Komunikaty PR

Klapki Kubota wróciły do sklepów Biedronka. Wystartowała walentynkowa promocja

2024-02-13  |  01:00
Biuro prasowe

Znane i lubiane klapki polskiej marki Kubota ponownie są dostępne w sklepach sieci Biedronka. Tym razem promocją zostały objęte klapki basenowe, dostępne w aż czterech wariantach kolorystycznych. Można je będzie kupić w bardzo atrakcyjnej cenie, 34,99 zł.

Sieć Biedronka co kilka miesięcy oferuje swoim klientom modele dobrze znanych i wygodnych klapków Kubota.

Nieodłączny gadżet sportowców i podróżników

W najnowszej promocji do sklepów powróci dobrze znany model klapków wodoodpornych, które są doskonałą propozycją nie tylko dla miłośników siłowni czy basenu, ale świetnie sprawdzą się także w czasie podróży. Klapki basenowe to element, którego nie może zabraknąć w plecaku czy walizce, dodatkowo są bardzo wytrzymałe i łatwe do utrzymania w czystości.

Walentynkowe propozycje

Kolorowe klapki to również doskonały pomysł na praktyczny walentynkowy prezent. Panie z pewnością ucieszą modele w kolorach różowym oraz fioletowym, natomiast z myślą o panach do sprzedaży trafiły czarne oraz turkusowe klapki.

Klapki basenowe są dostępne w cenie 34,99 zł, a aktualna promocja obejmuje wyłącznie modele przeznaczone dla osób dorosłych.

Oferta trwa do wyczerpania zapasów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.