Jeszcze bardziej niebiański smak pianek Ptasie Mleczko®!
W 1936 roku Jan Wedel, zainspirowany podróżą po Francji, wpadł na pomysł, aby w swojej Fabryce rozpocząć produkcję niezwykłych, słodkich pianek oblanych czekoladą. Szukając nazwy przysmaku Jan pytał swoich pracowników: Czego potrzeba do szczęścia człowiekowi, który już wszystko posiada?, jedna z osób odpowiedziała: Tylko ptasiego mleka. Tak powstało Ptasie Mleczko® – jeden z najbardziej kultowych wedlowskich produktów. Pianki do dziś zachwycają swoim smakiem, który teraz jest jeszcze bardziej dopasowany do preferencji wielbicieli E.Wedel.
Pianki Ptasie Mleczko® są sztandarowym i niepowtarzalnym produktem E.Wedel, który gości w domach Polaków od pokoleń. Dlatego chcemy, aby jego smak odpowiadał na aktualne potrzeby i gusta miłośników słodyczy. W konsekwencji marka E.Wedel zdecydowała się na ulepszenie receptury pianek Ptasie Mleczko® - mówi Dominika Igielińska, Junior Branded Content Manager.
Ulepszenie receptury pianek Ptasie Mleczko®
Delikatność i wyjątkowa lekkość - to cechy najbardziej cenione w piankach Ptasie Mleczko® przez konsumentów. Dzięki pracy ekspertów E.Wedel, marka wzmocniła te wyróżniki oferując jeszcze smaczniejsze pianki oblane oryginalną wedlowską czekoladą.
W ramach testów produkcyjnych powstało aż 4 miliony pianek. Dzięki temu mamy pewność, że są jeszcze delikatniejsze w smaku. Przeprowadzone badania potwierdziły, że udoskonalone Ptasie Mleczko® w opinii miłośników E.Wedel, zmieniło się na lepsze. Nowe pianki są tej samej wielkości, również liczba sztuk w opakowaniach nie ulegnie zmianie.
Delikatne odświeżenie opakowań Ptasie Mleczko®
Delikatnej transformacji uległa również szata graficzna. Nowe opakowania pianek Ptasie Mleczko®bazują na ptasich wzorach, które spotkały się z ciepłym przyjęciem w 2019 roku. Tegoroczna zmiana ma na celu uspójnienie wyglądu opakowań pianek z nowym designem proponowanym w innych produktach z portfolio E.Wedel.
Obecnie na kartonikach widnieje chłopiec z zebrą, powiększone zostało logo, a obok apetycznych pianek umieszczono symbole nawiązujące do smaku danego wariantu. Dzięki wprowadzonym modyfikacjom wielbiciele kultowego produktu będą mogli szybciej znaleźć go na sklepowej półce, a jednocześnie będą dalej cieszyć się pięknymi wzorami, które zostały zaprojektowane przez młodych polskich ilustratorów.
Pianki Ptasie Mleczko® z ulepszoną recepturą są dostępne na sklepowych półkach od początku września.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Po miesiącu w Tajlandii przeżywam jakieś przebudzenie. Ostatnio miałem w życiu dużo różnych trudności
Trener jest niezwykle zadowolony z ostatniego pobytu w Tajlandii. Wypoczął, pozbył się negatywnych emocji i naładował akumulatory, a jednocześnie zrealizował ciekawy projekt. Pełen energii wrócił do kraju, by podejmować kolejne wyzwania zawodowe. Qczaj zaznacza, że teraz zupełnie inaczej spojrzał na ten kraj po tym, jak w jego życiu nastąpił przełom i wreszcie uwolnił się od nałogu alkoholowego.
Psychologia
Bartłomiej Nowosielski: Osoby z chorobą otyłościową są stygmatyzowane. Hejterów nie obchodzi to, że po drugiej stronie jest człowiek z emocjami

Aktor przyznaje, że niejednokrotnie spotkał się w sieci z mową nienawiści pod swoim adresem, a najczęściej hejterzy krytykują go za wygląd. Przykre było dla niego to, że nieprzyjemne komentarze nasiliły się wtedy, kiedy po specjalistycznych zabiegach choroba otyłościowa niestety znów dała o sobie znać. Bartłomiej Nowosielski ubolewa nad tym, że szerokie grono osób nie postrzega otyłości w kategorii schorzenia, które niesie ze sobą wiele powikłań.
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.