Kontigo prezentuje swoją pierwszą, naturalną markę kosmetyków do makijażu

Martyna Dziopak
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo wprowadza do sprzedaży Moonish Natural - pierwszą w swojej ofercie makijażową markę na wyłączność opartą na składnikach pochodzenia naturalnego. Jej współtwórcą jest Harry J – wizażysta Kontigo i znany makijażysta gwiazd. Nowa, kompleksowa seria kosmetyków do makijażu jest inspirowana nocnym, gwiaździstym niebem. Produkty Moonish są dostępne w sprzedaży online oraz w sklepach stacjonarnych sieci w całej Polsce.
O marce Moonish Natural
Moonish Natural to marka stworzona z myślą o kobietach, które chcą uwolnić swoje wewnętrzne piękno oraz wydobyć naturalny blask. Nawiązuje do tego hasło przewodnie nowej serii, czyli Bring out your inner star. Zarówno same produkty, jak i design opakowań nawiązują do romantycznego motywu księżycowego nieba, pełnego błyszczących gwiazd.
- Kosmetyki wchodzące w skład nowej marki są skomponowane z co najmniej 90 proc. składników pochodzenia naturalnego, dzięki czemu dodatkowo nawilżają oraz pielęgnują skórę. Wyróżniają się także innowacyjnymi, delikatnymi dla skóry formułami oraz przyjemną konsystencją – mówi Harry J, współtwórca nowej marki, makijażysta gwiazd i główny wizażysta Kontigo.
Większość kosmetyków nowej marki jest odpowiednia dla wegan i wegetarian. To pierwsza kolorowa linia na wyłączność Kontigo, która została oparta na naturalnych składnikach.
– Zgodnie z przyjętą przez nas strategią oraz rynkowymi trendami, konsekwentnie budujemy ofertę bogatą w marki naturalne dostępne tylko w naszej sieci. Możemy pochwalić się już bardzo szerokim wachlarzem tego typu kosmetyków do pielęgnacji, stąd też pomysł na kolejny krok, czyli pierwszą naturalną, kolorową markę na wyłączność. Moonish Natural to ukłon w stronę świadomych kobiet, które pragną używać naturalnych, kolorowych kosmetyków wysokiej jakości – mówi Magdalena Dąbrowska, menadżer ds. marketingu w Kontigo.
O produktach Moonish Natural
- podkłady i korektory - wyrównują koloryt skóry, tuszują niedoskonałości oraz oznaki zmęczenia. Dzięki zawartości naturalnych olejków nawilżają, pielęgnują i regenerują skórę twarzy,
- sypkie pudry do twarzy - zapewniają aksamitne, gładkie wykończenie makijażu, zmniejszając widoczność drobnych zmarszczek,
- róże i bronzery – oparte na naturalnych, mineralnych składnikach, subtelnie podkreślają kości policzkowe, a dzięki kremowej konsystencji łatwo i równomiernie aplikuje się je na skórze,
- rozświetlacze - zawarte w nich naturalne pigmenty/drobinki, tworzą efekt tafli, pięknie odbijającej światło,
- pomadki do ust - zapewniają trwałe wykończenie ust i delikatny połysk. Dzięki zawartości naturalnych olejów i wosków, nawilżają i pielęgnują skórę,
- olejki oraz masełka do ust - naturalne olejki idealnie nawilżają i odżywiają usta. Sprawiają, że są one miękkie i wygładzone,
- paletki cieni do powiek – złożone z satynowych, błyszczących oraz matowych formulacji, dostępne w trzech liniach kolorystycznych,
- sypkie cienie do powiek – wysoko napigmentowane cienie o jedwabistej formule, łatwo aplikuje się na powiekę oraz blenduje z innymi cieniami,
- kredki do oczu i brwi - miękkie, a zarazem trwałe kredki, dzięki zawartym naturalnym olejkom i woskom posiadają właściwości odżywcze,
- uniwersalna paletka do twarzy i oczu - złożona z naturalnych matowych cieni do powiek, różu, bronzera i rozświetlacza,
- multifunkcyjne kredki – dostępne w trzech wersjach kolorystycznych. Można używać ich jako różu do policzków lub bronzera, a także jako pomadki do ust lub cienia do oczu.
Produkty marki Moonish Natural są dostępne wyłącznie w sieci Kontigo. Można je nabyć zarówno w sklepie online, jak i w ponad 35 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.
O Kontigo
Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 35 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.