Komunikaty PR

Katowicka łączy miasto

2020-01-20  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Galeria Katowicka nawiązała jeszcze bliższą współpracę z miastem. Do udziału w swoim nowym projekcie – KatoKarcie - zaprosiła miasto Katowice oraz występujące w jego imieniu Miasto Ogrodów, a także najbardziej rozpoznawalne i znane instytucje kulturalne oraz agencje artystyczne. Dzięki takiemu rozszerzeniu programu lojalnościowego, możliwe jest teraz odbieranie biletów, zaproszeń i zniżek na ciekawe wydarzenia miejskie, organizowane przez partnerujące, czołowe ośrodki kultury. Najbliższe to m.in Katowicka Noc Kabaretowa, Kabaret Nowaki – za Granicą Żartu oraz 12 Tenors & Diva. A to oczywiście nie wszystko! Moduł regularnie uzupełniany jest o kolejne atrakcyjne eventy.

Galeria Katowicka zyskała opinię platformy komunikacyjnej, miejsca będącego w centrum życia miasta. Potwierdza to trwająca od wielu lat ścisła kooperacja z miastem i doskonałe relacje z jego mieszkańcami. Dotychczas Katowicka była organizatorem wielu ciekawych inicjatyw, a jej teren niejednokrotnie stawał się areną najważniejszych wydarzeń w regionie. Tym razem współpraca poszła o krok dalej i została przeniesiona na platformę mobilną. Niedawno poszerzono ofertę programu lojalnościowego, dzięki czemu możliwa jest wymiana punktów na nagrody w postaci wejściówek na miejskie imprezy kulturalne, sportowe czy muzyczne.

Czym jest KatoKarta? To moduł w programie lojalnościowym, umożliwiający wymianę paragonów na punkty, a następnie punktów na nagrody – zniżki, bilety do kina, kosmetyki czy pyszną kawę, a od niedawna także na wydarzenia katowickich ośrodków kultury. Projekt stanowi część wielozadaniowej aplikacji Navishopper. Aplikację warto śledzić na bieżąco, ponieważ systematycznie pojawiają się tu nowe, atrakcyjne nagrody. Co więcej w przyszłości dostępne będą również gry, dzięki którym będzie można zdobyć dodatkowe punkty. Planowane jest także wzbogacenie oferty programu lojalnościowego o ogólnopolskie imprezy muzyczne, sportowe oraz kulturalne odbywające się na Śląsku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush Biuro prasowe
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.