Komunikaty PR

Kobiety kochają złoto, zwłaszcza w promocji. Złota motorola razr 1300 zł taniej!

2020-07-21  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.5 MB )

Tak powstała limitowana złota wersja Dolce&Gabbana kultowej już motoroli Razr v3i z klapką. Niektórzy uważają, że te czasy odważnych projektów już nie wrócą. Tymczasem Motorola znów udowadnia, że to nieprawda. Niedawno na rynek wprowadziła składany smartfon w uwielbianym kolorze różowego złota. Dziś można go kupić w cenie niższej o 1300 zł!

Smartfon, który mieści się w kopertówce i przyciąga wzrok

Motorola razr to pierwszy składany smartfon, który zmieści się w eleganckiej kopertówce lub modnej minisaszetce. Wyjątkowy projekt i kolor różowego złota sprawiają, że telefon jest już właściwie elementem biżuterii, a nie zwykłym narzędziem czy elektronicznym gadżetem. Różowe złoto pasuje do każdej karnacji i wydobywa z niej to, co najlepsze. Idealnie komplementuje eleganckie, wieczorowe kreacje, a jednocześnie pozostaje dyskretne, by współgrać z lekkimi, wakacyjnymi sukienkami. Dodatek idealny!

Dwa smartfony w jednym

Niewątpliwie pierwszym przychodzącym na myśl atutem motoroli razr jest jej niewielki rozmiar po złożeniu, dzięki któremu zmieści się w eleganckiej kopertówce czy niewielkiej kieszeni damskich spodni. Gdy telefon jest zamknięty nie przestaje jednak być smartfonem. Duży ekran na klapce pozwala zrobić selfie, zmienić piosenkę, sprawdzić powiadomienia i wiadomości, a nawet odpowiedzieć na nie czy też dzwonić. Dzięki temu nie ma konieczności otwierania smartfonu za każdym razem, gdy pojawi się powiadomienia. A jeśli lubisz zrobić wrażenie na innych, to poza wyglądem pomoże Ci w tym jeszcze jedna unikalna funkcja motoroli razr – możesz zakończyć każdą intensywną rozmowę dramatycznym gestem zamknięcia klapki smartfonu. To niezwykłe uczucie, którego trzeba doświadczyć!

Dostępność w promocji

Motorola razr jest dostępna w dwóch kolorach – czarnym i blush gold. Oba warianty zostały przecenione o 1300 zł. Można je kupić bezpośrednio w sklepie producenta na www.motorola.com/pl lub u takich partnerów jak Orange, RTV EURO AGD, x-Kom, Media Expert.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.