Kultowa marka Privé Revaux ogłasza europejską ekspansję
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Privé Revaux, przystępna cenowo i uwielbiana przez światowej sławy gwiazdy marka, zamierza zawojować rynkiem w Polsce we współpracy z wyłącznym partnerem w naszym kraju – Vision Express, polskim liderem sprzedaży okularów. Marka, której ambasadorami są m.in.: Jamie Foxx, Ashley Benson czy Hailee Steinfeld, jest już dostępna w szerokiej dystrybucji w sieci sklepów stacjonarnych i sklepie internetowym eu.priverevaux.com. Okulary Privé Revaux pojawiły się dziś oficjalnie nie tylko w Polsce, ale także w innych europejskich krajach: w Vision Express w Wielkiej Brytanii, Apollo-Optik w Niemczech, Atasun Optik w Turcji, GrandOptical i Pearle w Belgii, Eyewish i Pearle w Holandii.
“Niezmiernie się cieszę, że możemy zaoferować markę okularów Privé Revaux klientom w Europie” – powiedział David Schottenstein, założyciel i dyrektor generalny Privé Revaux. „Naszym celem jest dostarczanie najlepszej jakości produktów i usług w przystępnej cenie i na całym świecie, a Vision Express i cała grupa GrandVision są idealnym partnerem do osiągnięcia tego celu.”
Jamie Foxx, partner w Privé Revaux, dodaje: „Współpraca z Vision Express w zakresie wprowadzenia naszej wystrzałowej i – co równie ważne – niedrogiej marki na całym świecie jest ogromnym osiągnięciem. Nie mógłbym być bardziej podekscytowany przyszłością i dalszym rozwojem Privé Revaux”.
Marka Privé Revaux to szeroki asortyment ręcznie tworzonych, modnych, ale też klasycznych okularów przeciwsłonecznych oraz okularów chroniących przed niebieskim światłem z możliwością dodania korekcji, w cenie już od 169 zł za parę. Ponadto, klienci Privé Revaux mogą spodziewać się limitowanych kolekcji zaprojektowanych przez gwiazdy współpracujące z marką, m.in. aktorki Madelaine Petsch, znanej z serialu Riverdale, aktorki i piosenkarki Dove Cameron oraz supermodelki Adriany Limy. Każdy model Privé Revaux jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, w tym m.in. z acetatu, dzięki któremu okulary są jednocześnie lekkie i odporne na uszkodzenia. Posiadają one również soczewki chroniące przed promieniowaniem UVA/UVB, oraz powłokę blokującą niebieskie światło, aby odciążyć zmęczone oczy przed działaniem komputerów czy smartfonów.
Hailee Steinfeld: „Dzięki niezwykle szerokiemu portfolio niedrogich okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych marka Privé Revaux jest dostępna cenowo dla wszystkich, niezależnie od tego jaki styl preferują. Teraz, współpracując z Vision Express, nasze kultowe okulary dostępne są dla naszych przyjaciół i fanów także w Polsce”. Ashley Benson dodaje: „Okulary przeciwsłoneczne są moim ulubionym dodatkiem i uważam, że każdy z nas potrzebuje co najmniej kilku par. Cieszę się, że możemy teraz zaoferować niesamowitą wartość klientom Privé Revaux na całym świecie, nie rezygnując z jakości. Nie mogę się doczekać reakcji wszystkich na nasze projekty!”
Marka Privé Revaux została stworzona przez elitarny zespół, w efekcie wspólnej pasji do stylu i jakości przedsiębiorcy Davida Schottensteina, sławnych wizjonerów Jamiego Foxx’a, Hailee Steinfeld i Ashley Benson, a także dyrektorów kreatywnych Roba Zangardi i Mariel Haenn. W ciągu dwóch krótkich lat marka stała się liderem w branży okularów, dzięki wysokiej jakości i przystępnych cenowo produktom. Nieustannie nie tracąc pozycji lidera w designie i innowacjach, Privé Revaux wnosi na rynek niespotykaną wartość, w zgodzie z ideą, że okulary projektantów nie powinny być luksusem zarezerwowanym dla wybranych.
eu.priverevaux.com | #ReframeYourself #PrivePeople | visionexpress.pl
Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki?
Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki
Finałowy pokaz mody SHEIN X Global Challenge 2024 w Singapurze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Handel
Zmiany klimatu zagrażają produkcji kawy. Susze pogłębiają trudną sytuację rolników
Ponad 12,5 mln gospodarstw na świecie, w większości małych do 5 ha, uprawia kawowce. Chociaż ceny kawy na światowych rynkach od wielu miesięcy pną się w górę, nie przekłada się to na wyższe zyski dla rolników. Ich problemem jest nie tylko marginalizacja w łańcuchach dostaw, lecz również dynamicznie rosnące koszty produkcji i zmiany klimatu, np. przedłużające się susze – przypominają eksperci Fundacji Fairtrade Polska z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, który przypada 29 września.
Gwiazdy
Magda Bereda: Udział w „Tańcu z gwiazdami” to był ciężki czas. Nie mam do nikogo żadnego żalu za oceny, choć czasami były za bardzo krytyczne
Wokalistka brała udział w „Tańcu z gwiazdami” pięć lat temu. Niemal w każdym odcinku jej popisy taneczne były krytykowane przez internautów i surowo oceniane przez jurorów. Ona jednak dzielnie stawiała czoła wszelkim przeciwnościom i zrobiła wszystko, by przy wsparciu Kamila Kuroczki zajść jak najdalej. Dziś Magda Bereda ze wzruszeniem wspomina tamte chwile i jak podkreśla, z doświadczeń zdobytych w programie wyciągnęła odpowiednie wnioski.