Jesień w sportowym stylu. Nowe kolekcje FILA i Kappa w GO Sport
Aura za oknem staje się coraz bardziej jesienna, co jest idealną okazją do odświeżenia swojej szafy. Chcąc zrobić to w zgodzie z najnowszymi trendami wykreowanymi przez najpopularniejsze marki sportowe, warto zajrzeć do GO Sport, gdzie już teraz dostępne są nowe kolekcje marek FILA oraz Kappa.
Wygoda i wielofunkcyjność to wyróżniki ubrań znajdujących się w najnowszych kolekcjach kultowych marek FILA i Kappa. Intensywne kolory łączą się tu z komfortem noszenia i ciepłymi materiałami. Są to więc idealne propozycje na jesień, które nie tylko zapewnią ciepło i komfort, ale także pozwolą wpisać się w aktualne trendy modowe. Bo dzisiaj dresów nie nosi się tylko na treningi, spacery z psami czy szybkie wyjścia do sklepu. Tego typu odzież traktowana jest, jak najlepszy uniform, w którym równie dobrze można pokazać się przy bardziej wyjściowych okazjach. Zakładając rzucającą się w oczy biżuterię do oversize’owych bluz i spodni dresowych lub stawiając na bardziej żywe kolory sportowej odzieży, można stworzyć sobie wyjątkowy outfit, w sam raz na wieczorne spotkanie na mieście. Dzięki modzie na komfort, w każdej chwili można czuć się swobodnie, jednocześnie dobrze wyglądając.
Nowa karta w historii FILA – kolekcja Iconic
W tym roku FILA świętuje 110. rocznicę powstania. By odzwierciedlić swoje bogate dziedzictwo, w swojej najnowszej kolekcji Iconic marka nawiązuje do kluczowych wzorów, które wykorzystuje od zawsze i które uczyniły z niej ikonę na rynku mody.
W roku swojej rocznicy, FILA jako jedna z najstarszych marek sportowych, kontynuuje pracę z archiwalnymi sylwetkami i prezentuje bogate włoskie dziedzictwo. Klasyczna kolorystyka łącząca czerwień, biel i błękit, luźny krój oraz sportowa przeszłość – to elementy widoczne w nowej kolekcji. Wszystkie artykuły opatrzone są tradycyjną identyfikacją FILA – dużą nazwą marki lub zgrabnym logo F-box.
Główne elementy kolekcji podzielone są na dwa bloki: klasyczne kolory, które marka wykorzystywała w swojej historii od zawsze, oraz czerni i biele. Iconic AW22 to także ocieplane długie oraz krótkie kurtki z logo na plecach. W kolekcji znalazły się również krótkie kurtki z geometrycznymi detalami logo.
Kappa – ponadczasowość i unikalność, dzięki której będziesz się wyróżniać
Drugą, dostępną w ofercie GO Sport nowością jest kolekcja marki Kappa. W jej skład wchodzą przede wszystkim ciepłe bluzy oraz komplety dresowe w intensywnych kolorach czerwieni, zieleni oraz żółci. W kolekcji występują również charakterystyczne dla marki lampasy z logo marki.
W swoich zdjęciach kampanijnych marka sięga do inspirujących lat 90., łącząc je ze współczesnymi akcentami. Nie zabrakło również kultowych i modnych już od paru sezonów butów Kappa w klasycznych odcieniach czerni i szarości, które uniwersalnie będą pasować do każdej stylizacji.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.