Komunikaty PR

Jesień modę niesie w 200 sklepach w Zielonych Arkadach

2020-09-24  |  14:52
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kurczych
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl

Jesień sprzyja zmianom: zmienia się natura, a co za tym idzie – rytm dnia. Zmieniają się także trendy w modzie – luźne, lekkie ubrania zmieniają się w bardziej przemyślane stylizacje, które otulają warstwą ciepła. Ubrania stają się bardziej funkcjonalne, a moda idzie w kierunku zrównoważonego rozwoju. Światowe marki, dostępne w największym centrum handlowym w regionie, kreują uliczne trendy, które z łatwością można przemycić do swojej szafy. Jaką jesień niosą Zielone Arkady? 

Mówi się, że trendy zataczają koło, jednak w tym sezonie coś się zmieniło. Projektanci jak nigdy wcześniej starają się tworzyć tzw. zrównoważoną modę i bardziej niż kiedykolwiek stawiają na ekologię i ubrania, które powstają z recyklingu. W duchu eko kolekcje opracowują zarówno marki premium, jak Hugo Boss (nazywana pionierem ekologicznej mody), Tommy Hilfiger (której strategia „Make it Possible” jest planem podróży ku odpowiedzialnej modzie) czy Desigual, która w kolekcji Ecoalf wykorzystuje przetworzone odpady i surowce, jak i marki sieciowe (m.in. Zara z grupy Inditex, która wszystkie swoje sklepy ma właśnie w Zielonych Arkadach, czy H&M). Ekologiczne podejście reprezentują też marki kosmetyczne, które nie tylko składy, ale i opakowania tworzą z naturalnych surowców. Takim przykładem jest np. Resibo, której produkty dostępne są w otwartej niedawno w Zielonych Arkadach drogerii Kontigo. A co w samej modzie piszczy?

Na wybiegach, a tym samym w kolekcjach na jesień/zimę 2020/21 w 200 sklepach w Zielonych Arkadach króluje eklektyzm oraz powrót do lat 80. Miłośniczki klasyki znajdą okrycia w kolorach beżowych, karmelowych, śmietanowych z miękkich tkanin. Takie rozwiązanie proponuje np. marka Massimo Dutti, znana z minimalistycznych projektów.

Jesień jawi się również „w kratkę” – wracają kraciaste koszule, jednak w większości po małej metamorfozie: z frędzlami, perłami, ozdobnymi guzikami. Podobnie z biżuterią, która subtelnie podkreśli stylizacje (m.in. ta z kultowymi kryształami Swarovskiego czy z znanym na całym świecie misiem Tous). Podsumowując: detal tej jesieni ma znaczenie.

Również w modzie męskiej królował będzie z jednej strony elegancki luz (eksponowany w kolekcjach Calvin Klein, Lacoste czy Trussardi), a z drugiej – ponadczasowa klasyka, reprezentowana przez garnitury gładkie lub te w modne printy z kolekcji Lancerto, Bytom czy Lavard.

Ten sezon będzie nonszalancki, ale bez nadęcia. Dzięki trendom lansowanym na wybiegach i przeniesionym do nowych jesiennych kolekcji, których największy wybór w regionie jest w Zielonych Arkadach, każdy ma mnóstwo możliwości do stworzenie własnego stylu. To wszystko w zgodzie ze sobą i naturą, która jesienią ma szczególny czas dla siebie.

Nowe kolekcje pełne najnowszych trendów znajdują się w 200 sklepach w Zielonych Arkadach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.