Keep the vibes going, czyli casualowa kolekcja marki Jack Wolfskin – Campfire
Każdy etap podróży jest okazją do odkrywania, poznawania nowych przyjaciół
i cieszenia się życiem. Kluczem do pełnego wykorzystania chwil spędzonych w naturze jest odpowiednie ubranie, które zapewni komfort w różnorodnych warunkach atmosferycznych. Marka Jack Wolfskin prezentuje kolekcję Campfire, dostosowaną do spędzania czasu w terenie nie tylko w sposób aktywny, ale również w trybie slow, przy ognisku.
Wytrzymałe, ciepłe i wygodne ubrania oraz odpowiednio przystosowany sprzęt to klucz do komfortowego spędzania czasu na zewnątrz. Kolekcja Campfire od Jack Wolfskin to idealny mix wygody i funkcjonalności. Produkty zaprojektowane w duchu zrównoważonego rozwoju, dopasowane są do codziennego stylu życia. Szeroki wybór modeli pozwala przygotowanie się na każdą pogodę – od stóp do głów!
Najlepszy sposób na zachowanie komfortowej temperatury zimą przebywając na świeżym powietrzu, to oczywiście zakładanie ubrań warstwowo, dlatego należy dopasowywać je i łączyć w sposób uniemożliwiający wychłodzenie organizmu. Kolekcja Campfire to starannie ocieplane produkty, które można dowolnie i z łatwością dobierać w uniwersalne zestawy, idealne na każdego rodzaju aktywność outdoorową. Opracowane z myślą keep the vibes going sprawią, że zawsze będziemy przygotowani na realizację sportowych pasji i hobby, a także do komfortowego spędzania czasu w naturze wspólnie z rodziną i przyjaciółmi, niezależnie od warunków zewnętrznych.
W kolekcji znajdziemy wiatroodporne kamizelki, ocieplane kurtki i przytulne polary, które zapewnią idealną ochronę przed nawet najbardziej niespodziewanymi warunkami atmosferycznymi. Campfire od wilczej rodziny to także kraciaste koszule i kurtki, ciepłe czapki czy buty, które zapewnią ciepło i izolację nawet w najtrudniejszych warunkach. Posiadają casualowy, miejski vibe, który sprawia, że są idealne do poruszania się w nich także po mieście.
Specjalnie przygotowana kolekcja obejmuje wszystkie produkty, które będą służyć indywidualnemu trybowi życia każdego z nas. Łącząc stylowy wygląd z funkcjonalnością w outdoorze, produkty z kolekcji Campfire będą idealne zarówno dla wielbicieli kempingów, podróżowania w vanach czy pieszych wycieczek z plecakiem. Zaprojektowane tak, by nie pozwolić pogodzie pokrzyżować naszych planów na jakąkolwiek aktywność fizyczną i zmobilizować do wyjścia z domu.
Naturalny wygląd i styl, inspirowane dziedzictwem marki oraz stawianie na zrównoważony rozwój wszędzie tam, gdzie to możliwe – takie wartości przyświecają wilczej marce, która nie tylko inspiruje do spędzania czasu w outdoorze, ale także dostarcza niezbędne do tego narzędzia. Ubrania i akcesoria marki Jack Wolfskin dostępne są w sklepach stacjonarnych oraz na stronie: www.sklep.jack-wolfskin.pl. Propozycje zestawów złożonych z ubrań z kolekcji Campfire znajdują się także tutaj: Campfire - Jack Wolfskin (jack-wolfskin.pl).
LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
Poczuj wiosnę w Elektrowni Powiśle
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Artur Barciś: Często sąsiedzi nic o sobie nie wiedzą. Mój spektakl „Barabuum!” prowokuje do tego, żeby się poznać i podzielić swoimi skrytymi pragnieniami
– „Barabuum!” to dramat psychologiczny, farsa i komedia romantyczna w jednym – tak o swoim najnowszym spektaklu mówi reżyser. Artur Barciś zabiera widzów w emocjonalną i zwariowaną podróż przez małżeńskie życie dwóch par. Ich z pozoru normalne relacje zostają zaburzone podczas pewnego wieczoru w nowoczesnym mieszkaniu. Nieoczekiwane odkrycie zmienia sąsiedzkie i małżeńskie stosunki w arenę emocji, konfrontacji i głęboko skrywanych uczuć. Twórcy mają nadzieję, że ta sztuka pozwoli widzom spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy nie tylko na życie bohaterów, ale i na swoje własne.
Muzyka
Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna
Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.
Farmacja
Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych
Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.