Komunikaty PR

Kolorowa nowość od marki Kubota

2024-09-30  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.89 MB )

Czytanie książki pod kocem, oglądanie ulubionego serialu czy gotowanie sezonowych potraw? Bez względu na to, jakie są Twoje jesienne plany, uzupełnij je o klapki Rzep Multicolor, najnowszą propozycję od polskiej marki Kubota.

Ta minikolekcja klapków zapinanych na rzep to uzupełnienie oferty brandu,  który tym razem zachęca, by jesienią wybrać klapki umilające coraz dłuższe jesienne wieczory i czas spędzony w domu. 

Dla jesieniar (i nie tylko)

Klapki Rzep Multicolor są propozycją, która powinna przypaść do gustu zarówno fanom klasyki, jak i miłośnikom bardziej niestandardowych rozwiązań modowych. Nowy model jest bowiem połączeniem standardowego, najbardziej klasycznego klapka Rzep ze świeżym, kolorowym printem – tym razem w jesiennej odsłonie.

Po raz kolejny w Kubocie stworzyliśmy produkty, które nawiązują  do znanych i lubianych motywów – tak jest również w przypadku klapków Rzep Multicolor. Nie zmienia się natomiast jedno: każda kolekcja marki powstaje z myślą o dostarczaniu komfortu i jeszcze przyjemniejszego odpoczynku – mówi Iwona Dąbrowska, Collection Director Kubota S.A.

Nowe modele są dostępne w dwóch wzorach: klasycznej panterki oraz moro i dwóch wariantach kolorystycznych: białym i różowym oraz zielonym i czarnym. To jednak nie jedyna nowość od marki Kubota - do sprzedaży trafił również model klapków Rzep 2.0 Tech w kolorze czarnym, który jest połączeniem klasyki oraz designerskiej formy. 

 

Kubota rozszerza asortyment produktowy

W 2024 roku marka, poza licznymi nowościami w kategorii klapków, stworzyła również akcesoria: bidony, kapelusze, torby, nerki okrycia wierzchnie. 

Przedstawiciele Kuboty, która w tym roku obchodziła 30-lecie swojego istnienia zapowiadają jednak, że to nie koniec nowości, które szykują dla swoich klientów. 


 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.