Komunikaty PR

Jesienne trendy prosto z Manhattanu

2021-10-27  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group

Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl

Nowy Jork to miasto, które nie zasypia i nie przestaje inspirować. To tu rodzą się najnowsze trendy artystyczne, modowe i społeczne, a jego energia jest wręcz magnetyczna. Przyciąga, a oczy całego świata są skierowane właśnie tam. Nowy Jork z różnymi jego obliczami to też inspiracja najnowszej kolekcji żeli hybrydowych marki Silcare – Flexy Hello Manhattan! Dzięki niej poczujesz atmosferę tętniącego życiem Nowego Jorku, a Twój manicure będzie w centrum uwagi.

Kolekcja żeli hybrydowych Hello Manhattan! zabierze Cię na niezwykle inspirujący spacer po Nowym Jorku! W zestawie czterech żeli hybrydowych z serii Flexy znajdziesz najnowsze trendy i Nowy Jork w pigułce – żółć nowojorskich taksówek, zieleń Central Parku, a także róż i błękit nieba wschodzącego nad Times Square. Dzięki lakierom z kolekcji stworzysz stylowy manicure, inspirowany miastem, które nigdy nie śpi. Energetyczne kolory prosto z Nowego Jorku będą nadawać ton jesiennym stylizacjom paznokci!

Lakiery z kolekcji Flexy cechuje elastyczność, którą gwarantuje zastosowanie specjalnie dobranych oligomerów oraz bezproblemowe utwardzanie za sprawą efektywnych fotoinicjatorów. Solidną dawkę mocno nasyconej kolorystyki zapewnia intensywne napigmentowanie. Dodatkowo lakiery wyróżnia doskonała przyczepność. Produkty są idealne do lamp LED i UV-LED.

Sposób użycia: Przed użyciem wstrząśnij kilka razy opakowaniem. Po nałożeniu i utwardzeniu preparatu podkładowego rozprowadź 1-2 cienkie warstwy produktu i utwardzaj pod lampą UV-LED lub LED przez 30 sekund. Nie należy przemywać cleanerem. Wymaga zastosowania odpowiedniego preparatu nawierzchniowego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Talk&More Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Nowość! ELGYDIUM Clinic Crossing Floss – innowacyjna nić dentystyczna Biuro prasowe
2024-11-05 | 11:40

Nowość! ELGYDIUM Clinic Crossing Floss – innowacyjna nić dentystyczna

Osoby noszące aparat ortodontyczny, korony zębowe czy implanty doskonale wiedzą, jakim wyzwaniem może być codzienna pielęgnacja jamy ustnej. Zdarza się, że tradycyjne metody stosowane w
Uroda Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij
2024-10-28 | 13:20

Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij

W dzisiejszym świecie, w którym każda minuta jest na wagę złota, łatwo zapomnieć o tym, co naprawdę ważne – o nas samych. W natłoku codziennych spraw
Uroda Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
2024-10-28 | 11:00

Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada

Jesienią nie tylko kawa może stać się bardziej “spicy”. Szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przygotowała propozycje korzennych zapachów, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.