Jetsonowie zawitają do Portu Łódź!
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Najbliższy czwartkowy wieczór (13 lipca) w Porcie Łódź upłynie pod znakiem dobrej zabawy z ulubioną rodziną z przyszłości – Jetsonami! W ramach TME Polówka na Patio Centrum obejrzeć będzie można pełnometrażowy film produkcji studia Hanna-Barbera. Blisko półtorej godziny dobrej zabawy i sentymentalnych wspomnień – gwarantowane!
George, Jane, ich dzieci Elroy i Judy oraz słodki psiak Astro – znani i lubiani bohaterowie z przyszłości pojawią się w Porcie Łódź na dużym ekranie w pełnometrażowym filmie pt. „Jetsonowie: Na Orbitującej Asteroidzie”. Na seans w ramach sekcji „Dobranocka” zaprasza TME Polówka 13 lipca po godzinie 21:00. Widzimy się na Patio Portu Łódź, gdzie na widzów poza niezapomnianą atmosferą kina pod chmurką czekać będzie także poczęstunek w formie popcornu.
„Jetsonowie: Na Orbitującej Asteroidzie” to film familijny wyreżyserowany ponad trzy dekady temu przez Iwao Takamoto, Williama Hannę oraz Jospeha Barberę. George Jetson zostaje awansowany na stanowisko wiceprezesa korporacji Kosmiczne Koła Zębate. Ma odtąd kierować własnym oddziałem fabryki kół zębatych, znajdującym się na dalekiej asteroidzie. George z rodziną przeprowadza się więc na miejsce i bierze się do pracy. Wkrótce przekonuje się, że ktoś sabotuje pracę fabryki (opis Filmweb.pl).
Seanse w ramach sekcji „Dobranocka” TME Polówka w Porcie Łódź odbywają się przez cały lipiec oraz sierpień. Na wspólnych bezpłatnych seansach widzimy się w każdy czwartek po godzinie 21:00.
HARMONOGRAM SEANSÓW W LIPCU:
13 lipca – Jetsonowie, reż. William Hanna, Joseph Barbera, Iwao Takamoto (77 min.)
20 lipca – Madagaskar, reż. Tom McGrath, Eric Darnell
27 lipca – Uciekające kurczaki, reż. Nick Park, Peter Lord
Wakacyjnych atrakcji w Fuzji ciąg dalszy!
Lato Konesera trwa. Sprawdź, co będzie się działo w sierpniu!
Sobota w Fuzji pełna wrażeń. Teatr w Ogrodach Anny i warsztaty z Tartarugą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.