Kolekcja Kazar na sezon wiosna-lato 2021
Marka Kazar ponownie zachwyca minimalistycznym designem, ponadczasowymi fasonami oraz dopracowanymi do perfekcji detalami, tworząc tym samym niebanalne projekty na światowym poziomie. Projektanci marki kolejny raz udowodnili, że nowoczesne wzornictwo w połączeniu z najwyższą jakością materiałów i wykonania dają efekt idealny.
Ponadczasowość i funkcjonalność wyznaczają nowy kierunek w modzie. W projektach na zbliżający się sezon wiosenny projektanci Kazar postawili na subtelną elegancję, klasykę w najlepszym wydaniu oraz wygodę, która stała się ostatnio wiodącym kierunkiem dla trendów w światowej modzie. Kolekcja na sezon wiosna-lato 2021 dla kobiet i mężczyzn jest przede wszystkim praktyczna i stonowana. Prosty design i wielkomiejski styl pozwoliły stworzyć kolekcję codzienną, uniwersalną i estetycznie unikalną.
– Tworząc najnowszą kolekcję, kierowaliśmy się nowymi potrzebami naszych klientów. Wygoda w połączeniu z najwyższą jakością, funkcjonalność i ponadczasowa klasyka to cechy kluczowe na sezon wiosenno-letni 2020/21. Postawiliśmy na fasony pozbawione dodatkowych zdobień, które idealnie wpisują się w wiodący trend hołdujący szlachetnej prostocie – mówi Karol Kazienko odpowiedzialny w Kazar Group za kolekcję damską oraz marketing.
Kolekcja Kazar na sezon wiosna-lato 2021 to przede wszystkim miękkie skóry licowe i idealny na lato zamsz. Projektanci chętnie wykorzystują marszczenia i zabawę objętością skór. Marka kładąc nacisk przede wszystkim na wygodę swoich produktów, nieco inaczej potraktowała kategorię projektów eleganckich. Ten styl stał się bardziej subtelny i dostępny, dzięki niższym obcasom i ograniczeniu biżuteryjnych detali. W wielu modelach począwszy od płaskich komfortowych muli po sandały na szpilce, zostały zastosowane modne kwadratowe noski. Kazar dla kobiet proponuje wielosezonowe botki na mocnym spodzie, idealne na chłodne wiosenne dni i letnią deszczową pogodę. To znacznie bardziej wygodna i uniwersalna alternatywa dla modnych kaloszy. W ofercie dla mężczyzn znajdziemy całą gamę sportowych modeli typu sneakers i runners, które stanowią podstawę codziennych, męskich stylizacji. Panom ceniącym klasyczną elegancję zadedykowano szykowne loafersy oraz nieco swobodniejszą linię driversów. Nie zabraknie także klasycznych półbutów – od formalnych po casualowe.
Kolorystyka produktów odzwierciedla aktualne światowe trendy i jednocześnie nadaje im uniwersalny i wielosezonowy charakter. Kazar stawia przede wszystkim na neutralne barwy wprowadzające spokój i harmonię. W kolekcji damskiej dominują beże, off-white, taupe i delikatne mleczne jasne brązy. Mocnym kolorystycznym akcentem i uzupełnieniem tej stonowanej palety będzie słoneczny, żółty odcień. W kolekcji męskiej również dominuje spokojna tonacja. Znajdziemy w niej odcienie brązów, zielenie khaki, miejskie szarości i obowiązkowy off-white. Z myślą o mężczyznach, którzy nie boją się nietuzinkowych rozwiązań, powstały modele w elektryzujących odcieniach niebieskiego: aqua i blue beat.
Kolekcja Kazar na wiosnę-lato 2021 nie tylko idealnie wpisuje się w trendy, ale przede wszystkim w dynamiczne ewoluujące oczekiwania klientów, którzy zmieniają perspektywę dokonywania swoich wyborów. W miejsce sezonowych, impulsywnych zakupów, dokonują tych przemyślanych i długofalowych oczekując tym samym autentycznej jakości premium i ponadczasowej estetyki. Więcej o połączeniu klasyki i funkcjonalności z szykownym designem znajdziecie na kazar.com.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.