Komunikaty PR

„Wakacyjny szał podróży” w AppGallery – wygraj zniżki za pobranie aplikacji

2021-07-07  |  11:00
Biuro prasowe

Huawei wystartował z promocją „Wakacyjny szał podróży” dla użytkowników sklepu z aplikacjami AppGallery. W promocji do zdobycia są między innymi zniżki na przejazdy w aplikacji Traficar, karty podarunkowe Allegro, a także fotograficzne smartfony Huawei. Promocja potrwa do 5 sierpnia.

 

W promocji „Wakacyjny szał podróży” nagrody można zdobywać w trzech rundach. W pierwszej rundzie o nazwie „Tropikalna wyspa” należy pobrać trzy wybrane aplikacje z listy dostępnej na stronie kampanii. Następnie użytkownik będzie mógł wybrać jeden z voucherów – voucher na porcję lodów
w aplikacji Good Lood, voucher na przejazd z aplikacją Traficar w wysokości 20 zł lub 30% zniżki na zamówienie fotoksiążki poprzez aplikację MoonyBook.

 

Po wzięciu udziału w pierwszej rundzie użytkownik zostanie przekierowany do drugiej rundy „Kemping w Himalajach”, gdzie będzie mógł pobrać kolejne trzy aplikacje, a następnie odebrać voucher powitalny o wartości 25 zł do wykorzystania w aplikacji OptiTaxi lub 10 zł na doładowanie portmonetki w aplikacji SkyCash.


Po wzięciu udziału w dwóch pierwszych rundach, użytkownik zostanie przekierowany do ostatniej rundy promocji, gdzie będzie można powalczyć o nagrody rzeczowe. Po udostępnieniu strony konkursowej pięciu osobom, uczestnik będzie mógł wygrać kartę podarunkową Allegro o wartości 50 zł, natomiast za udostępnienie strony konkursowej 50 osobom – fotograficzny smartfon Huawei P40 lite.

Szczegóły promocji znajdują się w stronie internetowej promocji oraz w dostępnym tam regulaminie.

AppGallery to sklep, który oferuje dostęp do ponad 11 tysięcy aplikacji. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 490 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services (HMS), w skład którego wchodzą takie usługi, jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.

 

Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery, powstała dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL, na której można znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.

 

Huawei jest jednym z wiodących producentów infrastruktury telekomunikacyjnej i elektroniki użytkowej na świecie. Pełne portfolio produktów marki dostępne jest w sklepie internetowym huawei.pl, w którym na odwiedzających codziennie czekają nowe, atrakcyjne promocje, a w każdy wtorek klienci mogą skorzystać z oferty OkazjoWTORKÓW. W sklepie można znaleźć szeroką gamę produktów: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery i akcesoria, w tym produkty ekskluzywne, niedostępne nigdzie indziej, a także szereg benefitów, w tym wiele wygodnych form płatności, atrakcyjne raty 0%, darmowe i bezpłatne dostawy czy 15 dni na ewentualny bezpłatny zwrot zakupionego towaru.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.