Komunikaty PR

Katowicka łączy miasto

2020-01-20  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Galeria Katowicka nawiązała jeszcze bliższą współpracę z miastem. Do udziału w swoim nowym projekcie – KatoKarcie - zaprosiła miasto Katowice oraz występujące w jego imieniu Miasto Ogrodów, a także najbardziej rozpoznawalne i znane instytucje kulturalne oraz agencje artystyczne. Dzięki takiemu rozszerzeniu programu lojalnościowego, możliwe jest teraz odbieranie biletów, zaproszeń i zniżek na ciekawe wydarzenia miejskie, organizowane przez partnerujące, czołowe ośrodki kultury. Najbliższe to m.in Katowicka Noc Kabaretowa, Kabaret Nowaki – za Granicą Żartu oraz 12 Tenors & Diva. A to oczywiście nie wszystko! Moduł regularnie uzupełniany jest o kolejne atrakcyjne eventy.

Galeria Katowicka zyskała opinię platformy komunikacyjnej, miejsca będącego w centrum życia miasta. Potwierdza to trwająca od wielu lat ścisła kooperacja z miastem i doskonałe relacje z jego mieszkańcami. Dotychczas Katowicka była organizatorem wielu ciekawych inicjatyw, a jej teren niejednokrotnie stawał się areną najważniejszych wydarzeń w regionie. Tym razem współpraca poszła o krok dalej i została przeniesiona na platformę mobilną. Niedawno poszerzono ofertę programu lojalnościowego, dzięki czemu możliwa jest wymiana punktów na nagrody w postaci wejściówek na miejskie imprezy kulturalne, sportowe czy muzyczne.

Czym jest KatoKarta? To moduł w programie lojalnościowym, umożliwiający wymianę paragonów na punkty, a następnie punktów na nagrody – zniżki, bilety do kina, kosmetyki czy pyszną kawę, a od niedawna także na wydarzenia katowickich ośrodków kultury. Projekt stanowi część wielozadaniowej aplikacji Navishopper. Aplikację warto śledzić na bieżąco, ponieważ systematycznie pojawiają się tu nowe, atrakcyjne nagrody. Co więcej w przyszłości dostępne będą również gry, dzięki którym będzie można zdobyć dodatkowe punkty. Planowane jest także wzbogacenie oferty programu lojalnościowego o ogólnopolskie imprezy muzyczne, sportowe oraz kulturalne odbywające się na Śląsku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.