Komunikaty PR

Kristian Blummenfelt dołącza do rodziny ASICS

2021-12-13  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

Triathlonista Kristian Blummenfelt dołączył do grona globalnych ambasadorów ASICS. Norweg w tym roku zdobył złoty medal podczas igrzysk olimpijskich w Tokio oraz triumfował w mistrzostwach świata w Edmonton. Do nowego ambasadora japońskiej marki należą również aktualne rekordy globu zarówno w połówce, jak i pełnym Ironmanie.

Bieganie to dla mnie prawdziwa wolność i najlepsza odskocznia od codzienności. Ponadto, pozwala mi osiągnąć swoisty balans pomiędzy ciałem a umysłem. Cieszę się, że mogę dołączyć do globalnej rodziny ASICS, ponieważ filozofia marki – „w zdrowym ciele, zdrowy duch” – jest mi szczególnie bliska – powiedział Kristian Blummenfelt.

Rekordzista świata na co dzień trenuje w modelu ASICS METASPEED Sky, który swoją premierę miał w tym roku. – Już od pierwszych kroków czułem ogromną różnicę na korzyść tych butów. Na bieżni pozwalają mi osiągać zdecydowanie lepsze wyniki niż dotychczas, co wprost przekłada się na większą efektywność podczas zawodów – dodał norweski triathlonista.

Tegoroczne wyniki Kristiana były niesamowite i zrobiły na nas ogromne wrażenie. Fakt, że jest najlepszy na świecie właśnie w naszych butach świadczy o zaawansowaniu technologicznym naszych produktów. Nie bez znaczenia było również to, że Kristian w pełni utożsamia się z naszymi wartościami i dostrzega pozytywne korzyści dla umysłu wynikające z uprawiania sportu. Z niecierpliwością czekamy na możliwość wspierania go najnowszymi innowacjami w nadchodzących latach. Jestem przekonany, że wspólnie osiągniemy jeszcze więcej – stwierdził Olivier Mignon, dyrektor marketingu sportowego w ASICS.

27-letni Blummenfelt swoją przygodę z triathlonem rozpoczął w 2008 roku, a już rok później trafił do kadry narodowej. Dwukrotnie uczestniczył w igrzyskach olimpijskich. W Rio de Janeiro uplasował się na 13. miejscu, natomiast pięć lat później w Tokio okazał się już bezkonkurencyjny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.