La Femme – poznaj najnowszą kolekcję marki Oh!Zuza
Kolekcja La Femme na sezon wiosna-lato 2020 marki Oh!Zuza już na pierwszym planie intensywnie podkreśla kobiecość. Robi to w sposób mocno esencjonalny i świadomy. Dlaczego? Ubrania powstały w łódzkiej pracowni pod okiem projektantki z ASP, a wykorzystane materiały są z zaufanych polskich dziewiarni. A do tego, każde z nich dostępne w wydaniu od XS do 3XL. Marka pragnie podkreślać kobiece piękno w każdym rozmiarze. Choć to dopiero początek tej sensualnej opowieści.
Najnowsza wiosenno-letnia linia La Femme wskazuje, iż brand coraz odważniej interpretuje sensualność. Robi to z imponującą subtelnością i wdziękiem. Przedstawione ubrania eksponują najbardziej zmysłowe części kobiecego ciała. Uwydatniają biust, podkreślają ramiona, pokazują brzuch i akcentują plecy.
Maxi sukienka, bieliźniany top i lekkie szorty
W propozycjach Oh!Zuzy znaleźć można wiele sukienek – w zależności od upodobania – dostępne w każdej długości. Jedne gładkie, muskające ciało aż do kostki, inne w wersji mini, przystrojone wzorem kwiatów z ogrodu. Są również te na specjalne okazje, choć wydaje się, iż teraz stroić się można nawet w domu! W linii pojawiają się również szalenie uwielbiane przez trendsetterki bieliźniane topy, a wiele z nich idzie w parze z wysmakowaną koronką. Do nich brand proponuje szorty lub lekkie spodnie typu cullote – według uznania. Są również oryginalne koszule o wydłużonym kroju. Na uwagę zasługują delikatnie opinające sylwetkę ażurowe body. Stylowego sznytu zadaje natomiast kombinezon 7/8.
Cupro, len, wiskoza
Jednym z użytych materiałów jest wegańskie cupro. Powstaje ono z odnawialnych surowców naturalnych, co jest swoim krokiem brandu do minimalizowania szkodliwego wpływu przemysłu włókienniczego. W linii został również wykorzystany lekki modal oraz niezwykle przyjemna dla ciała wiskoza. A skoro lato to także len. Warto też wspomnieć iż, te najbardziej wysmakowane modele są z natomiast z lśniącego jedwabiu.
Kwiaty, paski i grochy
La Femme bazuje na zróżnicowanej palecie barw. Komponuje lekką biel z różanym odcieniem kwiatów lub bladą zielenią. Ubrania są dostępne w odcieniach atramentowej czerni, przydymionego różu, mlecznego ecri czy classic blue. Na uwagę zasługują marynistyczne akcenty, czyli kompozycje z mleczno-niebieskich pasków oraz materiały posypane czarnymi grochami.
Podsumowując, La Femme zachęca kobiety do poczucia się niezwykle pewnie siebie oraz do podkreślania swojej kobiecości. Marka pragnie, aby ubranie nie było celem do zakrycia siebie, a sposobem na podkreślenia wyjątkowej osobowości. Warto zauważyć jeszcze, że Oh!Zuza wszystkie zamówione ubrania wysyła w woreczkach, które powstały ze skrawków materiału z procesu produkcji.
Kolekcja dostępna pod: https://sklep.vnd.pl/ohzuza

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.