Konkurs Mikołajkowy marki VAN HORN by Pierre Cardin – świąteczna magia czeka!
Święta to czas dzielenia się radością i wyjątkowymi momentami z najbliższymi. Konkurs marki VAN HORN to okazja, by obdarować bliską osobę, opowiadając, dlaczego zasługuje na ten wyjątkowy prezent. To nie tylko szansa na wygraną, ale także moment refleksji nad tym, co jest dla nas najważniejsze w tym magicznym czasie.
Święta coraz bliżej – czas na prezenty od VAN HORN
Marka VAN HORN by Pierre Cardin zaprasza do udziału w wyjątkowym Konkursie Mikołajkowym. Konkurs Startuje już w piątek, 6 grudnia 2024 roku.
To doskonała okazja, by zdobyć elegancki zestaw prezentowy i podzielić się świąteczną radością z bliskimi.
Zestaw pełen stylu i klasy
Nagroda w konkursie to starannie skomponowany zestaw, który przypadnie do gustu każdemu miłośnikowi elegancji i jakości. Zestaw obejmuje: elegancki zapach dla mężczyzn, stylowe skarpetki, klasyczny krawat oraz estetyczny pasek. Wszystko to zapakowane z myślą
o świątecznym nastroju i gotowe do podarowania pod choinkę.
Jak wziąć udział w konkursie?
Odwiedź profil VAN HORN na Instagramie lub Facebooku i znajdź post konkursowy. Odpowiedz w komentarzu na pytanie: „Kogo chciałbyś lub chciałabyś obdarować tym zestawem i dlaczego?”.
Pełny regulamin konkursu znajdzie się w zakładce BIO na Instagramie. Dzięki temu każdy uczestnik będzie miał pewność, że jego zgłoszenie spełnia wszystkie wymogi formalne.
Poznaj markę VAN HORN by Pierre Cardin
VAN HORN to nie tylko produkty – to styl życia, który łączy klasyczną elegancję
z nowoczesnym podejściem. Jako oficjalny partner takich marek jak Pierre Cardin
i Baldessarini, VAN HORN oferuje swoim klientom najwyższą jakość i unikalne wzornictwo. Konkurs Mikołajkowy jest częścią misji marki, by inspirować i budować społeczność opartą na wspólnych wartościach.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.