Jesienne zakupy z kartą podarunkową
Znajdź chwilę i wybierz się na jesienne zakupy do Atrium Copernicus! Toruńskie centrum handlowe to miejsce, w którym można znaleźć niemal wszystko – począwszy od nowości modowych po akcesoria szkolne czy niezbędne artykuły domowe. Ponadto, w dniach 7-9 października w galerii startuje akcja „Jesień karty za zakupy niesie”. Za zrealizowane w tym czasie zakupy, klienci będą mogli otrzymać karty podarunkowe, którymi można sfinansować dodatkowe wydatki.
Początek października to idealna pora na zaplanowanie odzieżowych zakupów i uzupełnienie garderoby na sezon jesień-zima. W tym celu warto odwiedzić ulubione sklepy w Atrium Copernicus, gdzie można upolować perełkę za przystępną cenę, a przy okazji wziąć udział w akcji „Jesień karty za zakupy niesie”, która rozpocznie się w galerii 7 października. Aby przystąpić do zabawy, wystarczy zrobić zakupy za minimum 200 zł (na jednym rachunku), zarejestrować paragon w Punkcie Obsługi Promocji i odebrać kartę podarunkową o wartości 30 zł, którą można zrealizować w sklepach znajdujących się na terenie centrum handlowego. Liczba kart jest ograniczona; każdego dnia do rozdania jest 100 sztuk.
Akcja „Jesień karty za zakupy niesie” potrwa od 7 do 9 października. Podczas jej trwania na Placu Rotundy w galerii dostępny będzie Punkt Obsługi Promocji, czynny codziennie w godzinach 11.00-20.00.
- Jesień to doskonały moment, by dokonać przeglądu szafy i przyjrzeć się nowym kolekcjom dostępnym na sklepowych półkach. W Atrium Copernicus każdego dnia przybywa także ciekawych ofert promocyjnych i wyprzedażowych przygotowanych przez najemców. Dlatego warto znaleźć chwilę, aby wybrać się na jesienne zakupy do naszego centrum handlowego, gdzie nie brakuje propozycji modowych i szerokiego asortymentu różnego rodzaju produktów. Ponadto, w pierwszy weekend października zachęcamy klientów do udziału w akcji „Jesień karty za zakupy niesie”, w której do zdobycia są karty zakupowe do wykorzystania na okazjonalne wydatki– mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty i promocji w centrum znajduje się na stronie: https://atrium-copernicus.pl/.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.