Laurastar i JEMIOL łączą siły - współpraca na rzecz perfekcji w modzie
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl| |katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl
796 996 240
www.goodonepr.pl/
Szwajcarska marka Laurastar, znana na całym świecie z innowacyjnych rozwiązań w pielęgnacji tkanin, nawiązała współpracę z topową polską marką modową JEMIOL. To połączenie precyzji i wysokiej jakości produktów Laurastar z kreatywnością oraz wizją jednego z najważniejszych nazwisk polskiej mody. Wspólna misja? Tworzenie wyjątkowych doświadczeń, w których dbałość o detale i doskonałość są na pierwszym miejscu. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2024 r.
Idealna para – tak w skrócie opisać można współpracę Laurastar, czyli marki, która od ponad 40 lat specjalizuje się w produkcji innowacyjnych systemów do prasowania, generatorów pary i parownic, z cenionym polskim projektantem, Łukaszem Jemiołem. Dosłownie kilkanaście dni temu swoją premierę miała kolekcja marki JEMIOL na sezon jesień-zima 2024/2025, będąca ukłonem w stronę wielkomiejskiego szyku. Stylizacje, które łączą elegancję z nowoczesnością, pozostając jednocześnie ponadczasowymi, zostały uwiecznione w obiektywie fotografki Pauliny Wesołowskiej w czasie sesji w Berlinie. To właśnie tym działaniem strony symbolicznie rozpoczęły wspólne działania. Urządzenia Laurastar zagwarantowały idealny stan ubrań, a każda stylizacja prezentowała się nienagannie.
– Praca nad moimi projektami to nieustanne wyzwanie, by każda kreacja była doskonała. Cechą wspólną dla mnie, jak i marek, które wybieram do współpracy, jest dążenie do perfekcji. To dlatego produkty Laurastar stały się nieodzownym elementem mojej codziennej pracy – dzięki nim mogę mieć pewność, że tkaniny, z których tworzę, zachowują swoją idealną formę. To nie tylko wygoda, ale przede wszystkim wsparcie w dążeniu do perfekcji – mówi Łukasz Jemioł.
Kolejny krok w branży mody
Laurastar ma na swoim koncie liczne kolaboracje modowe. Na kartach historii zapisała się m.in. sesja zdjęciowa z Chanel, współpraca z legendarną chińską projektantką Guo Pei, a także Kevinem Germanier. W 2023 roku Laurastar wspierała także pokaz Kevina w czasie Fashion Week w Paryżu. Na rodzimym rynku marka współpracowała m.in. z duetem projektantów MMC, a także była wieloletnim partnerem konkursu Miss Polski. Zaangażowanie Laurastar w kooperacje modowe ze znanymi projektantami i markami niewątpliwie pozwoliło rozwinąć skrzydła brandu - nie tylko pod względem zasięgu rynkowego, ale także prestiżu i rozpoznawalności.
– Współpraca z kultowymi postaciami i brandami, takimi jak Chanel, Guo Pei, Kevin Germanier, a teraz z marką JEMIOL, pozwoliła nam wejść na różnorodne rynki modowe i dostosować nasze produkty do światowej klasy wzornictwa i innowacji. Patrząc w przyszłość, zamierzamy kontynuować tę trajektorię, poszukując partnerstw, które nie tylko wzmacniają naszą markę, ale także współgrają z naszym zaangażowaniem w jakość i innowacje w branży modowej. Produkty Laurastar to nie tylko narzędzie pracy, ale także wsparcie dla projektantów, którzy stawiają na wyjątkowe tkaniny i precyzję wykonania – powiedział CEO Laurastar, Michael Monney w czasie eventu zorganizowanego, aby celebrować rozpoczęcie współpracy.
Laurastar wyposażyła także butiki, showroom i pracownię JEMIOL w swoje urządzenia. Partnerstwo to kolejny krok w kierunku popularyzacji profesjonalnej pielęgnacji tkanin w branży fashion, a także dbania o tkaniny w sposób odpowiedzialny i długoterminowy. Produkty szwajcarskiej marki, dzięki innowacyjnej technologii ultradelikatnej suchej pary, umożliwiają nie tylko idealne prasowanie, ale również odświeżenie i dezynfekcję delikatnych tkanin, takich jak kaszmir czy jedwab. Jak podkreśla Łukasz Jemioł oraz przedstawiciele Laurastar - współczesna moda to nie tylko estetyka, ale także troska o środowisko i jakość na lata. Odpowiednia pielęgnacja odzieży, zwłaszcza tych wykonanych z naturalnych materiałów, jest kluczowa w kontekście świadomej mody i długowieczności ubrań.
Za koncepcję współpracy Laurastar x JEMIOL odpowiada agencja Good One PR, która koordynuje całość działań.
Sesja zdjęciowa kolekcji JEMIOL jesień-zima
Projekty: marka JEMIOL, stylizacja: Karla Gruszecka, zdjęcia: Paulina Wesołowska, włosy: Delfuria, make up: Marcin Cincior, modelki: Aleksandra Ked | Beata Grabowska, produkcja: Karol Kotarski i Alicja Danowska, Wideo: Karo Muskała
***
O Laurastar
Laurastar jest światowym liderem w produkcji nowoczesnych systemów do prasowania, generatorów pary i parownic. Szwajcarska firma jest twórcą unikalnej technologii Ultradelikatnej Suchej Pary (DMS), dzięki której można uzyskać spektakularne efekty prasowania oraz wyeliminować 99,9% bakterii, wirusów i 100% kurzu domowego. Laurastar od ponad 40 lat tworzy rozwiązania, które pozwalają ludziom na więcej. Kładzie duży nacisk na nowoczesny i minimalistyczny design produktów, za który jest doceniana przez konsumentów i nagradzana w prestiżowych konkursach przez niezależnych ekspertów. Więcej informacji na temat marki Laurastar na www.laurastar.pl.
O DLF Sp. z o.o.
Autoryzowany importer i dystrybutor Laurastar w Polsce. DLF sp. z o.o. z Gdyni istnieje na polskim rynku od początku lat dziewięćdziesiątych i specjalizuje się w sprzedaży nowoczesnych produktów z zakresu Hi-tech, robotyki i AGD. Celem DLF jest dostarczenie klientom urządzeń najwyższej jakości, które poprawiają jakość życia. Obecnie firma jest autoryzowanym importerem lub dystrybutorem m.in. marek takich jak: iRobot, Stadler Form, Crockpot, Kohersen, Breville, FoodSaver, Laurastar.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.