Komunikaty PR

Jesienne warsztaty dekoracyjne pod Wieżą na Jeżycach

2021-10-20  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Klaudia Łoś
ZOOM bsc

Wiązana 22g
04-680 Warszawa
klaudia.los|zoom-bsc.pl| |klaudia.los|zoom-bsc.pl
534 011 711
zoom-bsc.pl/
Do pobrania Inf.pras. ( 0.26 MB )

W sobotę 23 października br. , przy ul. Janickiego na poznańskich Jeżycach, odbędzie się trzecie spotkanie z mieszkańcami z cyklu „Spotkania pod Wieżą”. Jesień w pełni, dlatego aby wykorzystać jej dobrodziejstwa, organizatorzy zapraszają na dekoracyjne warsztaty z florystką. Ekspertka podpowie jak wykorzystać jesienne motywy w dekoracji domu m.in za pomocą wieńców na drzwi i kwiatowych kompozycji. Podczas wydarzenia można zapoznać się również z nową inwestycją Echo Investment - Wieżą Jeżyce.

„Spotkania pod Wieżą” to cykliczna akcja na poznańskich Jeżycach organizowana przez Echo Investment, podczas której mieszkańcy mogą uczestniczyć w bezpłatnych aktywnościach z ciekawym motywem przewodnim. Pierwsze wydarzenie dotyczyło pielęgnacji roślin, podczas drugiego uczestnicy nauczyli się tworzyć domowe kiszonki, a trzecie spotkanie zostanie poświęcone jesiennym dekoracjom domu.

Przeniesiemy jesień do domu

Na okoliczne podwórka zawitała złota, polska jesień, dlatego aby zatrzymać jej walory na dłużej, warto wybrane elementy zaaranżować we własnym domu. Już 23 października na uczestników „Spotkania pod Wieżą” będą czekać bezpłatne warsztaty dekoracyjne, które przeprowadzi poznańska pracownia zieleni Ivy & Rose.  Podczas pierwszego spotkania z florystką o godz. 10:00 uczestnicy przy pomocy m.in. gałązek, szyszek i liści  nauczą się tworzyć jesienne wieńce na drzwi. Następnie o godz. 11:30 każdy będzie mógł przygotować własną kompozycję kwiatową z wykorzystaniem dyni. Ostatnie warsztaty odbędą się o godz. 12:30 i ponownie zostaną poświęcone przygotowaniu wieńców na drzwi.

Na miejscu czekają również jesienne animacje dla najmłodszych poznaniaków. Podczas kreatywnych, sensorycznych i wielozmysłowych warsztatów z Klamerką, dzieci stworzą własne, jesienne ozdoby. Powstaną m.in. dyniowe, koralikowe ozdoby, chrupkowe rzeźby dyniowe czy ozdobne parasolki, a także wielkoformatowy kolaż jesienny.

Wszystkie atrakcje są bezpłatne, a ich szczegółowy opis jest dostępny na wydarzeniu na Facebooku: https://www.facebook.com/events/602672610735024.

Wieża Jeżyce trafia w potrzeby Poznaniaków

W 1. etapie sprzedaży osiedla Wieża Jeżyce Echo Investment udostępnił 100 mieszkań, w metrażach od 25 mkw. do 121 mkw. i zróżnicowanych układach. Zainteresowanie tą inwestycją jest bardzo duże – 60% mieszkań już znalazło swoich przyszłych lokatorów. Nabywcy, oprócz lokalizacji, doceniają przede wszystkim ideę destination, zgodnie z którą osiedle docelowo ma stać się miejscem spotkań dla mieszkańców dzielnicy. Poprzez połączenie funkcji mieszkaniowej, społecznej i usługowej, Wieża Jeżyce spotyka się z zainteresowaniem zarówno młodych osób, które poszukują swojego pierwszego lokum, jak i rodzin z dziećmi, dla których kluczową rolę odgrywają takie elementy osiedla jak bliskość do przedszkoli, terenów zielonych czy podstawowych punktów usługowych.   

Wszystkie osoby zainteresowane wyglądem osiedla mogą zobaczyć jego wirtualną makietę, odwiedzając biuro sprzedaży na ul. Janickiego 23/35. Dzięki technologii VR odwiedzający będą mogli nie tylko przyjrzeć się inwestycji na tle najbliższej okolicy, ale także zobaczyć widok z okna konkretnego mieszkania. W sobotę 23 października br. biuro sprzedaży osiedla będzie czynne w godz. 9:00-14:00.

Więcej informacji o inwestycji Wieża Jeżyce na stronie: www.echo-wieza.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ZOOM bsc
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.