#KLIFING - Klif prezentuje modę LIVE i wspiera sprzedaż online swoich najemców
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Galeria i Dom Mody Klif zapraszają na Live prezentacje modowe oferty swoich najemców: PINKO, Charme i 10days, podczas których klienci będą mogli obejrzeć stylizacje z najnowszych kolekcji, jak i otrzymać karty podarunkowe na zakupy w obu lokalizacjach marki Klif. Pierwszy pokaz będzie miał miejsce w przestrzeni social mediów już w najbliższą środę, 6 maja o godzinie 18:00. Pokazy LIVE poprowadzą stylistki - Ewelina Zesiuk i Katarzyna Kobiela.
LIVE pokazy mody to innowacyjne podejście do prezentacji najnowszych kolekcji w czasie społecznej izolacji, a bezprecedensowe wśród galerii handlowych. Jest to również kolejna akcja Marki Klif, wspierająca sprzedaż internetową najemców gdyńskiej Galerii Klif i warszawskiego Domu Mody Klif. Pierwszy pokaz zostanie przygotowany przez Ewelinę Zesiuk, stylistkę, która współpracuje z Domem Mody Klif w ramach projektu KLIF | FASHION STUDIO.
- Pokażemy stylizacje wraz z dodatkami i możliwościami modyfikacji, które zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów - mówi Ewelina Zesiuk, stylistka z Domu Mody Klif. - Jest to idealna okazja by zapoznać się z najnowszymi trendami tego sezonu. Ten pomysł jest odpowiedzią na obecną sytuację w kraju. Chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy szukają u nas inspiracji i pomysłów na gotowe stylizacje. To właśnie w social mediach jest najwięcej osób, które warto aktywować i zachęcić do poznania konceptów danej marki.
Pierwszy pokaz potrwa około 20 minut, podczas których zaprezentowanych zostanie 10 stylizacji.
W sumie odbędą się trzy wydarzenia, a klientki, które dokonają zamówienia podczas live streamingu ze stylistką, mają szansę otrzymać karty podarunkowe na zakupy w sklepach stacjonarnych do zrealizowania po otwarciu Galerii Klif w Gdyni i Domu Mody Klif w Warszawie.
- Działamy we współpracy z najemcami, cieszymy się, że możemy ich wesprzeć w zaprezentowaniu najnowszych i najmodniejszych kolekcji - komentuje akcję Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Cushman &Wakefield, zarządcy gdyńskiego Klifu i Domu Mody Klif w Warszawie. - Zależy nam na tym, by klienci utrzymali kontakt z marką i swoimi ulubionymi sklepami. Przeplatanie się online i offline to przyszłość. Dzięki takiemu pokazowi wszyscy nasi klienci, którzy mają dostęp do social mediów, mogą obejrzeć pokaz w czasie rzeczywistym, a potem wrócić do niego później w poszukiwaniu wybranej stylizacji.
Sam koncept wsparcia sprzedaży online najemców i pokazów wirtualnych ich kolekcji jest pionierski na polskim rynku i został zaczerpnięty z Chin. To kontynuacja działań, które były organizowane przez markę Klif od początku pandemii - akcji “Bezpiecznie, wygodnie, online”. Marka Klif zaprosiła łącznie 135 sklepów z Galerii Klif w Gdyni oraz Domu Mody Klif w Warszawie na dedykowaną zakładkę promującą ich sklepy online. Akcja wspiera nie tylko działania online sklepów - najemców w obu lokalizacjach, ale też późniejszy powrót klientów do galerii - oczywiście po zapewnieniu im wszelkich środków bezpieczeństwa.
Na start - trzy pokazy online
Pierwszy pokaz mody, poprzez live streaming, będzie można obejrzeć za pośrednictwem instagrama Domu Mody Klif (@dommodyklif). Zaprezentowane zostaną stylizacje z asortymentu włoskiego domu mody PINKO. Kolejne pokazy:
- Połowa maja 2020 godz. 18.00 |prezentacja kolekcji Charme - czyli zlokalizowanego w gdyńskim Klifie multibrandowego, wyjątkowego sklepu, oferującego dostęp do najmodniejszych światowych marek, takich jak Vince, James Perse, American Vintage czy Peserico.
- III tydzień maja 2020 godz. 18.00 |prezentacja kolekcji 10Days - czyli salonu zlokalizowanego w warszawskim Domu Mody Klif. Zgodnie z założeniami marki, każda kolekcja 10Days jest komplementarna i pasuje do szerokiej gamy produktów sygnowanych logiem marki.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.