Komunikaty PR

#KLIFING - Klif prezentuje modę LIVE i wspiera sprzedaż online swoich najemców

2020-05-01  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Do pobrania jpeg ( 0.17 MB )

Galeria i Dom Mody Klif zapraszają na Live prezentacje modowe oferty  swoich najemców: PINKO, Charme i 10days, podczas których klienci będą mogli obejrzeć stylizacje z najnowszych kolekcji, jak i otrzymać karty podarunkowe na zakupy w obu lokalizacjach marki Klif. Pierwszy pokaz będzie miał miejsce w przestrzeni social mediów już w najbliższą środę, 6 maja o godzinie 18:00. Pokazy LIVE poprowadzą  stylistki - Ewelina Zesiuk i Katarzyna Kobiela.

LIVE pokazy mody to innowacyjne podejście do prezentacji najnowszych kolekcji w czasie społecznej izolacji, a bezprecedensowe wśród  galerii handlowych. Jest to również kolejna akcja Marki  Klif, wspierająca sprzedaż internetową najemców gdyńskiej Galerii Klif i warszawskiego Domu Mody Klif.  Pierwszy pokaz zostanie przygotowany przez Ewelinę Zesiuk, stylistkę, która współpracuje z Domem Mody Klif w ramach projektu KLIF | FASHION STUDIO.

- Pokażemy stylizacje wraz z dodatkami i możliwościami modyfikacji, które zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów - mówi Ewelina Zesiuk, stylistka z Domu Mody Klif. - Jest to idealna okazja by zapoznać się z najnowszymi trendami tego sezonu. Ten pomysł jest odpowiedzią na obecną sytuację w kraju. Chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy szukają u nas inspiracji i pomysłów na gotowe stylizacje. To właśnie w social mediach jest najwięcej osób, które warto aktywować i zachęcić do poznania konceptów danej marki.

Pierwszy pokaz potrwa około 20 minut, podczas których zaprezentowanych zostanie 10 stylizacji.

W sumie odbędą się trzy wydarzenia, a klientki, które dokonają zamówienia podczas live streamingu ze stylistką, mają szansę otrzymać karty podarunkowe na zakupy w sklepach stacjonarnych do zrealizowania po otwarciu Galerii Klif w Gdyni i Domu Mody Klif w Warszawie.

- Działamy we współpracy z najemcami, cieszymy się, że możemy ich wesprzeć w zaprezentowaniu najnowszych i najmodniejszych kolekcji - komentuje akcję Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Cushman &Wakefield, zarządcy gdyńskiego Klifu i Domu Mody Klif w Warszawie. - Zależy nam na tym, by klienci utrzymali kontakt z marką i swoimi ulubionymi sklepami. Przeplatanie się online i offline to przyszłość. Dzięki takiemu pokazowi wszyscy nasi klienci, którzy mają dostęp do social mediów, mogą obejrzeć pokaz w czasie rzeczywistym, a potem wrócić do niego później w poszukiwaniu wybranej stylizacji.

Sam koncept wsparcia sprzedaży online najemców i pokazów wirtualnych ich kolekcji jest pionierski na polskim rynku i został zaczerpnięty z Chin. To kontynuacja działań, które były organizowane przez markę Klif od początku pandemii - akcji “Bezpiecznie, wygodnie, online”. Marka Klif zaprosiła łącznie 135 sklepów z Galerii Klif w Gdyni oraz Domu Mody Klif w Warszawie na dedykowaną zakładkę promującą ich sklepy online. Akcja wspiera nie tylko działania online sklepów - najemców w obu lokalizacjach, ale też późniejszy powrót klientów do galerii - oczywiście po zapewnieniu im wszelkich środków bezpieczeństwa.

Na start - trzy pokazy online

Pierwszy pokaz mody, poprzez live streaming, będzie można obejrzeć za pośrednictwem instagrama Domu Mody Klif (@dommodyklif). Zaprezentowane zostaną stylizacje z asortymentu włoskiego domu mody PINKO. Kolejne pokazy:

  • Połowa maja 2020 godz. 18.00 |prezentacja kolekcji Charme - czyli zlokalizowanego w gdyńskim Klifie multibrandowego, wyjątkowego sklepu, oferującego dostęp do najmodniejszych światowych marek, takich jak Vince, James Perse, American Vintage czy Peserico.
  • III tydzień maja 2020 godz. 18.00 |prezentacja kolekcji 10Days - czyli salonu zlokalizowanego w warszawskim Domu Mody Klif. Zgodnie z założeniami marki, każda kolekcja 10Days jest komplementarna i pasuje do szerokiej gamy produktów sygnowanych logiem marki.
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.