Krawat – męski element w kobiecym wydaniu
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Wiele kobiet w męskich ubraniach czuje się wygodnie ponieważ luźniejsze ubrania i proste fasony gwarantują swobodę ruchów, gdzie w kobiecych strojach czasem tego luzu brak. Ostatnimi czasy nie ma nic bardziej kobiecego niż koszula i krawat z męskiej szafy.
Od kilku lat męska koszula i krawat to jeden z najczęściej wybieranych męskich dodatków w kobiecych stylizacjach. Doskonale ten look sprawdzi się na biznesowych spotkaniach lub w bardziej casualowej stylizacji na nieformalnych wyjściach. To zestawienie najczęściej łączone jest ze spódnicą ołówkową lub marynarką i cygaretkami. Taki zestaw dodaje charakteru, oryginalności, stylu, luzu oraz pewności siebie. Coraz więcej kobiet uważa to połączenie za nowoczesny dress code. Dziś wolność wyrażania siebie poprzez ubiór jest czymś normalnym i nikogo nie dziwi, że granice płci powoli się zacierają.
„ – W obecnych czasach zauważyłem taki trend, że coraz więcej kobiet przekonuje się do krawatów. Ostatnimi czasy bardzo modny stał się oversizing, gdzie kobiety pożyczają koszule, marynarki od swoich mężczyzn. Dodatkowo dobierają do tego krawat żeby podkreślić męski biznesowy kierunek. Coraz częściej kobiety na wyższych stanowiskach dbają o biznesowy wygląd. Zakładają eleganckie garnitury, luźne koszule i do nich dopasowują krawaty. To wzbudza zaufanie i podkreśla profesjonalizm i stanowisko.” – Mówi Mariusz Makowski szef Marki MakTie.
Trendy i moda ciągle się rozwija i ulega zmianie. A wbrew pozorom wykorzystanie męskich dodatków może stworzyć kobiecą i z charakterem stylizację. Dzięki temu również kobiety czują się na równi z mężczyznami, a co za tym idzie czują się tak samo ważne i doceniane na swoich stanowiskach pracy.
W sieci można znaleźć wiele krawatów dla kobiet, które można idealnie dopasować do ubioru. Duży asortyment posiada marka MakTie produkująca krawaty idealnie przylegające do koszuli. W swojej ofercie posiadają również duży wybór krawatów przeznaczonych dla kobiet. Wszystkie krawaty MakTie można przypiąć do guzików każdej koszuli co zwiększa komfort i bezpieczeństwo. Dzięki temu krawat nie przesuwa się z boku na bok i nie wypada spod marynarki. Wszelkie informacje można znaleźć na stronie www.maktie.co.uk
Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN
LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.