Komunikaty PR

Kup teraz, wybieraj przez rok. Magnolia Park rozdaje karty

2020-11-06  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Na urodziny, na imieniny, na święta – są prezenty na każdą okazję. Takie, które spodobają się każdemu, bo dają wiele możliwości. Od dziś do soboty wręcza je Magnolia Park.

Warto już dziś pomyśleć o prezentach gwiazdkowych lub na inną, dowolną okazję. Trafiony to taki, który daje obdarowanej osobie duże możliwości wyboru. Ogromną zaletą jest dziś także długi czas realizacji – na przykład przez rok. Te cechy spełnia karta podarunkowa. Zwykle jest do kupienia, ale teraz można ją zdobyć w inny sposób w Magnolia Park. – W trwającej akcji czekają karty do wykorzystania przez cały rok, dlatego zapraszam do skorzystania z okazji zrobienia zakupów właśnie teraz, z bonusem w postaci karty. Można zyskać dodatkowy rabat, a także skorzystać z aktualnych promocji w sklepach – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park.

Żeby zdobyć kartę podarunkową, wystarczy w dniach od 5 do 7 listopada zrobić zakupy w dowolnym sklepie w Magnolia Park na kwotę 300 zł (można łączyć maksymalnie dwa paragony). W czwartek i piątek zakupy można robić we wszystkich sklepach w Magnolia Park, zaś w sobotę w akcji biorą udział paragony z otwartych sklepów m.in. hipermarketu Carrefour, Castoramy, drogerii i innych. Lista będzie dostępna na www.magnoliapark.pl.

Doładowane kwotą 50 zł karty podarunkowe będą do odbioru przy stoisku promocyjnym ustawionym w okolicach sklepu Empik i Super-Pharm. Karty będzie można odbierać w godzinach od 10.00 do 20.00. W sobotę również za paragony z czwartku i piątku. – Ta elegancka i uniwersalna forma podarunku na każdą okazję spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających osób. To znakomity pomysł na prezent z długim terminem ważności – twierdzi Joanna Sawośko-Duda.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle Biuro prasowe
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły
Zakupy DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.