BOŻENA STASIAK - spotkanie autorskie
2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl
19 października (poniedziałek) o godz. 19.00 w Faktycznym Domu Kultury w Warszawie (ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego 12) odbędzie się spotkanie z Bożeną Stasiak, autorką wydanych przez Wydawnictwo Harde książek „Pandemia. Dzieje zarazy” oraz „Bitwa z rakiem”. Spotkanie poprowadzi Iwona Schymalla.
Spotkanie będzie okazją zarówno do poznania szczegółów związanych z powstawaniem książek, jak i rozmowy na poruszane w nich tematy.
Bożena Stasiak od lat zajmuje się tematyką zdrowia. Jej praca dziennikarska była wielokrotnie nagradzana. Jest laureatką Konkursu na Dziennikarza Medycznego Roku, Nagrody Zaufania Złoty Otis 2019, „Kryształowe Pióro”za 2016 i 2018 rok.
„Pandemia. Dzieje zarazy” to kompendium prezentujące w przystępny sposób stan aktualnej wiedzy medycznej o chorobach zakaźnych, jak też zarazy i plagi wywoływane przez bakterie i wirusy, które przez tysiąclecia dziesiątkowały ludzkość i zmieniały bieg historii. Doświadczamy tego i dzisiaj, kiedy przetaczająca się przez świat pandemia koronawirusa zdeterminowała życie ludzi na całej planecie, budząc lęk nie tylko o nasze dziś, ale i o nasze jutro.
Książka „Bitwa z rakiem” jest poświęcona naturalnym i niekonwencjonalnym metodom leczenia raka, takim jak choćby homeopatia, hipnoterapia, bioenergoterapia, akupunktura, diety, preparaty… Autorka, odwołując się do naukowych faktów i rzeczywistych historii pacjentów, wskazuje te, które mogą stanowić uzupełnienie konwencjonalnych terapii i te, które stanowią śmiertelne zagrożenie.
Wydawnictwo Harde i Bożena Stasiak zapraszają 19 października (poniedziałek) o godz. 19.00 do Faktycznego Domu Kultury w Warszawie na spotkanie autorskie. Książki „Pandemia. Dzieje zarazy” są dostępne w najlepszych sieciach księgarskich i księgarniach stacjonarnych oraz internetowych, w tym na www.wiemiwybieram.pl/harde, jak też w wersji e-book m.in. na woblink.pl, legimi.pl, publio.pl, ebookpoint.pl. Zapraszamy na stronę wydawnictwa www. harde.se.pl/ oraz na Facebook.com i Instagram - @hardewydawnictwo.

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.