Komunikaty PR

Jesienne zakupy z kartą podarunkową

2021-10-04  |  10:18
Biuro prasowe

Znajdź chwilę i wybierz się na jesienne zakupy do Atrium Copernicus! Toruńskie centrum handlowe to miejsce, w którym można znaleźć niemal wszystko – począwszy od nowości modowych po akcesoria szkolne czy niezbędne artykuły domowe. Ponadto, w dniach 7-9 października w galerii startuje akcja „Jesień karty za zakupy niesie”. Za zrealizowane w tym czasie zakupy, klienci będą mogli otrzymać karty podarunkowe, którymi można sfinansować dodatkowe wydatki.

 

Początek października to idealna pora na zaplanowanie odzieżowych zakupów i uzupełnienie garderoby na sezon jesień-zima. W tym celu warto odwiedzić ulubione sklepy w Atrium Copernicus, gdzie można upolować perełkę za przystępną cenę, a przy okazji wziąć udział w akcji Jesień karty za zakupy niesie”, która rozpocznie się w galerii 7 października. Aby przystąpić do zabawy, wystarczy zrobić zakupy za minimum 200 zł (na jednym rachunku), zarejestrować paragon w Punkcie Obsługi Promocji i odebrać kartę podarunkową o wartości 30 zł, którą można zrealizować w sklepach znajdujących się na terenie centrum handlowego. Liczba kart jest ograniczona; każdego dnia do rozdania jest 100 sztuk.

 

Akcja Jesień karty za zakupy niesie” potrwa od 7 do 9 października. Podczas jej trwania na Placu Rotundy w  galerii dostępny będzie Punkt Obsługi Promocji, czynny codziennie w godzinach 11.00-20.00.

 

- Jesień to doskonały moment, by dokonać przeglądu szafy i przyjrzeć się nowym kolekcjom dostępnym na sklepowych półkach. W Atrium Copernicus każdego dnia przybywa także ciekawych ofert promocyjnych i wyprzedażowych przygotowanych przez najemców. Dlatego warto znaleźć chwilę, aby wybrać się na jesienne zakupy do naszego centrum handlowego, gdzie nie brakuje propozycji modowych i szerokiego asortymentu różnego rodzaju produktów. Ponadto, w pierwszy weekend października zachęcamy klientów do udziału w akcji „Jesień karty za zakupy niesie”, w której do zdobycia są karty zakupowe do wykorzystania na okazjonalne  wydatki– mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

 

Więcej informacji na temat aktualnej oferty i promocji w centrum znajduje się na stronie: https://atrium-copernicus.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.