Komunikaty PR

Letnie wypady w kobiecym stylu! Crunlight – takie jak Ty!

2021-08-16  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Crunlight ( 0.24 MB )

Letnią pogodę dobrze wykorzystać na spacery po pobliskim parku, plaży czy lesie. Przebywanie na świeżym powietrzu ma bowiem pozytywny wpływ na samopoczucie – to doskonały sposób na relaks.  Aby uczynić te chwile jeszcze przyjemniejszymi, warto spakować do torebki pyszne smakołyki, które można chrupać, gdy tylko poczujemy na to ochotę. Wielozbożowe chrupki Crunlight to perfekcyjna wytrawna przekąska na każde wyjście. Idealnie pasują do każdej kobiecej torebki.

 

Każda kobieta potrzebuje chwili relaksu. Jednym ze sposobów na popołudniowy chill mogą być długie (lub krótkie) spacery. Oprócz butelki z wodą, która jest niezbędna podczas upalnych dni, warto zabrać ze sobą również smaczne przekąski. Crunlighty to wielozbożowe chrupki, które będą świetnym kompanem podczas każdego spaceru. Przekąski Crunlight idealnie nadają się oczywiście nie tylko na piesze wycieczki – w pojedynkę, czy z przyjaciółką, ale także do zabrania do pracy. Można wybrać ulubiony smak i cieszyć się nie tylko ich chrupkością i lekkością. Dzięki poręcznemu opakowaniu pasują zarówno do torebki, jak i plecaka. Crunlighty nie zawierają barwników, oleju palmowego i wzmacniaczy smaku, a ich opakowanie nadaje się do recyklingu.

 

Crunlighty dostępne są w czterech aromatycznych smakach: jalapeno, pomidor z bazylią, słodka papryka oraz fromage. Pikantne, intensywne, a może delikatne? Każdy znajdzie coś dla siebie!

 

Crunlighty to idealne przekąski dla każdej kobiety. Wypoczywaj na łonie natury i ciesz się pięknym dniem chrupiąc swój ulubiony smak. Crunlighty pasują na każde wyjście!  

 

  • Chrupki wielozbożowe Crunlight dostępne w smakach: jalapeno, pomidor z bazylią, fromage
    i słodka papryka – cena: 2, 50 zł/op. 70 g

 

 www.facebook.com/Crunlight

 www.instagram.com/crunlight

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.