„Wakacyjny szał podróży” w AppGallery – wygraj zniżki za pobranie aplikacji
Huawei wystartował z promocją „Wakacyjny szał podróży” dla użytkowników sklepu z aplikacjami AppGallery. W promocji do zdobycia są między innymi zniżki na przejazdy w aplikacji Traficar, karty podarunkowe Allegro, a także fotograficzne smartfony Huawei. Promocja potrwa do 5 sierpnia.
W promocji „Wakacyjny szał podróży” nagrody można zdobywać w trzech rundach. W pierwszej rundzie o nazwie „Tropikalna wyspa” należy pobrać trzy wybrane aplikacje z listy dostępnej na stronie kampanii. Następnie użytkownik będzie mógł wybrać jeden z voucherów – voucher na porcję lodów
w aplikacji Good Lood, voucher na przejazd z aplikacją Traficar w wysokości 20 zł lub 30% zniżki na zamówienie fotoksiążki poprzez aplikację MoonyBook.
Po wzięciu udziału w pierwszej rundzie użytkownik zostanie przekierowany do drugiej rundy „Kemping w Himalajach”, gdzie będzie mógł pobrać kolejne trzy aplikacje, a następnie odebrać voucher powitalny o wartości 25 zł do wykorzystania w aplikacji OptiTaxi lub 10 zł na doładowanie portmonetki w aplikacji SkyCash.
Po wzięciu udziału w dwóch pierwszych rundach, użytkownik zostanie przekierowany do ostatniej rundy promocji, gdzie będzie można powalczyć o nagrody rzeczowe. Po udostępnieniu strony konkursowej pięciu osobom, uczestnik będzie mógł wygrać kartę podarunkową Allegro o wartości 50 zł, natomiast za udostępnienie strony konkursowej 50 osobom – fotograficzny smartfon Huawei P40 lite.
Szczegóły promocji znajdują się w stronie internetowej promocji oraz w dostępnym tam regulaminie.
AppGallery to sklep, który oferuje dostęp do ponad 11 tysięcy aplikacji. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 490 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services (HMS), w skład którego wchodzą takie usługi, jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery, powstała dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL, na której można znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.
Huawei jest jednym z wiodących producentów infrastruktury telekomunikacyjnej i elektroniki użytkowej na świecie. Pełne portfolio produktów marki dostępne jest w sklepie internetowym huawei.pl, w którym na odwiedzających codziennie czekają nowe, atrakcyjne promocje, a w każdy wtorek klienci mogą skorzystać z oferty OkazjoWTORKÓW. W sklepie można znaleźć szeroką gamę produktów: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery i akcesoria, w tym produkty ekskluzywne, niedostępne nigdzie indziej, a także szereg benefitów, w tym wiele wygodnych form płatności, atrakcyjne raty 0%, darmowe i bezpłatne dostawy czy 15 dni na ewentualny bezpłatny zwrot zakupionego towaru.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.