Słuchawki Huawei FreeBuds 4 z Adaptive Ear-Matching już dostępne w Polsce!

– FreeBuds 4 to najnowsze bezprzewodowe słuchawki Huawei, od dzisiaj dostępne w Polsce w atrakcyjnej ofercie przedsprzedażowej, która potrwa do 8 lipca – w tym czasie można je kupić w rekomendowanej cenie 599 zł. Huawei FreeBuds 4 są pierwszymi na rynku słuchawkami TWS z innowacyjną funkcją Adaptive Ear-Matching (AEM), która wykrywa kształt kanału słuchowego użytkownika i automatycznie dopasowuje redukcję szumów do indywidualnych cech danej osoby, wykorzystując przy tym informacje o panujących warunkach zewnętrznych.
Huawei FreeBuds 4 moża zamówić w przedsprzedaży w sklepie internetowym huawei.pl, sklepie Huawei Warszawa w Westfield Arkadia, w RTV Euro AGD, Media Markt, Media Expert, x-kom, Komputronik oraz w Orange. Rekomendowana cena sprzedaży słuchawek w promocyjnej ofercie trwającej do 8 lipca wynosi 599 zł. Oferta może różnić się w zależności od partnerów, szczegóły dostępne są w sklepach.
W dniu premiery Huawei FreeBuds 4 na polskim rynku, startuje również kampania marketingowa wspierająca sprzedaż tego produktu. Kampania z udziałem Roberta Lewandowskiego, ambasadora Huawei, będzie prowadzona w kanałach digital i social media marki.
Innowacyjna technologia Adaptive Ear-Matching
Słuchawki Huawei FreeBuds 4, w porównaniu do poprzednich modeli, wykorzystują hybrydową technologię podwójnych mikrofonów, która zapewnia jeszcze lepszą redukcję szumów – to pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku w słuchawkach dousznych typu open-fit. Słuchawki wyposażone są również w technologię Adaptive Ear-Matching (AEM), która wykrywa kształt kanału słuchowego użytkownika oraz warunki zewnętrzne, i na tej podstawie dostosowuje poziom redukcji szumów.
Huawei FreeBuds 4 wykorzystują lekką i wytrzymałą membranę kompozytową z polimeru ciekłokrystalicznego (LCP), która pozwala zminimalizować zniekształcenia dźwięku oraz uzyskać przejrzyste tony średnie i wysokie. Dynamiczne przetworniki, dzięki dużej średnicy (14,3 mm), zapewniają większą amplitudę drgań i mocniejszy bas. Słuchawki wyposażone są w udoskonalone minituby basowe, które generują dźwięk o natężeniu 15% wyższym niż w przypadku Huawei FreeBuds 3.
Wygoda użytkowania
Inżynierowie Huawei opracowali autorski system symulacji 3D, dzięki któremu możliwe było wypracowanie wzorcowej ergonomii słuchawek dla jak najszerszej grupy konsumentów. W testach uwzględniono szczegółowe dane anatomiczne ponad 10 000 par uszu, tak, aby zapewnić optymalny komfort noszenia przez wiele godzin i odpowiednie dopasowanie w zróżnicowanych warunkach. Komfort użytkowania rośnie również dzięki niewielkiej wadze urządzenia – jedna słuchawka waży zaledwie 4,1 grama, a etui – 38 gramów.
Huawei FreeBuds 4 obsługują łączenie z dwoma urządzeniami jednocześnie, dzięki czemu słuchawki można połączyć ze smartfonem i laptopem lub smartwatchem, co umożliwia na przykład słuchanie muzyki na jednym urządzeniu i odbieranie połączeń na drugim.
Huawei FreeBuds 4 oferują 4 godziny pracy na jednym ładowaniu z wyłączoną funkcją redukcji szumów oraz 22 godziny, kiedy używane są razem z etui ładującym. Z włączonym ANC, słuchawki mogą odtwarzać muzykę przez 2,5 godziny. Słuchawki obsługują również funkcję szybkiego ładowania, dzięki której 15 minut ładowania zapewnia kolejne 2,5 godziny pracy.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.