Wygraj telewizor OLED HZ2000 w świątecznym konkursie marki Panasonic

Długie jesienne wieczory, a lista nowości filmowych coraz dłuższa? Wybierz seans filmowy w zaciszu własnego domu. Już teraz możesz wygrać telewizor Panasonic i oglądać filmy w najlepszej jakości!
Aby wziąć udział w konkursie należy odpowiedzieć na pytanie: Co sprawia, że telewizor Panasonic HZ2000 zapewnia niespotykaną dotychczas pełnię wrażeń podczas zimowych wieczorów filmowych? Na zwycięzcę czeka flagowy telewizor HZ2000 o przekątnej 65 cali i z technologią OLED, który zapewnia najwyższą jakość dźwięku i obrazu.
Zgłoszenia konkursowe należy wysłać do 10 grudnia, natomiast zwycięzca zostanie ogłoszony 7 dni później. To jednak nie wszystko, w konkursie może wygrać każdy, ponieważ osoby, które wyrażą zgodę na otrzymywanie newslettera od marki Panasonic otrzymają po 3 vouchery do aplikacji VOD Rakuten TV, która oferuje szeroki wybór filmów.
Więcej informacji oraz regulamin konkursu znajdziesz na stronie https://campaigns.panasonic.eu/pl-konkurs-hz2000

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.