Karin Ann – bezkompromisowa buntowniczka
Została okrzyknięta Odkryciem Roku 2021 w Czechach i na Słowacji. Obok Elettry Lamborghini, Niny Kraviz, czy znanej wszystkim Darii Zawiałow jest twarzą listy Spotify EQUAL. Obecnie pracuje nad kolejnym singlem i odważnie zmienia wizerunek, współpracując z Ann-Marie Hoang, amerykańską kostiumografką znaną m.in. ze współpracy z Demi Lovato, Andersonem Pakk czy Action Bronsons.
Należy do pokolenia Z, ale nie chce być niewolniczką tego określenia. Lubi łamać stereotypy
i wspólnie z Ann-Marie Hoagn – znaną jako The Master of Disguise, przygotowała totalną zmianę wizerunku. Karin Ann pierwszą stylizację z Ann-Marie stworzyła na rozdanie Zebrik Awards. Był to obszerny garnitur w kolorowe, fractalowe wzory, a całość dopełniała mocno awangardowa biżuteria. Ponieważ obie artystki łączy podobna estetyka, postanowiły pójść dalej i do kolejnego singla stworzyć kompletnie nową odsłonę Karin Ann, a tak się składa, że Neo Punk połączony ze stylem Harajuku Girl to najbliższe inspiracje dla obu dziewczyn. Lateks, oversizowe marynarki, ciężkie buty czy biała koszula noszona z gorsetem. Do tego koronkowe rajstopy i duża ilość biżuterii. Z jednej strony dostajemy punkowy sznyt przypominający ulice Londynu lat 70., gdzie zbuntowani anarchiści nosili awangardowe, własnoręcznie przerabiane ubrania. Często dziurawione oraz malowane, głównie w kolorach czarnych białych i czerwonych. Z drugiej zaś mamy dziewczęce, kraciaste minispódniczki i koronki połączone z masywnymi butami na podeszwie XXL rodem z japońskiej mangi. To właśnie odwaga w łączeniu pozornie niepasujących elementów sprawia, ze styl słowackiej artystki jest wyrazisty
i wyróżnia ją w tłumie.
Autorką zdjęć jest młoda, brytyjska fotografka Sara Irvin. Znana na Instagramie jako @sara_shoots_ ma na koncie współpracę m.in. z takimi gwiazdami jak Bexey, A$AP Rocky, Headie One, Shoreline Mafia, Sam Wise, BVDLVD czy Fizzler. Sesja Karin Ann powstała w Londynie, a to tylko przedsmak metamorfozy. Niebawem artystka będzie kręciła nowy teledysk, w którym zobaczymy m.in. kolejne stylizacje The Master of Disguise.
Laurastar i JEMIOL łączą siły - współpraca na rzecz perfekcji w modzie
Szpilki od Manufaktury Obuwia - must have jesiennych stylizacji
ZADRY, SNY I REKONWALESCENCJA. ZNAMY FINALISTÓW KONKURSU ZŁOTA NITKA 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.