Lexmark rozszerza ofertę usług w chmurze dla swoich klientów i partnerów
Nowe funkcje umożliwiają bezpieczny dostęp do drukowania również dla pracowników wykonujących pracę zdalnie i hybrydowo
Firma Lexmark, światowy lider w dziedzinie rozwiązań do przetwarzania obrazu, ogłosił dziś rozszerzenie swojej podstawowej oferty usług w chmurze poprzez ulepszenie funkcji zarządzania drukowaniem w chmurze dla użytkowników bezpośrednich oraz zarządzania flotą w chmurze dla partnerów.
— Elastyczność i bezpieczeństwo są dzisiaj podstawą, dlatego nie należy się dziwić, że znaczenie i popularność technologii opartych na chmurze ciągle szybko rosną. — powiedział Sebastian Szpila, Enterprise Account Manager, Lexmark International Polska. — Pandemia Covid-19 przyśpieszyła wdrażanie rozwiązań umożliwiającym pracę zdalną. Rozwiązania oparte na chmurze umożliwiają skuteczny i oszczędny sposób łączenia pracy w biurze z pracą zdalną.
Usługi Lexmark Cloud Services są odpowiedzią na zmiany i potrzeby dzisiejszego biznesu i stanowią pełny zestaw usług opartych na chmurze. Umożliwiają zdalne monitorowanie, zarządzanie flotą urządzeń, zadaniami drukowania i funkcją skanowania, zapewniając użytkownikom bezpieczeństwo i elastyczność.
Lexmark Cloud Print Management (CPM) pozwala klientom uprościć wszelkie związane z drukiem procesy, zoptymalizować koszty i zmniejszyć obciążenie działu IT. Ostatnia aktualizacja CPM to kolejny krok mający na celu podnoszenie komfortu użytkowania. Nowe funkcje pozwalają na:
- Wsparcie dla urządzeń innych firm — klienci posiadający urządzenia drukujące wielu marek mogą teraz korzystać z wiodących w branży funkcji Lexmark Cloud Print Management na wszystkich urządzeniach, nie tylko na drukarkach Lexmark. Zewnętrzny adapter podłączany do drukarki lub urządzenia wielofunkcyjnego innej firmy niż Lexmark umożliwia zarządzanie drukowaniem z autoryzacją użytkownika bez potrzeby dodatkowej infrastruktury lokalnej.
- Drukowanie dla gości w firmie — nowe funkcje drukowania idealne dla firm oferujących gościom dostęp do drukowania. Za pomocą konta w chmurze gość przesyła dokument, który chce wydrukować, a następnie otrzymuje za pośrednictwem poczty elektronicznej unikalny numer PIN, pozwalający na uruchomienie zwolnienia wydruku. Eliminuje to problem zarządzania identyfikatorami gości. Jest to doskonałe rozwiązanie m.in. w branży bankowej.
Lexmark Cloud Fleet Management (CFM) umożliwia partnerom firmy Lexmark łatwe konfigurowanie drukarek, rejestrowanie wskaźników oszczędności i utrzymanie ciągłości pracy urządzeń ze zdalnego centrum operacyjnego, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Nowe możliwości CFM obejmują:
- Monitorowanie poziomu zaopatrzenia zostało rozszerzone o informację na temat materiałów eksploatacyjnych innych niż tonery, takie jak bębny światłoczułe, pojemniki na zużyty toner itp.
- Pojawiła się możliwość dostosowania ekranu głównego w celu łatwiejszej nawigacji - użytkownicy mogą zmieniać ustawienia ekranu głównego drukarki, aby najlepiej odpowiadały ich konkretnym potrzebom.
- Liczniki kopiowania/skanowania/faksowania są teraz wyświetlane w tym samym miejscu, co licznik wydruków, dla większej wygody użytkownika.
- Karty pulpitu nawigacyjnego za pośrednictwem usług Lexmark Cloud Services zapewniają szybki wgląd i natychmiastowy dostęp do kluczowych informacji.
— Firma Lexmark oferuje pełny pakiet rozwiązań do drukowania w chmurze dla dowolnego środowiska drukowania, od małych firm po duże przedsiębiorstwa, — mówi Sebastian Szpila — Nasza wiodąca pozycja w branży w zakresie bezpieczeństwa dokumentów i urządzeń stanowi podstawę usług w chmurze Lexmark, która oferuje ten sam poziom wielokrotnie nagradzanego bezpieczeństwa, kontroli i wydajności, co cała nasza linia produktów. Z niecierpliwością czekamy na udostępnienie dodatkowych funkcji jeszcze w tym roku.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.