Komunikaty PR

Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!

2024-05-08  |  12:00
Biuro prasowe

Doskonale sprawdzą się jako dodatek do wypieków, ale też jako słodka przekąska. 


M&M’s® to marka, która podbiła serca konsumentów na całym świecie już ponad 80 lat temu. Teraz poszerza swoją ofertę o nowy format, popularne czekoladowe drażetki w miniaturowym rozmiarze, które mogą zaskoczyć pod względem smaku i tekstury. M&M’s Minis® dostępne są w trzech formatach opakowań o gramaturze: 176 g, 70 g oraz 20 g.

Świetnie nadają się do dzielenia z innymi, samodzielnego chrupania, ale też do  urozmaicenia słodkich wypieków – podobnie jak inne warianty kultowych draży.

Z początkiem maja  w mediach społecznościowych ruszyła nowa kampania M&M’s®. Marka zachęca w niej do eksperymentowania w kuchni i wspólnego pieczenia wraz popularnymi influencerami. W kampanii wzięli udział Michał Korkosz (Rozkoszny), Paula Bonowicz-Golec (Wszamto), Anna Baczewska (pani.pistacja), Ania Lekka (ania.lekka), Michalina Dudowicz (inmykitchen_pl). Przepisy z wykorzystaniem różnych wariantów M&M’s® będą pojawiać się w ramach dedykowanych aktywacji na Instagramie i TikToku do końca maja. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja EssenceMediacom, za działania PR Garden of Words Group. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox Biuro prasowe
2024-07-23 | 14:00

Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox

  Packeta Poland wprowadza usługę DropYourBox zaprojektowaną z myślą o polskich sklepach internetowych. W jej ramach Packeta zrealizuje nie tylko last mile, ale też first mile,
Zakupy Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”
2024-07-16 | 11:00

Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”

Wykluczenie menstruacyjne to problem, wokół którego wciąż zbyt często przechodzi się obojętnie. Tymczasem w Polsce aż pół miliona kobiet i osób
Zakupy BRAK ZDJĘCIA
2024-07-12 | 12:00

Uber Eats zdradza wybory użytkowników z Europy przed niedzielnym finałem

W Niemczech trwa najważniejszy turniej piłkarski dla fanów piłki nożnej z całej Europy. W wielu domach porzuca się nawet gotowanie na rzecz śledzenia rozgrywek. Tu z pomocą przychodzą aplikacje do zamawiania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.