Komunikaty PR

Koncerty, potańcówki i warsztaty w Galerii Młociny!

2021-09-16  |  15:00
Biuro prasowe

Warszawa słynie z licznych obiektów handlowych, a ogromną popularnością od wielu miesięcy niewątpliwie cieszy się Galeria Młociny. Centrum handlowe znajdujące się na warszawskich Bielanach wie, jak zwrócić uwagę klientów i regularnie dostarcza im kolejnych powodów do odwiedzin. Czym zaskoczy nas obiekt tym razem?

#NiezapomnianyKoncert

W Galerii Młociny regularnie odbywają się liczne koncerty artystów znanych z programów telewizyjnych takich jak The Voice of Poland. Również w najbliższy weekend zainteresowani będą mieli okazję, by zasłuchać się w nieco innym, lecz równie bajecznym i inspirującym występie. Musicalowe Antidotum to przedsięwzięcie muzyczne, w którym młodzi artyści – uczniowie Warsztatowej Akademii Musicalowej, zaprezentują m.in. utwory z Broadwayowskich musicali takich jak: „Hamilton”, „Annie” czy „Matilda”. 18 września o godzinie 15:00 na scenie pojawią się inscenizacje muzycznych hitów takich jak „Show Must Go On”, jak również przedpremierowe prezentacje utworów z musicalu „Fair Play”, który już wkrótce obejrzeć będzie można w Teatrze WAM w Galerii Młociny (poziom +2).

Musicalowe Antidotum to bez wątpienia wymowne show pełne emocjonujących choreografii, znakomitych aranżacji wokalnych i barwnych kostiumów, które przeniesienie widzów w cudowny świat musicalu. Koncert poprowadzi Paweł Podgórski – aktor teatralno-musicalowy, pedagog, założyciel Warsztatowej Akademii Musicalowej, znany z takich produkcji jak „Grease”, „Koty” czy „Mamma Mia”. Odtwórca głównych ról m.in. w musicalach „Metro” i „Upiór w Operze”. 

To jak miłośnicy muzycznych brzmień w wyjątkowym wydaniu? Najbliższe, sobotnie popołudnie zostało już zaplanowane?​

 

#GarbusemPrzezŚwiat

Galeria Młociny doskonale wie, że powrót do szkoły często wiąże się dla najmłodszych z dużym stresem i licznymi, nowymi zobowiązaniami. By nieco osłodzić dzieciom nowe obowiązki, centrum handlowe przygotowało dla nich małą niespodziankę. Cóż to takiego? Doskonale znany mieszkańcom Bielan, niezawodny garbus, który po wakacyjnej przerwie ponownie wyruszy w drogę i zaskoczy najmniejszych przechodniów licznymi niespodziankami! Wśród nich słodkie upominki oraz vouchery o wartości 10 zł do strefy gastronomicznej Spotkania i Dania znajdującej się w Galerii Młociny na poziomie 2. Chętni będą również mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z ikonicznym, zabytkowym pojazdem. 

Gdzie i kiedy rozglądać się za słynnym garbusem Galerii Młociny?

·       18.09, godziny 11:00-14:00 – Plac zabaw w Parku Żeromskiego (przy pl. Wilsona)

·       19.09, godziny 11:00-14:00 – Stawy Brustmana

 

#WarsztatyEtnoCafe

Warsztaty kawowe z Etno Cafe to stały punkt w repertuarze wydarzeń znajdującej się w Galerii Młociny Hali Hutnik.  Już 23 września o godzinie 19:00 miłośnicy kawy ponownie będą mieli okazję, by nauczyć się, jak samodzielnie przygotować swój ulubiony, poranny napój, wyciągając przy tym niespotykane dotąd aromaty. O tajemnicach pysznej kawy i alternatywnych metodach jej zaparzania opowie Karol Przesmycki – jeden z najlepszych trenerów baristów w Polsce. Wydarzenie będzie bezpłatne, a link do obowiązkowych zapisów znajdziemy na stronie Galerii Młociny.

 

#DjWika

Galeria Młociny nowo wskrzesiła tanecznego ducha Bielan i rozruszała całą stolicę! Ci, którzy jeszcze nie mieli okazji, by się o tym przekonać, powinni odwiedzić obiekt w środę 22 września i tupnąć nogą na bielańskich Dechach przy ponadczasowych brzmieniach! O wspaniałą, muzyczną atmosferę podczas międzypokoleniowej potańcówki niezmiennie zadba DJ Wika! Start o godzinie 19:00.

 

Galeria Młociny to największe centrum handlowe zbudowane w Warszawie od 15 lat, otwarte dla klientów w maju 2019 roku. Obiekt położony jest przy stacji metra Młociny i przy węźle komunikacyjnym (pętla autobusowa i tramwajowa). Więcej informacji o obiekcie znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.