoich klientów i partnerów
Nowe funkcje umożliwiają bezpieczny dostęp do drukowania również dla pracowników wykonujących pracę zdalnie i hybrydowo
Firma Lexmark, światowy lider w dziedzinie rozwiązań do przetwarzania obrazu, ogłosił dziś rozszerzenie swojej podstawowej oferty usług w chmurze poprzez ulepszenie funkcji zarządzania drukowaniem w chmurze dla użytkowników bezpośrednich oraz zarządzania flotą w chmurze dla partnerów.
— Elastyczność i bezpieczeństwo są dzisiaj podstawą, dlatego nie należy się dziwić, że znaczenie i popularność technologii opartych na chmurze ciągle szybko rosną. — powiedział Sebastian Szpila, Enterprise Account Manager, Lexmark International Polska. — Pandemia Covid-19 przyśpieszyła wdrażanie rozwiązań umożliwiającym pracę zdalną. Rozwiązania oparte na chmurze umożliwiają skuteczny i oszczędny sposób łączenia pracy w biurze z pracą zdalną.
Usługi Lexmark Cloud Services są odpowiedzią na zmiany i potrzeby dzisiejszego biznesu i stanowią pełny zestaw usług opartych na chmurze. Umożliwiają zdalne monitorowanie, zarządzanie flotą urządzeń, zadaniami drukowania i funkcją skanowania, zapewniając użytkownikom bezpieczeństwo i elastyczność.
Lexmark Cloud Print Management (CPM) pozwala klientom uprościć wszelkie związane z drukiem procesy, zoptymalizować koszty i zmniejszyć obciążenie działu IT. Ostatnia aktualizacja CPM to kolejny krok mający na celu podnoszenie komfortu użytkowania. Nowe funkcje pozwalają na:
- Wsparcie dla urządzeń innych firm — klienci posiadający urządzenia drukujące wielu marek mogą teraz korzystać z wiodących w branży funkcji Lexmark Cloud Print Management na wszystkich urządzeniach, nie tylko na drukarkach Lexmark. Zewnętrzny adapter podłączany do drukarki lub urządzenia wielofunkcyjnego innej firmy niż Lexmark umożliwia zarządzanie drukowaniem z autoryzacją użytkownika bez potrzeby dodatkowej infrastruktury lokalnej.
- Drukowanie dla gości w firmie — nowe funkcje drukowania idealne dla firm oferujących gościom dostęp do drukowania. Za pomocą konta w chmurze gość przesyła dokument, który chce wydrukować, a następnie otrzymuje za pośrednictwem poczty elektronicznej unikalny numer PIN, pozwalający na uruchomienie zwolnienia wydruku. Eliminuje to problem zarządzania identyfikatorami gości. Jest to doskonałe rozwiązanie m.in. w branży bankowej.
Lexmark Cloud Fleet Management (CFM) umożliwia partnerom firmy Lexmark łatwe konfigurowanie drukarek, rejestrowanie wskaźników oszczędności i utrzymanie ciągłości pracy urządzeń ze zdalnego centrum operacyjnego, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Nowe możliwości CFM obejmują:
- Monitorowanie poziomu zaopatrzenia zostało rozszerzone o informację na temat materiałów eksploatacyjnych innych niż tonery, takie jak bębny światłoczułe, pojemniki na zużyty toner itp.
- Pojawiła się możliwość dostosowania ekranu głównego w celu łatwiejszej nawigacji - użytkownicy mogą zmieniać ustawienia ekranu głównego drukarki, aby najlepiej odpowiadały ich konkretnym potrzebom.
- Liczniki kopiowania/skanowania/faksowania są teraz wyświetlane w tym samym miejscu, co licznik wydruków, dla większej wygody użytkownika.
- Karty pulpitu nawigacyjnego za pośrednictwem usług Lexmark Cloud Services zapewniają szybki wgląd i natychmiastowy dostęp do kluczowych informacji.
— Firma Lexmark oferuje pełny pakiet rozwiązań do drukowania w chmurze dla dowolnego środowiska drukowania, od małych firm po duże przedsiębiorstwa, — mówi Sebastian Szpila — Nasza wiodąca pozycja w branży w zakresie bezpieczeństwa dokumentów i urządzeń stanowi podstawę usług w chmurze Lexmark, która oferuje ten sam poziom wielokrotnie nagradzanego bezpieczeństwa, kontroli i wydajności, co cała nasza linia produktów. Z niecierpliwością czekamy na udostępnienie dodatkowych funkcji jeszcze w tym roku.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.