Laurastar i JEMIOL łączą siły - współpraca na rzecz perfekcji w modzie
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.zawadzka@goodonepr.pl
796 996 240
www.goodonepr.pl/
Szwajcarska marka Laurastar, znana na całym świecie z innowacyjnych rozwiązań w pielęgnacji tkanin, nawiązała współpracę z topową polską marką modową JEMIOL. To połączenie precyzji i wysokiej jakości produktów Laurastar z kreatywnością oraz wizją jednego z najważniejszych nazwisk polskiej mody. Wspólna misja? Tworzenie wyjątkowych doświadczeń, w których dbałość o detale i doskonałość są na pierwszym miejscu. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2024 r.
Idealna para – tak w skrócie opisać można współpracę Laurastar, czyli marki, która od ponad 40 lat specjalizuje się w produkcji innowacyjnych systemów do prasowania, generatorów pary i parownic, z cenionym polskim projektantem, Łukaszem Jemiołem. Dosłownie kilkanaście dni temu swoją premierę miała kolekcja marki JEMIOL na sezon jesień-zima 2024/2025, będąca ukłonem w stronę wielkomiejskiego szyku. Stylizacje, które łączą elegancję z nowoczesnością, pozostając jednocześnie ponadczasowymi, zostały uwiecznione w obiektywie fotografki Pauliny Wesołowskiej w czasie sesji w Berlinie. To właśnie tym działaniem strony symbolicznie rozpoczęły wspólne działania. Urządzenia Laurastar zagwarantowały idealny stan ubrań, a każda stylizacja prezentowała się nienagannie.
– Praca nad moimi projektami to nieustanne wyzwanie, by każda kreacja była doskonała. Cechą wspólną dla mnie, jak i marek, które wybieram do współpracy, jest dążenie do perfekcji. To dlatego produkty Laurastar stały się nieodzownym elementem mojej codziennej pracy – dzięki nim mogę mieć pewność, że tkaniny, z których tworzę, zachowują swoją idealną formę. To nie tylko wygoda, ale przede wszystkim wsparcie w dążeniu do perfekcji – mówi Łukasz Jemioł.
Kolejny krok w branży mody
Laurastar ma na swoim koncie liczne kolaboracje modowe. Na kartach historii zapisała się m.in. sesja zdjęciowa z Chanel, współpraca z legendarną chińską projektantką Guo Pei, a także Kevinem Germanier. W 2023 roku Laurastar wspierała także pokaz Kevina w czasie Fashion Week w Paryżu. Na rodzimym rynku marka współpracowała m.in. z duetem projektantów MMC, a także była wieloletnim partnerem konkursu Miss Polski. Zaangażowanie Laurastar w kooperacje modowe ze znanymi projektantami i markami niewątpliwie pozwoliło rozwinąć skrzydła brandu - nie tylko pod względem zasięgu rynkowego, ale także prestiżu i rozpoznawalności.
– Współpraca z kultowymi postaciami i brandami, takimi jak Chanel, Guo Pei, Kevin Germanier, a teraz z marką JEMIOL, pozwoliła nam wejść na różnorodne rynki modowe i dostosować nasze produkty do światowej klasy wzornictwa i innowacji. Patrząc w przyszłość, zamierzamy kontynuować tę trajektorię, poszukując partnerstw, które nie tylko wzmacniają naszą markę, ale także współgrają z naszym zaangażowaniem w jakość i innowacje w branży modowej. Produkty Laurastar to nie tylko narzędzie pracy, ale także wsparcie dla projektantów, którzy stawiają na wyjątkowe tkaniny i precyzję wykonania – powiedział CEO Laurastar, Michael Monney w czasie eventu zorganizowanego, aby celebrować rozpoczęcie współpracy.
Laurastar wyposażyła także butiki, showroom i pracownię JEMIOL w swoje urządzenia. Partnerstwo to kolejny krok w kierunku popularyzacji profesjonalnej pielęgnacji tkanin w branży fashion, a także dbania o tkaniny w sposób odpowiedzialny i długoterminowy. Produkty szwajcarskiej marki, dzięki innowacyjnej technologii ultradelikatnej suchej pary, umożliwiają nie tylko idealne prasowanie, ale również odświeżenie i dezynfekcję delikatnych tkanin, takich jak kaszmir czy jedwab. Jak podkreśla Łukasz Jemioł oraz przedstawiciele Laurastar - współczesna moda to nie tylko estetyka, ale także troska o środowisko i jakość na lata. Odpowiednia pielęgnacja odzieży, zwłaszcza tych wykonanych z naturalnych materiałów, jest kluczowa w kontekście świadomej mody i długowieczności ubrań.
Za koncepcję współpracy Laurastar x JEMIOL odpowiada agencja Good One PR, która koordynuje całość działań.
Sesja zdjęciowa kolekcji JEMIOL jesień-zima
Projekty: marka JEMIOL, stylizacja: Karla Gruszecka, zdjęcia: Paulina Wesołowska, włosy: Delfuria, make up: Marcin Cincior, modelki: Aleksandra Ked | Beata Grabowska, produkcja: Karol Kotarski i Alicja Danowska, Wideo: Karo Muskała
***
O Laurastar
Laurastar jest światowym liderem w produkcji nowoczesnych systemów do prasowania, generatorów pary i parownic. Szwajcarska firma jest twórcą unikalnej technologii Ultradelikatnej Suchej Pary (DMS), dzięki której można uzyskać spektakularne efekty prasowania oraz wyeliminować 99,9% bakterii, wirusów i 100% kurzu domowego. Laurastar od ponad 40 lat tworzy rozwiązania, które pozwalają ludziom na więcej. Kładzie duży nacisk na nowoczesny i minimalistyczny design produktów, za który jest doceniana przez konsumentów i nagradzana w prestiżowych konkursach przez niezależnych ekspertów. Więcej informacji na temat marki Laurastar na www.laurastar.pl.
O DLF Sp. z o.o.
Autoryzowany importer i dystrybutor Laurastar w Polsce. DLF sp. z o.o. z Gdyni istnieje na polskim rynku od początku lat dziewięćdziesiątych i specjalizuje się w sprzedaży nowoczesnych produktów z zakresu Hi-tech, robotyki i AGD. Celem DLF jest dostarczenie klientom urządzeń najwyższej jakości, które poprawiają jakość życia. Obecnie firma jest autoryzowanym importerem lub dystrybutorem m.in. marek takich jak: iRobot, Stadler Form, Crockpot, Kohersen, Breville, FoodSaver, Laurastar.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.