La Femme – poznaj najnowszą kolekcję marki Oh!Zuza
Kolekcja La Femme na sezon wiosna-lato 2020 marki Oh!Zuza już na pierwszym planie intensywnie podkreśla kobiecość. Robi to w sposób mocno esencjonalny i świadomy. Dlaczego? Ubrania powstały w łódzkiej pracowni pod okiem projektantki z ASP, a wykorzystane materiały są z zaufanych polskich dziewiarni. A do tego, każde z nich dostępne w wydaniu od XS do 3XL. Marka pragnie podkreślać kobiece piękno w każdym rozmiarze. Choć to dopiero początek tej sensualnej opowieści.
Najnowsza wiosenno-letnia linia La Femme wskazuje, iż brand coraz odważniej interpretuje sensualność. Robi to z imponującą subtelnością i wdziękiem. Przedstawione ubrania eksponują najbardziej zmysłowe części kobiecego ciała. Uwydatniają biust, podkreślają ramiona, pokazują brzuch i akcentują plecy.
Maxi sukienka, bieliźniany top i lekkie szorty
W propozycjach Oh!Zuzy znaleźć można wiele sukienek – w zależności od upodobania – dostępne w każdej długości. Jedne gładkie, muskające ciało aż do kostki, inne w wersji mini, przystrojone wzorem kwiatów z ogrodu. Są również te na specjalne okazje, choć wydaje się, iż teraz stroić się można nawet w domu! W linii pojawiają się również szalenie uwielbiane przez trendsetterki bieliźniane topy, a wiele z nich idzie w parze z wysmakowaną koronką. Do nich brand proponuje szorty lub lekkie spodnie typu cullote – według uznania. Są również oryginalne koszule o wydłużonym kroju. Na uwagę zasługują delikatnie opinające sylwetkę ażurowe body. Stylowego sznytu zadaje natomiast kombinezon 7/8.
Cupro, len, wiskoza
Jednym z użytych materiałów jest wegańskie cupro. Powstaje ono z odnawialnych surowców naturalnych, co jest swoim krokiem brandu do minimalizowania szkodliwego wpływu przemysłu włókienniczego. W linii został również wykorzystany lekki modal oraz niezwykle przyjemna dla ciała wiskoza. A skoro lato to także len. Warto też wspomnieć iż, te najbardziej wysmakowane modele są z natomiast z lśniącego jedwabiu.
Kwiaty, paski i grochy
La Femme bazuje na zróżnicowanej palecie barw. Komponuje lekką biel z różanym odcieniem kwiatów lub bladą zielenią. Ubrania są dostępne w odcieniach atramentowej czerni, przydymionego różu, mlecznego ecri czy classic blue. Na uwagę zasługują marynistyczne akcenty, czyli kompozycje z mleczno-niebieskich pasków oraz materiały posypane czarnymi grochami.
Podsumowując, La Femme zachęca kobiety do poczucia się niezwykle pewnie siebie oraz do podkreślania swojej kobiecości. Marka pragnie, aby ubranie nie było celem do zakrycia siebie, a sposobem na podkreślenia wyjątkowej osobowości. Warto zauważyć jeszcze, że Oh!Zuza wszystkie zamówione ubrania wysyła w woreczkach, które powstały ze skrawków materiału z procesu produkcji.
Kolekcja dostępna pod: https://sklep.vnd.pl/ohzuza

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.