Komunikaty PR

Kuchnie i łazienki. Zainspiruj się! Specjalne wydanie magazynu "Czas na Wnętrze"

2020-12-02  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro@okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Magazyn „Czas na Wnętrze” od przeszło 10 lat inspiruje pasjonatów wnętrzarstwa i dobrego designu. Przy urządzaniu domu zawsze warto korzystać z dobrych rad, dlatego redakcja miesięcznika przygotowała wydanie specjalne „Kuchnie i łazienki. Zainspiruj się!”, dostępne na rynku do końca stycznia 2021 roku.

- Każdy miłośnik urządzania wie, że czasem w kreowaniu przestrzeni przydają się dobre rady. Dlatego z myślą o wszystkich, którzy ich szukają, przygotowaliśmy w ostatnim czasie wydanie specjalne naszego magazynu „Kuchnie i Łazienki. Zainspiruj się!” – mówi redaktor naczelna „Czasu na Wnętrze” Anna Grużewska.

To absolutna nowość! Premierowe wydanie jest w całości dziełem redakcji „Czasu na Wnętrze” i jej autorskim pomysłem. - Odważyliśmy się, żeby korzystając z naszego doświadczenia i wiedzy, udzielić czytelnikom wskazówek związanych z urządzaniem kuchni i łazienek – dodaje Anna Grużewska. Do współpracy przy tworzeniu magazynu redakcja zaprosiła także ekspertów – najlepszych polskich projektantów, architektów i specjalistów, którzy wsparli dziennikarzy swoimi kompetencjami.

W efekcie powstało 140-stronicowe kompendium, w którym obok nowości ze świata kuchni i łazienek, zaprezentowano również starannie wyselekcjonowane, najpiękniejsze rozwiązania stylistyczne oraz praktyczne porady dotyczące urządzania tych najważniejszych pomieszczeń w naszych domach.

Sukces reklamowy numeru specjalnego „Kuchnie i łazienki. Zainspiruj się!” pozwolił redakcji śmiało myśleć o kontynuowaniu publikacji. Do kalendarza wydawniczego magazynu „Czas na Wnętrze” zostanie wpisana także kolejna pozycja: „Domy i ogrody. Zainspiruj się!”. Ukaże się ona wiosną 2021 roku.

Dziś „Czas na Wnętrze” to największe polskie pismo wnętrzarskie klasy premium. W ręce czytelników co miesiąc trafia około 150 stron, poświęconych najnowszym trendom w designie, sztuce i wyposażeniu wnętrz z Polski i ze świata. Na ekskluzywny charakter magazynu składają się inspirujące artykuły, tworzone przez najlepszych redaktorów i grafików w swojej branży, wyrafinowana matowa okładka z lśniącym logo oraz publikowany cyklicznie luksusowy dodatek na kredowym papierze. Magazyn dostępny jest także w wersji online na urządzenia mobilne, a całości dopełnia nowoczesny portal internetowy www.czasnawnetrze.pl. Zdecydowaną większość czytelników magazynu „Czas na Wnętrze” stanowią młode kobiety z wyższym wykształceniem, co owocuje rekordową liczbą ponad 100 000 fanów na Facebooku i jednym z lepszych wyników w segmencie polskich pism wnętrzarskich na Instagramie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć