Klapki Kubota wróciły do sklepów Biedronka. Wystartowała walentynkowa promocja
Znane i lubiane klapki polskiej marki Kubota ponownie są dostępne w sklepach sieci Biedronka. Tym razem promocją zostały objęte klapki basenowe, dostępne w aż czterech wariantach kolorystycznych. Można je będzie kupić w bardzo atrakcyjnej cenie, 34,99 zł.
Sieć Biedronka co kilka miesięcy oferuje swoim klientom modele dobrze znanych i wygodnych klapków Kubota.
Nieodłączny gadżet sportowców i podróżników
W najnowszej promocji do sklepów powróci dobrze znany model klapków wodoodpornych, które są doskonałą propozycją nie tylko dla miłośników siłowni czy basenu, ale świetnie sprawdzą się także w czasie podróży. Klapki basenowe to element, którego nie może zabraknąć w plecaku czy walizce, dodatkowo są bardzo wytrzymałe i łatwe do utrzymania w czystości.
Walentynkowe propozycje
Kolorowe klapki to również doskonały pomysł na praktyczny walentynkowy prezent. Panie z pewnością ucieszą modele w kolorach różowym oraz fioletowym, natomiast z myślą o panach do sprzedaży trafiły czarne oraz turkusowe klapki.
Klapki basenowe są dostępne w cenie 34,99 zł, a aktualna promocja obejmuje wyłącznie modele przeznaczone dla osób dorosłych.
Oferta trwa do wyczerpania zapasów.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.