Katowicka łączy miasto

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Galeria Katowicka nawiązała jeszcze bliższą współpracę z miastem. Do udziału w swoim nowym projekcie – KatoKarcie - zaprosiła miasto Katowice oraz występujące w jego imieniu Miasto Ogrodów, a także najbardziej rozpoznawalne i znane instytucje kulturalne oraz agencje artystyczne. Dzięki takiemu rozszerzeniu programu lojalnościowego, możliwe jest teraz odbieranie biletów, zaproszeń i zniżek na ciekawe wydarzenia miejskie, organizowane przez partnerujące, czołowe ośrodki kultury. Najbliższe to m.in Katowicka Noc Kabaretowa, Kabaret Nowaki – za Granicą Żartu oraz 12 Tenors & Diva. A to oczywiście nie wszystko! Moduł regularnie uzupełniany jest o kolejne atrakcyjne eventy.
Galeria Katowicka zyskała opinię platformy komunikacyjnej, miejsca będącego w centrum życia miasta. Potwierdza to trwająca od wielu lat ścisła kooperacja z miastem i doskonałe relacje z jego mieszkańcami. Dotychczas Katowicka była organizatorem wielu ciekawych inicjatyw, a jej teren niejednokrotnie stawał się areną najważniejszych wydarzeń w regionie. Tym razem współpraca poszła o krok dalej i została przeniesiona na platformę mobilną. Niedawno poszerzono ofertę programu lojalnościowego, dzięki czemu możliwa jest wymiana punktów na nagrody w postaci wejściówek na miejskie imprezy kulturalne, sportowe czy muzyczne.
Czym jest KatoKarta? To moduł w programie lojalnościowym, umożliwiający wymianę paragonów na punkty, a następnie punktów na nagrody – zniżki, bilety do kina, kosmetyki czy pyszną kawę, a od niedawna także na wydarzenia katowickich ośrodków kultury. Projekt stanowi część wielozadaniowej aplikacji Navishopper. Aplikację warto śledzić na bieżąco, ponieważ systematycznie pojawiają się tu nowe, atrakcyjne nagrody. Co więcej w przyszłości dostępne będą również gry, dzięki którym będzie można zdobyć dodatkowe punkty. Planowane jest także wzbogacenie oferty programu lojalnościowego o ogólnopolskie imprezy muzyczne, sportowe oraz kulturalne odbywające się na Śląsku.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień
Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.
Ochrona środowiska
Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.
Moda
Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.