Komunikaty PR

Kazar Care x woshwosh

2024-06-27  |  14:45
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl

W wyniku tej współpracy powstała nowa, innowacyjna usługa Kazar Care x woshwosh – abonament na  czyszczenie butów, która jest już  dostępna  w sklepach stacjonarnych Kazar i wkrótce będzie także dostępna online. Dzięki tej inicjatywie klienci będą mogli nie tylko zadbać o swoje obuwie, ale również przyczynić się do ochrony środowiska poprzez przedłużenie życia swoich ulubionych produktów.

Woshwosh, firma założona w 2015 roku, łączy pasję do butów i ekologii z ideą zero waste, oferując kompleksowe usługi czyszczenia, naprawy i odświeżania obuwia, Zdobyła bogate doświadczenie oraz konsekwentnie od lat buduje świadomość społeczną na temat korzyści płynących z naprawy i ponownego wykorzystania produktów wysokiej jakości.

„Naszej współpracy z Kazar przyświecała idea osadzona blisko wspólnych wartości. Trend zero waste jako świadomość i obowiązek każdego z nas. Ekologia na poziomie konkretnych działań, w trosce o przyszłość planety i nasze wspólne dobro. Szacunek dla rzemiosła i wartości produktów, które są tworzone w standardzie najwyższej jakości. Każdy z nich ma swoją piękną i niezwykłą historię. Chcemy, aby mogła trwać dłużej” – powiedziała Martyna Zastawna, założycielka i prezes firmy woshwosh.

W ramach abonamentu Kazar Care x woshwosh, profesjonaliści zajmą się kompleksowym czyszczeniem butów wewnątrz i na zewnątrz, impregnacją oraz ozonowaniem. Usługa dostępna jest w dwóch pakietach – rocznym w cenie 69 zł oraz dwuletnim za 89 zł. Abonament pozwala na nielimitowane korzystanie z usług czyszczenia w trakcie jego trwania.

Decydując się na czyszczenie jednej pary butów zamiast jej wyrzucania, każdy klient przyczynia się do oszczędności 13 kg CO2, co odpowiada ilości pochłanianej przez dwa drzewa w ciągu roku, oraz oszczędności 7,9 tys. litrów wody, co wystarcza na zapotrzebowanie wody pitnej dla siedmiu osób przez rok. Dane te zostały opracowane na zlecenie woshwosh sp. z o.o. przez TerGo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.