Komunikaty PR

Klasyczna, intensywna czy kremowa? W ofercie nowej marki Eduscho każdy znajdzie

2024-03-27  |  12:00
Biuro prasowe

Jest sprawa, nowa kawa! W dodatku taka, jaką najbardziej lubisz bez względu na to, czy w tej kwestii stawiasz na klasyczną małą czarną czy tę z dodatkiem mleka. W ofercie marki Eduscho z portfolio Tchibo, która właśnie zadebiutowała na polskim rynku, znaleźć można najwyższej jakości kawy ziarniste, mielone oraz rozpuszczalne (instant). Eduscho to nie tylko gwarancja wyjątkowego smaku, ale także przyjemny i czytelny design, sprawiający, że wybór ulubionego wariantu staje się banalnie prosty.

Eduscho daje wszystko to, czego oczekujemy od kawy – zarówno energię, która pomaga przejść gładko przez każdy dzień, jak i wytchnienie, jeśli akurat niezbędna jest przerwa. Jest także świetnym towarzyszem spotkań z najbliższymi. To także, dzięki starannemu procesowi mieszania i palenia ziaren, gwarancja wysokiej jakości. W portfolio Eduscho znaleźć można zarówno warianty ziarniste, jak i mielone oraz instant, a sposób ich przyrządzenia jest podany już na przodzie opakowania. Dzięki temu odnalezienie ulubionej kawy nie zabiera – tak przecież cennego – czasu.

Eduscho – dla każdego coś pysznego

Kawa ziarnista (500g i 1000g), która świetnie nadaje się zarówno do ekspresów automatycznych, jak i kolbowych, a także samodzielnego mielenia w młynku dostępna jest w czterech wariantach. Na półkach znaleźć można aromatyczną w smaku Caffé Crema Strong, mocne i wyraziste Espresso Classic, intensywną i pełną mocy Espresso Intenso, a także wyważoną i harmonijną Crema Gold (której należy szukać w wybranych sieciach).

Bogata i wyważona w smaku Classic Coffee Traditional oraz intensywna i wyrazista Classic Coffee Strong stanowią ofertę kaw mielonych (gramatura 250g i 500g). Wśród wariantów instant znalazły się klasyczna Instant Classic oraz intensywna Instant Intense (pojemności 100g i 200g). Podniebienia wielbicieli kaw kremowych podbije Instant Crema (dostępne w pojemności 90g i 180g). Kawy instant to idealna propozycja dla tych, którzy cenią szybkie, proste i funkcjonalne rozwiązania.

Na wyciągnięcie ręki

Zgodnie z założeniami marki, produkty Eduscho są ogólnodostępne – w hipermarketach, supermarketach, dyskontach, ale także sklepach mniejszego formatu i na platformach online. Dzięki charakterystycznej komunikacji wizualnej wyróżniają się spośród innych produktów na sklepowych regałach.

Marka Eduscho przyciąga nie tylko kolorystyką, ale  także prostymi i krótkimi, często zabawnymi komunikatami, wykorzystywanymi m.in. w wielokanałowej kampanii reklamowej, która ma trwać do końca roku. – W dzisiejszej zabieganej, pełnej wyzwań rzeczywistości szukamy prostych rozwiązań. Często jesteśmy przebodźcowani i „zbyt dobrze” poinformowani, dlatego potrzebujemy klarownych, lekkich, niekiedy wywołujących uśmiech komunikatów. To wszystko daje nam marka Eduscho. Eduscho to po prostu dobra kawa w dobrej cenie. Marka, dzięki której trudny wybór staje się łatwy – mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager Coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa.

Produktów marki Eduscho należy wypatrywać na półkach sklepowych, zaś zabawnych komunikatów m.in. na bilboardach czy w internecie. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.