Kuchnie i łazienki. Zainspiruj się! Specjalne wydanie magazynu "Czas na Wnętrze"
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro@okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Magazyn „Czas na Wnętrze” od przeszło 10 lat inspiruje pasjonatów wnętrzarstwa i dobrego designu. Przy urządzaniu domu zawsze warto korzystać z dobrych rad, dlatego redakcja miesięcznika przygotowała wydanie specjalne „Kuchnie i łazienki. Zainspiruj się!”, dostępne na rynku do końca stycznia 2021 roku.
- Każdy miłośnik urządzania wie, że czasem w kreowaniu przestrzeni przydają się dobre rady. Dlatego z myślą o wszystkich, którzy ich szukają, przygotowaliśmy w ostatnim czasie wydanie specjalne naszego magazynu „Kuchnie i Łazienki. Zainspiruj się!” – mówi redaktor naczelna „Czasu na Wnętrze” Anna Grużewska.
To absolutna nowość! Premierowe wydanie jest w całości dziełem redakcji „Czasu na Wnętrze” i jej autorskim pomysłem. - Odważyliśmy się, żeby korzystając z naszego doświadczenia i wiedzy, udzielić czytelnikom wskazówek związanych z urządzaniem kuchni i łazienek – dodaje Anna Grużewska. Do współpracy przy tworzeniu magazynu redakcja zaprosiła także ekspertów – najlepszych polskich projektantów, architektów i specjalistów, którzy wsparli dziennikarzy swoimi kompetencjami.
W efekcie powstało 140-stronicowe kompendium, w którym obok nowości ze świata kuchni i łazienek, zaprezentowano również starannie wyselekcjonowane, najpiękniejsze rozwiązania stylistyczne oraz praktyczne porady dotyczące urządzania tych najważniejszych pomieszczeń w naszych domach.
Sukces reklamowy numeru specjalnego „Kuchnie i łazienki. Zainspiruj się!” pozwolił redakcji śmiało myśleć o kontynuowaniu publikacji. Do kalendarza wydawniczego magazynu „Czas na Wnętrze” zostanie wpisana także kolejna pozycja: „Domy i ogrody. Zainspiruj się!”. Ukaże się ona wiosną 2021 roku.
Dziś „Czas na Wnętrze” to największe polskie pismo wnętrzarskie klasy premium. W ręce czytelników co miesiąc trafia około 150 stron, poświęconych najnowszym trendom w designie, sztuce i wyposażeniu wnętrz z Polski i ze świata. Na ekskluzywny charakter magazynu składają się inspirujące artykuły, tworzone przez najlepszych redaktorów i grafików w swojej branży, wyrafinowana matowa okładka z lśniącym logo oraz publikowany cyklicznie luksusowy dodatek na kredowym papierze. Magazyn dostępny jest także w wersji online na urządzenia mobilne, a całości dopełnia nowoczesny portal internetowy www.czasnawnetrze.pl. Zdecydowaną większość czytelników magazynu „Czas na Wnętrze” stanowią młode kobiety z wyższym wykształceniem, co owocuje rekordową liczbą ponad 100 000 fanów na Facebooku i jednym z lepszych wyników w segmencie polskich pism wnętrzarskich na Instagramie.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.