Lato pełne okazji w ETC Swarzędz

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Wakacje tuż, tuż. To niemal ostatni dzwonek, by zakupić wszystkie niezbędne rzeczy na planowane, wakacyjne podróże. Teraz dostępne w jeszcze niższej cenie, ponieważ rozpoczęły się sezonowe wyprzedaże. ETC Swarzędz zachęca do korzystania z trwających promocji, dopóki w sklepach dostępny jest asortyment w pełnych rozmiarach. Co więcej, centrum handlowe jest już czynne w 100%. Odwiedzający mogą korzystać ze strefy gastronomicznej czy siłowni, a dzieci z atrakcji sali zabaw.
W tym roku z niecierpliwością czekaliśmy na otwarcie galerii handlowych i rozpoczęcie letnich wyprzedaży. Warto skorzystać z nich jak najszybciej. Odzież, obuwie czy akcesoria rozchodzą się jak świeże bułeczki. Nie bez powodu... Proponowane rabaty sięgają nawet 70%. To świetna okazja, by uzupełnić garderobę o najnowsze trendy, dbając przy tym o stan konta. Na zakupy do ETC Swarzędz bez obaw można zabrać dzieci, które w międzyczasie będą świetnie się bawić w ponownie otwartym Klubie Kulkids. Sala zabaw oferuje wiele bezpłatnych atrakcji m.in. małpi gaj z basenem z kulkami, zjeżdżalniami i trampoliną, kącik zabaw oraz kącik dla najmłodszych. Co więcej, miłośnicy zakupowego szaleństwa powinni być czujni. Na początku lipca, z okazji Dni Swarzędza centrum handlowe planuje wyjątkowe okazje. Od 3 lipca, w ramach Dni Swarzędza, będzie można zdobyć specjalną gazetkę, w której znajdą się dodatkowe kupony rabatowe.
ETC Swarzędz warto odwiedzić jednak nie tylko z powodu trwających promocji. W Centrum działają wszystkie sklepy i punkty usługowe. Każdy chętny może już ćwiczyć w Klubie 2B Active Fitness.
W przerwie od treningów czy zakupów, klienci mają możliwość zjeść posiłek w działającej już strefie gastronomicznej. Do dyspozycji klientów pozostają m.in. takie lokale, jak Pizza Hut Express, Sushi&More czy Restauracja Olimp.
ETC Swarzędz przypomina również, że Intermarché czynne jest w każdą niedzielę, w godzinach 09:00-20:00. W pozostałe dni, sklep zaprasza na zakupy od 08:00 do 21:00. Supermarket świadczy również usługi pocztowe – „paczka w ruchu”.
Więcej informacji na temat promocji i wydarzeń odbywających się w ETC Swarzędz znaleźć można na stronie internetowej www.etcswarzedz.pl oraz na fanpage’ach na Facebooku i Instagramie.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.