Komunikaty PR

Konkurs Mikołajkowy marki VAN HORN by Pierre Cardin – świąteczna magia czeka!

2024-12-09  |  15:00
Biuro prasowe

Święta to czas dzielenia się radością i wyjątkowymi momentami z najbliższymi. Konkurs marki VAN HORN to okazja, by obdarować bliską osobę, opowiadając, dlaczego zasługuje na ten wyjątkowy prezent. To nie tylko szansa na wygraną, ale także moment refleksji nad tym, co jest dla nas najważniejsze w tym magicznym czasie.

Święta coraz bliżej – czas na prezenty od VAN HORN

Marka VAN HORN by Pierre Cardin zaprasza do udziału w wyjątkowym Konkursie Mikołajkowym. Konkurs Startuje już w piątek, 6 grudnia 2024 roku.

To doskonała okazja, by zdobyć elegancki zestaw prezentowy i podzielić się świąteczną radością z bliskimi.

Zestaw pełen stylu i klasy

Nagroda w konkursie to starannie skomponowany zestaw, który przypadnie do gustu każdemu miłośnikowi elegancji i jakości. Zestaw obejmuje: elegancki zapach dla mężczyzn, stylowe skarpetki, klasyczny krawat oraz estetyczny pasek. Wszystko to zapakowane z myślą
o świątecznym nastroju i gotowe do podarowania pod choinkę.

Jak wziąć udział w konkursie?

Odwiedź profil VAN HORN na Instagramie lub Facebooku i znajdź post konkursowy. Odpowiedz w komentarzu na pytanie: „Kogo chciałbyś lub chciałabyś obdarować tym zestawem i dlaczego?”.

Pełny regulamin konkursu znajdzie się w zakładce BIO na Instagramie. Dzięki temu każdy uczestnik będzie miał pewność, że jego zgłoszenie spełnia wszystkie wymogi formalne.

Poznaj markę VAN HORN by Pierre Cardin

VAN HORN to nie tylko produkty – to styl życia, który łączy klasyczną elegancję
z nowoczesnym podejściem. Jako oficjalny partner takich marek jak Pierre Cardin
i Baldessarini, VAN HORN oferuje swoim klientom najwyższą jakość i unikalne wzornictwo. Konkurs Mikołajkowy jest częścią misji marki, by inspirować i budować społeczność opartą na wspólnych wartościach.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.