Komunikaty PR

Kolor i multifunkcjonalność. Lena Lighting na targach Light 23 w Londynie

2023-11-23  |  12:30
Biuro prasowe

Light 23 to niecodzienna okazja do zaprezentowania innowacyjnych produktów oświetleniowych, które kreują trendy w świecie designu. W tegorocznej edycji wzięła udział również Lena Lighting, stawiając na kolor i indywidualizm. Wśród zaprezentowanych produktów pojawiła się kolekcja Messaggio by Dorota Koziara, oraz laureaci RED DOT Design Award 2022 i 2023 - lampy akustyczne Colline x Terrano i lampy Sizzano.

Light to jedno z najważniejszych europejskich wydarzeń, które przyciąga największe marki oświetleniowe, projektantów i architektów. Jest też wyjątkową platformą dla przedstawicieli branży do dzielenia się własnymi doświadczeniami. Do tegorocznej edycji dołączyła Lena Lighting, prezentując swoje innowacyjne lampy architektoniczne.

Wielkopolska marka postawiła na kolor oraz multifunkcyjność, które odgrywają kluczową rolę w procesie projektowania i produkcji oświetlenia. Wpisując się w koncepcję Human Centric Lighting, indywidualny dobór barw oraz szerokie funkcjonalności produktów pozwalają na tworzenie przestrzeni odzwierciedlających charakter użytkowników. I właśnie z myślą o człowieku oraz jego codzienności powstały kolekcje Sizzano, Messaggio, a także Colline x Terrano, wyeksponowane podczas Light 23.

- Niezmiernie cieszy nas, że mogliśmy w tym roku stać się częścią wielkiego wydarzenia Light 23. Mieliśmy okazję zaprezentować nasze nowoczesne produkty oświetleniowe, a także podzielić się doświadczeniami towarzyszącymi podczas pracy. Lampy Lena Lighting to kwintesencja dzisiejszego podejścia do świata, w którym liczy się indywidualizm oraz szerokie możliwości kreacji własnej przestrzeni. Tworzone w myśl koncepcji Human Centric Lighting, zapewniają możliwość personalizacji oraz dostosowywania światła do indywidualnych potrzeb. – mówi Marzena Lesińska, Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu.

Obecność Lena Lighting na Light 23 okazała się dla marki ogromnym sukcesem. Stoisko, na którym pojawiły się zarówno lampy wiszące, stojące, jak i kinkiety, przyciągało uwagę bogatą kolorystyką produktów i oryginalnym designem. Współtworzone z projektantami Dorotą Koziarą, Jakubem Zarzyńskim oraz warszawską marką Acustio, zaskakiwały gości możliwością sterowania oświetleniem i dopasowywania do indywidualnych preferencji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY Biuro prasowe
2024-07-29 | 09:00

Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY

Stworzona wspólnie przez Mastercard oraz McCANN Poland kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła główną nagrodę Innovation by Design 2024
Media BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Grupa Tubądzin na Open Hair Festival w Sieradzu

Przez 3 dni na festiwalowej scenie wystąpiły znane i lubiane gwiazdy m.in. Kult, Karaś i Rogucki, Avi i Kwiat Jabłoni. Imprezie towarzyszył nocny pokaz mody Jacoba Buczyńskiego i pokaz mody historycznej. Dużym zainteresowaniem cieszyła
Media „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”
2024-07-09 | 17:30

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”

Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych będą emitowane trzy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Sport

Coraz mniej Polaków ćwiczy regularnie przez brak czasu i motywacji. To może pogłębiać problemy ze zdrowiem psychicznym

Ludzie, którzy w ciągu całego życia są aktywni fizycznie, zapadają na niektóre nowotwory co najmniej o 25 proc. rzadziej niż osoby mało aktywne. Mniejsze jest też u nich ryzyko wystąpienia chorób serca czy cukrzycy. Mimo świadomości dobroczynnego wpływu aktywności fizycznej tylko co czwarty Polak podejmuje ją regularnie przez minimum 30 minut dziennie, zgodnie z rekomendacjami WHO – wynika z raportu Medicover „Praca. Zdrowie. Ekonomia. Perspektywa 2023”. Brak ruchu najczęściej wynika z braku czasu i motywacji, ale może być także efektem poważniejszych problemów ze zdrowiem psychicznym. Eksperci dowodzą, że może jednocześnie te problemy pogłębiać, co tworzy błędne koło. Duża może być rola pracodawców, by zachęcać pracowników do aktywności fizycznej.

Moda

Luna: Bardzo mocno przeżyłam swój występ na Eurowizji. Nie do końca potrafię kontrolować emocje i często po prostu wygrywają łzy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że mogła reprezentować nasz kraj na tegorocznej Eurowizji w Szwecji i jak zapewnia, był to milowy krok w jej karierze. Jej zdaniem najważniejsza nie jest bowiem sama wygrana, ale możliwość zaprezentowania się szerokiemu gronu odbiorców. I choć bardzo przeżyła brak awansu do finału konkursu, to miło wspomina swój udział w tym wydarzeniu. Udało jej się zdobyć nowe doświadczenia i nawiązać wiele cennych muzycznych znajomości.