Komunikaty PR

Koszyki zapraszają na spotkanie z Łukaszem Kozakiem i Szczepanem Twardochem

2021-09-15  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Nitychoruk
Globalworth

Twarda 18
00-105 Warszawa
michal.nitychoruk|globalworth.pl| |michal.nitychoruk|globalworth.pl
+48 886 201 362
https://www.globalworth.com/

Spotkanie autorskie odbędzie się na antresoli w Hali Koszyki o godz. 18.00. Zostanie ono uwieńczone koncertem zespołu Adama Struga, zaś po nim będzie można osobiście porozmawiać z pisarzami i zdobyć ich autografy. Na miejscu będzie też można nabyć książki obu autorów: „Upiora” podczas spotkania, a książki Szczepana Twardocha w księgarni Świat Książki na parterze Hali Koszyki. Oprawa wizualna wydarzenia będzie wzbogacona pracami Aleksandry Waliszewskiej, której dzieła posłużyły jako ilustracje do „Upiora” Kozaka.

Łukasz Kozak – mediewista, ekspert w dziedzinie technologii i nowych mediów oraz promocji dziedzictwa kulturowego. Badacz nieoczywistych wątków w historii kultury. Autor książek „Upiór. Historia naturalna” i „With Stake and Spade. Vampiric Diversity in Poland” – pierwszych wyczerpujących opracowań na temat polskich wierzeń i epizodów wampirycznych.

Szczepan Twardoch – pisarz, publicysta, autor bestsellerowych powieści jak Morfina (2012), Drach (2014), Król (2016), Królestwo (2018) czy Pokora (2020). Uhonorowany licznymi prestiżowymi nagrodami, między innymi Paszportem „Polityki”, Brücke Berlin-Preis, Nagrodą Czytelników Nike czy literacką nagrodą EBRD za tłumaczenie „Króla” w przekładzie Seana Gaspera Bye’a. Na podstawie tej kultowej powieści powstał serial, który swoją premierę miał w telewizji Canal+.  

Adam Strug – śpiewak i instrumentalista, autor piosenek, kompozytor muzyki teatralnej i filmowej, producent i kurator muzyczny, scenarzysta filmów dokumentalnych, radiowiec, popularyzator muzyki tradycyjnej.

Aleksandra Waliszewska – malarka, mieszka i pracuje w Warszawie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Globalworth
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.