Komunikaty PR

Już po raz kolejny Mis Douglas będzie pomagać!

2020-12-17  |  12:41
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

W perfumeriach Douglas i na douglas.pl rozpoczęła się coroczna akcja wspierająca najbardziej potrzebujących, której partnerem w tym roku została Fundacja Cancer Fighters. Ambasadorem akcji został podopieczny Fundacji Bartek, ale wspierać ją również będą  przyjaciele Fundacji, między innymi Akop i Sylwia Szostak, Joanna Jędrzejczyk (pierwsza Polka w MMA) oraz Karolina Owczarz (Zawodniczka KSW).

Miś z limitowanej kolekcji Douglas 2020 jest już gotowy do świąt. W tym roku założył słodki sweterek i odpinane rogi renifera. Na pewno wniesie dużo radości i szczęścia wszędzie tam, gdzie zostanie zaproszony. Kupując go pomożesz doposażyć klinikę onkologiczną dla dzieci i zakupić sprzęt medyczny dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 im. prof. Tadeusza Sokołowskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie (Kl. Pediatrii, Hemato-Onkologii i Gastroenterologii Dziecięcej – potocznie zwaną „Kliniką Świętego Mikołaja”). Akcja potrwa do 6 stycznia 2021 r. Cena misia to 55,00 zł.

Pluszowy Miś DOUGLAS jest z nami po to, żeby pomagać i wywoływać uśmiech na twarzach dzieci i ich rodziców. Pomaganie jest wspaniałe - szczególnie w Święta !

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Nowa kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl Biuro prasowe
2024-06-06 | 13:12

Nowa kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl

Travelist.pl ruszył z nową kampanią reklamową, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji marketingowej portalu. Towarzyszyć jej będzie hasło „Hotele, o jakich
Media Mastercard i McCANN Poland drugi rok z rzędu na shortliście Titanium CannesLions
2024-06-04 | 11:00

Mastercard i McCANN Poland drugi rok z rzędu na shortliście Titanium CannesLions

Po zeszłorocznej wygranej Dan Wieden Titanium Lion, Mastercard wraz z McCANN Poland ponownie trafili na shortlistę najważniejszej nagrody w prestiżowym konkursie Cannes Lions 2024. W
Media Mastercard i McCANN Poland z pierwszym Black Pencil w historii polskiej reklamy
2024-05-23 | 11:00

Mastercard i McCANN Poland z pierwszym Black Pencil w historii polskiej reklamy

Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Połowa Polaków nie potrafi odróżnić oryginalnego produktu od podróbki. Sklepy internetowe wdrożyły technologie blokujące nieautentyczne towary

Sprzedaż podrobionych produktów to jedno z najczęstszych oszustw w sieci. Z badań EUIPO wynika, że 14 proc. konsumentów w Polsce celowo kupiło podróbkę, a połowa miała problem z określeniem oryginalności zakupionego produktu. Klientom z pomocą idą sklepy internetowe. W ubiegłym roku technologie stosowane przez Amazon zablokowały globalnie sprzedaż 7 mln nieautentycznych towarów. Organizacje konsumenckie apelują z kolei do konsumentów o ostrożne podejście do niewiarygodnie niskich cen i zwracanie uwagi na detale.

Nauka

Uzdolnione psy tworzą złożone obrazy sensoryczne przedmiotów podobnie jak człowiek. Odkrycie może ułatwić badania nad talentem u ludzi

Naukowcy z Budapesztu zbadali grupę utalentowanych psów, które w odróżnieniu od większości swojego gatunku potrafią przyswoić nazwy ulubionych zabawek. Badanie przeprowadzone w ramach Family Dog Project dowodzi, że te psy mogą tworzyć obrazy mentalne przedmiotów – umieją powiązać nazwę danej zabawki z jej zapachem czy kształtem. To pierwsze na świecie badanie, które udokumentowało przypadki talentu u gatunku innego niż człowiek. Badanie może stanowić punkt wyjścia do lepszego zrozumienia tego, w jaki sposób tworzy się talent u ludzi.