Komunikaty PR

Kup teraz, wybieraj przez rok. Magnolia Park rozdaje karty

2020-11-06  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Na urodziny, na imieniny, na święta – są prezenty na każdą okazję. Takie, które spodobają się każdemu, bo dają wiele możliwości. Od dziś do soboty wręcza je Magnolia Park.

Warto już dziś pomyśleć o prezentach gwiazdkowych lub na inną, dowolną okazję. Trafiony to taki, który daje obdarowanej osobie duże możliwości wyboru. Ogromną zaletą jest dziś także długi czas realizacji – na przykład przez rok. Te cechy spełnia karta podarunkowa. Zwykle jest do kupienia, ale teraz można ją zdobyć w inny sposób w Magnolia Park. – W trwającej akcji czekają karty do wykorzystania przez cały rok, dlatego zapraszam do skorzystania z okazji zrobienia zakupów właśnie teraz, z bonusem w postaci karty. Można zyskać dodatkowy rabat, a także skorzystać z aktualnych promocji w sklepach – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park.

Żeby zdobyć kartę podarunkową, wystarczy w dniach od 5 do 7 listopada zrobić zakupy w dowolnym sklepie w Magnolia Park na kwotę 300 zł (można łączyć maksymalnie dwa paragony). W czwartek i piątek zakupy można robić we wszystkich sklepach w Magnolia Park, zaś w sobotę w akcji biorą udział paragony z otwartych sklepów m.in. hipermarketu Carrefour, Castoramy, drogerii i innych. Lista będzie dostępna na www.magnoliapark.pl.

Doładowane kwotą 50 zł karty podarunkowe będą do odbioru przy stoisku promocyjnym ustawionym w okolicach sklepu Empik i Super-Pharm. Karty będzie można odbierać w godzinach od 10.00 do 20.00. W sobotę również za paragony z czwartku i piątku. – Ta elegancka i uniwersalna forma podarunku na każdą okazję spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających osób. To znakomity pomysł na prezent z długim terminem ważności – twierdzi Joanna Sawośko-Duda.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.