BOŻENA STASIAK - spotkanie autorskie
2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl
19 października (poniedziałek) o godz. 19.00 w Faktycznym Domu Kultury w Warszawie (ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego 12) odbędzie się spotkanie z Bożeną Stasiak, autorką wydanych przez Wydawnictwo Harde książek „Pandemia. Dzieje zarazy” oraz „Bitwa z rakiem”. Spotkanie poprowadzi Iwona Schymalla.
Spotkanie będzie okazją zarówno do poznania szczegółów związanych z powstawaniem książek, jak i rozmowy na poruszane w nich tematy.
Bożena Stasiak od lat zajmuje się tematyką zdrowia. Jej praca dziennikarska była wielokrotnie nagradzana. Jest laureatką Konkursu na Dziennikarza Medycznego Roku, Nagrody Zaufania Złoty Otis 2019, „Kryształowe Pióro”za 2016 i 2018 rok.
„Pandemia. Dzieje zarazy” to kompendium prezentujące w przystępny sposób stan aktualnej wiedzy medycznej o chorobach zakaźnych, jak też zarazy i plagi wywoływane przez bakterie i wirusy, które przez tysiąclecia dziesiątkowały ludzkość i zmieniały bieg historii. Doświadczamy tego i dzisiaj, kiedy przetaczająca się przez świat pandemia koronawirusa zdeterminowała życie ludzi na całej planecie, budząc lęk nie tylko o nasze dziś, ale i o nasze jutro.
Książka „Bitwa z rakiem” jest poświęcona naturalnym i niekonwencjonalnym metodom leczenia raka, takim jak choćby homeopatia, hipnoterapia, bioenergoterapia, akupunktura, diety, preparaty… Autorka, odwołując się do naukowych faktów i rzeczywistych historii pacjentów, wskazuje te, które mogą stanowić uzupełnienie konwencjonalnych terapii i te, które stanowią śmiertelne zagrożenie.
Wydawnictwo Harde i Bożena Stasiak zapraszają 19 października (poniedziałek) o godz. 19.00 do Faktycznego Domu Kultury w Warszawie na spotkanie autorskie. Książki „Pandemia. Dzieje zarazy” są dostępne w najlepszych sieciach księgarskich i księgarniach stacjonarnych oraz internetowych, w tym na www.wiemiwybieram.pl/harde, jak też w wersji e-book m.in. na woblink.pl, legimi.pl, publio.pl, ebookpoint.pl. Zapraszamy na stronę wydawnictwa www. harde.se.pl/ oraz na Facebook.com i Instagram - @hardewydawnictwo.

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.