Jesień z książkami w Centrum Korona
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Szukasz ciekawej książki na chłodny jesienny wieczór? Odwiedź Centrum Korona i wypożycz ją w sąsiedzkiej biblioteczce! Na terenie centrum stanie specjalna półka, na której będzie można zostawić przeczytane książki, a w zamian zabrać inne. W najbliższych dniach odbędzie się też wspólne czytanie z lokalnymi aktorami, zbiórka książek dla Fundacji Zaczytani.org. oraz akcja promocyjna, w ramach której będzie można otrzymać książkę.
Już wkrótce Centrum Korona stanie się prawdziwym rajem dla miłośników książek. W piątek, 8 października na terenie centrum zostanie ustawiona specjalna biblioteczka dedykowana zbiórce książek na rzecz Fundacji Zaczytani.org, która regularnie uzupełnia księgozbiory w szpitalach, placówkach pomocowych, opiekuńczych i wychowawczych. Mieszkańcy Wrocławia przez trzy tygodnie będą mogli zostawiać na niej książki dla dzieci, dla rodziców i dla dorosłych, w dobrym stanie technicznym, wydane po 2000 roku (nie będą przyjmowane podręczniki, encyklopedie, słowniki, kodeksy i czasopisma). Następnie biblioteczka zostanie przekazana fundacji. W jej miejscu (przy Strefie Relaksu naprzeciwko salonu Mohito) stanie specjalna półka do sąsiedzkiej wymiany książek, która zostanie w Centrum Korona na stałe. Od 28 października klienci będą mogli zostawić na niej tytuły, które już przeczytali, a w zamian zabrać do domu te, których jeszcze nie znają.
„Jako centrum sąsiedzkie staramy się na bieżąco uatrakcyjniać czas wolny wrocławianom. Tym razem postanowiliśmy uruchomić sąsiedzką biblioteczkę, dzięki której będą mogli wymieniać się książkami. Mamy nadzieję, że nasz pomysł wzbudzi same pozytywne emocje, a jednocześnie przyczyni się do promocji i wzrostu czytelnictwa” – mówi Sylwia Klaman, Marketing and PR Director, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Korona.
W najbliższy piątek i sobotę mieszkańcy Wrocławia będą mogli również wziąć udział w akcji promocyjnej, w ramach której robiąc zakupy za minimum 150 zł będzie można odebrać książkę w prezencie. Znajdą się wśród nich tytuły rozmaitych gatunków literackich odpowiednich zarówno dla dzieci, młodzieży, jak i dorosłych. Aby odebrać książkę wystarczy zachować paragon i zgłosić się z nim do Punktu Obsługi Akcji. W sobotę odbędzie się również spotkanie dzieci z aktorami - Iloną Janyst i Piotrem Głowackim, którzy wspólnie przeczytają najmłodszym fragmenty książek, takich jak „Mały Książę” czy „Alicja w Krainie Czarów”

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.