Jarmark „Żuławskie smaki” wraca do Centrum Handlowego Osowa

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Cykliczny Jarmark „Żuławskie smaki” wraca do Centrum Handlowego Osowa, po pandemicznej przerwie. Czego mogą się spodziewać osoby, które odwiedzą Osowę w dniach 7-8 maja?
Wiosna – ach to Ty
Wiosny nie da się nie kochać. Dni stają się coraz dłuższe, a nasza okolica zmienia się nie do poznania. Odcienie szarości zaczynają ustępować pełnej palecie barw kwitnących kwiatów, a ptaki coraz głośniej raczą nas swoją symfonią. Do puli wiosennych plusów należy zaliczyć również Jarmark „Żuławskie Smaki”, na którym każdy znajdzie dla siebie coś dobrego. To wszystko za sprawą producentów z Trójmiasta i Żuław, którzy po raz kolejny uraczą Was swoimi wyśmienitymi specjalnościami.
Dobre, bo naturalne
Regionalni wytwórcy to kluczowy element inicjatywy, jaką są „Żuławskie Smaki”. CH Osowa stworzyła dla konsumentów przestrzeń, w której mogą skosztować tego, co najlepsze – a tym niezaprzeczalnie są wytwory lokalnych rzemieślników. Wśród nich znajdują się między innymi kiszonki Żuławskiej Zagrody, czyli niewielkiego gospodarstwa znajdującego się w malowniczej wsi pod Malborkiem – Lasowicach Wielkich. Produktem, stanowiący absolutny hit Żuławskiej Zagrody są przetwory z ogórka żuławskiego, naturalnie rosnącego w okolicy wsi. Sympatycy mięsnych wytworów również nie powinni się czuć zawiedzeni, a to wszystko dzięki Specjałom z Borów. Na stoisku niewielkiej kaszubskiej przetwórni będzie można znaleźć naturalne wędliny z aromatycznymi ziołami oraz wędzonki przygotowywane w zgodzie z wieloletnimi przepisami.
Lista wszystkich stoisk najbliższego Jarmarku prezentuje się następująco:
- Specjały z Borów,
- Pierogi Halinki,
- Witek Sery,
- Domowe Przysmaki,
- Żuławska Zagroda,
- Domowe Wypieki.
„Żuławskie smaki” będą się odbywać w dniach 7-8 maj w godzinach otwarcia centrum.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.