Komunikaty PR

Kobiety kochają złoto, zwłaszcza w promocji. Złota motorola razr 1300 zł taniej!

2020-07-21  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.5 MB )

Tak powstała limitowana złota wersja Dolce&Gabbana kultowej już motoroli Razr v3i z klapką. Niektórzy uważają, że te czasy odważnych projektów już nie wrócą. Tymczasem Motorola znów udowadnia, że to nieprawda. Niedawno na rynek wprowadziła składany smartfon w uwielbianym kolorze różowego złota. Dziś można go kupić w cenie niższej o 1300 zł!

Smartfon, który mieści się w kopertówce i przyciąga wzrok

Motorola razr to pierwszy składany smartfon, który zmieści się w eleganckiej kopertówce lub modnej minisaszetce. Wyjątkowy projekt i kolor różowego złota sprawiają, że telefon jest już właściwie elementem biżuterii, a nie zwykłym narzędziem czy elektronicznym gadżetem. Różowe złoto pasuje do każdej karnacji i wydobywa z niej to, co najlepsze. Idealnie komplementuje eleganckie, wieczorowe kreacje, a jednocześnie pozostaje dyskretne, by współgrać z lekkimi, wakacyjnymi sukienkami. Dodatek idealny!

Dwa smartfony w jednym

Niewątpliwie pierwszym przychodzącym na myśl atutem motoroli razr jest jej niewielki rozmiar po złożeniu, dzięki któremu zmieści się w eleganckiej kopertówce czy niewielkiej kieszeni damskich spodni. Gdy telefon jest zamknięty nie przestaje jednak być smartfonem. Duży ekran na klapce pozwala zrobić selfie, zmienić piosenkę, sprawdzić powiadomienia i wiadomości, a nawet odpowiedzieć na nie czy też dzwonić. Dzięki temu nie ma konieczności otwierania smartfonu za każdym razem, gdy pojawi się powiadomienia. A jeśli lubisz zrobić wrażenie na innych, to poza wyglądem pomoże Ci w tym jeszcze jedna unikalna funkcja motoroli razr – możesz zakończyć każdą intensywną rozmowę dramatycznym gestem zamknięcia klapki smartfonu. To niezwykłe uczucie, którego trzeba doświadczyć!

Dostępność w promocji

Motorola razr jest dostępna w dwóch kolorach – czarnym i blush gold. Oba warianty zostały przecenione o 1300 zł. Można je kupić bezpośrednio w sklepie producenta na www.motorola.com/pl lub u takich partnerów jak Orange, RTV EURO AGD, x-Kom, Media Expert.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk

Jakie są trendy w modzie męskiej na obecny sezon wiosna/lato 2024? Magdalena Szawel: Sezon wiosna/lato 2024 to w modzie męskiej mieszanka ponadczasowej klasyki, reinterpretacji
Moda Kazar Care x woshwosh
2024-06-27 | 14:45

Kazar Care x woshwosh

W wyniku tej współpracy powstała nowa, innowacyjna usługa Kazar Care x woshwosh – abonament na  czyszczenie butów, która jest
Moda Marka Perwoll zorganizowała event Re:ThinkNew na temat zrównoważonej mody
2024-06-26 | 10:50

Marka Perwoll zorganizowała event Re:ThinkNew na temat zrównoważonej mody

Pokazy zrównoważonej mody, dyskusje o ekologicznym podejściu do ubrań, warsztaty recraftingu oraz panel o nowej formule Perwoll czekały na uczestników wydarzenia Re:Think New 12

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.