Komunikaty PR

Jak uwodzić z klasą w bieliźnie? Gatta ma odpowiedź!

2023-02-07  |  11:00
Biuro prasowe

Czy bielizna może odgrywać wiele ról podczas tworzenia stylizacji? Odpowiedź brzmi: TAK! Każda kobieta jest inna i każda lubi coś innego. Jedne Panie skupiają się głównie na podkreśleniu atutów figury, dla innych zaś, te elementy garderoby mają wpływać pozytywnie na samopoczucie, dodając pewności siebie oraz seksapilu. Najnowsza kolekcja bielizny wieczorowej od Gatta jest odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby wielu klientek. Poprzez zastosowanie sprawdzonych modeli, produkty dopasują się idealnie do każdej figury, podkreślając jednocześnie jej walory. Fantazyjne połączenia materiałów oraz ponadczasowa kolorystyka sprawiają, że cała kolekcja jest niezwykle sensualna oraz kobieca.  

Bielizna wieczorowa, ze względu na swój charakter, stanowi dobry wybór na romantyczne wieczory tylko we dwoje. Poprzez wykorzystanie sensualnych materiałów, sprawdzonych fasonów oraz kobiecych detali marka Gatta pokazuje, że taki rodzaj produktów nie musi być wyzywający. W związku z tym, najnowsza kolekcja bielizny wieczorowej sprawdzi się również do niektórych lifestylowych stylizacji.  

Postaw na komplety 

W kolekcji bielizny wieczorowej od Gatta można znaleźć różnorodne komplety. Takiego rodzaju rozwiązanie z pewnością ułatwi Paniom podjęcie decyzji o wyborze konkretnych elementów stylizacji. Wszystkie produkty w każdym secie są ze sobą wizualnie powiązane, co pozwala na stworzenie spójnego i przemyślanego stroju. Wśród propozycji nie mogło zabraknąć zestawienia biustonosza oraz majtek - to klasyczne połączenie, które z pewnością kocha wiele Pań. Koronkowy biustonosz typu bralette i majtki bikini z paseczkami, a może model w formie topu z ozdobnymi dekoletkami w zestawieniu z mocno wyciętymi stringami? W zależności od potrzeb i upodobań oraz okazji, każda znajdzie komplet idealny dla siebie. Dostępne są również sety z halką lub koszulką na cienkich ramionkach. To równie wyjątkowe połączenie, które wyeksponuje wybrane partie ciała.  

Uwodzące sety  

W przypadku bielizny wieczorowej, nie może zabraknąć kobiecych materiałów, które nadają charakteru. Mowa o koronce, transparentnym tiulu oraz satynie, które można łączyć ze sobą w różny sposób. Wszystkie te materiały są niezwykle przyjemne i delikatne w dotyku, sprawiając wrażenie jakby otulały ciało. - Tworząc kolekcje zwracamy szczególną uwagę na odpowiedni dobór materiałów. Zależy nam, by każda kobieta, która wybiera nasze komplety, czuła się w nich wyjątkowo pod każdym względem. Wspomnianą “wyjątkowość” zapewniamy poprzez ponadczasowe fasony produktów, które wpisujemy w obecnie panujące trendy oraz materiałom, z których one powstają. Na to, jak czujemy się w danych ubraniach, wpływa z pewnością wiele czynników, dlatego jako Gatta, tworząc kolekcje szczególnie tak intymne jak bielizna wieczorowa, z jeszcze większą dbałością o szczegóły podchodzimy do ich kreacji, podkreśla Małgorzata Barton, Marketing Manager marki Gatta.  

Klasyczne kolory 

Ponadczasowa czerń to motyw przewodni bielizny wieczorowej od Gatta. To odcień, który zawsze jest w modzie. Bez wątpienia podkreśla atuty materiałów, które zostały wykorzystane, nadając bieliźnie eleganckiego charakteru. Dla fanek bardziej żywych kolorów w bieliźnianym asortymencie znajdują się modele w odcieniu winnej czerwieni oraz turkusu.  

Najnowsza kolekcja bielizny od Gatta to propozycja dla Pań, które chcą stworzyć wyjątkowe oraz zmysłowe stylizacje wieczorowe. Zbliżające się Walentynki są idealnym pretekstem do wyboru kobiecych materiałów od siebie dla siebie lub sprezentowania ich swojej drugiej połówce.  

Produkty dostępne są już na stronie internetowej gatta.pl oraz salonach stacjonarnych.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park Biuro prasowe
2024-05-08 | 09:15

Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park

Marka Pauloadriani oferująca damskie i męskie kolekcje premium dołączyła do grona najemców Magnolia Park. Poza odzieżą renomowanych marek w swojej ofercie posiada także autorską
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.