Lato w mieście? Oto czego w waszych stylizacjach nie może zabraknąć!
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Lato właśnie nadeszło! A wraz z nim nasza tęsknota za przygodą. Może i tegoroczne plany letniego relaksu i podładowania baterii w pięknych okolicznościach przyrody uległy pewnym zmianom, ale nie powinno to powstrzymać naszego wakacyjnego ducha. Zamiast myśleć o niezrealizowanych tego lata zagranicznych wyjazdach, lepiej skoncentrować się na perfekcyjnej letniej stylizacji, której nic lepiej nie dopełnia niż akcesoria, a w szczególności – niepowtarzalne okulary Privé Revaux.
Dla większości z nas lato to najprzyjemniejszy czas w roku. Niecierpliwie wyczekujemy cudownie ciepłych dni skąpanych w promieniach słonecznych, które pozwolą nam odpocząć, dobrze się bawić i nabrać sił do nowych wyzwań, jakie postawią przed nami kolejne miesiące. Pomimo, że tegoroczne lato może być inne niż planowaliśmy, sprawmy by było po prostu wyjątkowe. Pozwólmy sobie maksymalnie cieszyć się tym cudownym okresem i oćmić wszystkich swoim oryginalnym stylem i ulubioną parą okularów Privé Revaux, która podkreśli Waszą wyjątkowość!
W lato chodzi przede wszystkim o to, żeby dobrze się czuć i świetnie bawić… A czemu przy tym nie przesłać swoich pozytywnych wibracji dalej? Zaszalejmy trochę i urozmaićmy naszą codzienną garderobę uzupełniając ją akcesoriami w pełni oddającymi ducha wakacji, jak MODNE, STYLOWE i NOWE na rynku polskim okulary Privé Revaux. Tak jak mówią Rob Zangardi oraz Mariel Haenn – styliści największych sław Hollywood i zarazem dyrektorzy kreatywni Privé Revaux: Okulary są jedną z pierwszych rzeczy, które zauważamy u drugiej osoby i które pomagają nam wyrazić swój własny, oryginalny styl. Dzięki okularom łatwo można dostrzec, czy ktoś woli ponadczasowy, klasyczny wygląd, czy właśnie pozwala sobie na więcej zabawy i swobody w tworzeniu nowych stylizacji. Bo czy jest lepszy moment, aby sprawdzić co nam samym najbardziej odpowiada niż czas wakacyjnego luzu i wolności?
Kwintesencją Privé Revaux jest indywidualność i nietuzinkowość klientów marki, dlatego w jej katalogu znajdziecie modele w przeróżnych stylach, wzorach i rozmiarach, zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn! Wybieracie się na wytworny wypad w miasto z kilkoma najbliższymi przyjaciółmi? Podkręćcie swoje stylówki dodając do nich godne pozazdroszczenia, szykowne okulary Victoria by Ashley Benson, Gretta lub Escobar. A może tego lata jesteście gotowi, aby wyróżnić się z tłumu, pokazując światu, że to Wy jesteście IT GIRL/ IT BOY tego sezonu? Nikt nie przejdzie koło Was obojętnie, kiedy wyjdziecie na ulice w olśniewających oprawkach Art District czy Underdog. A może to, co Was pozytywnie napędza to aktywne spędzanie czasu? Wyraź to idąc w bardziej sportowy look z wyróżniającymi się okularami Commando bądź Olympian. I oczywiście, nie można zapomnieć o spokojniejszych, choć zawsze zjawiskowych klasykach, jak okulary Dean i Speculator, które nigdy nie będą out of style :)
Zgodnie z tym co mówią wcześniej wspomniani styliści marki: Nie kierujemy się typowymi ‘tak’ i ‘nie’ przy projektowaniu naszych okularów. Przy obecnym wachlarzu różnych stylów okularów, zaczynając od dużych much do coraz bardziej docenianych mniejszych oprawek, nie można powiedzieć że ‘coś należy’ czy ‘nie wypada’. Cokolwiek Wam pasuje i w czym dobrze się czujecie jest zawsze na TAK! Co więcej, najważniejsze żebyście mieli zabawę w dobieraniu do swojej stylizacji tego na co w danej chwili macie ochotę.
Jakkolwiek chcielibyście wyrazić siebie, Privé Revaux jest właśnie po to, aby Wam to ułatwić. Pasją marki są ludzie z osobowością, którzy uwielbiają dzielić się ze światem SWOIM JA. Sprawdźcie sami i odwiedźcie stronę internetową marki eu.priverevaux.com albo zajrzyjcie do jednego ze sklepów stacjonarnych Vision Express, wyłącznego partnera marki w naszym kraju. Dołączcie do wyjątkowej grupy #PrivePeople – wakacyjna przygoda czeka na Wasze wyjątkowe, spersonalizowane stylizacje! #ReframeYourself z Privé Revaux.
O Privé Revaux Eyewear
Firma Privé Revaux Eyewear została założona, aby zawojować rynek okularów jako dostawca wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie. Została zbudowana w oparciu o wspólną pasję do stylu i jakości przez przedsiębiorcę Davida Schottensteina wraz ze sławnymi wizjonerami Jamiem Foxxem, Hailee Steinfeld i Ashley Benson, a także dyrektorami kreatywnymi Robem Zangardi i Mariel Haenn. Z ponad 100 ręcznie wykonanymi i oprawami z polaryzacją od 169 zł każdy może być kimkolwiek. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź http://eu.priverevaux.com. #ReframeYourself #PrivePeople

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.