Komunikaty PR

Letnie wypady w kobiecym stylu! Crunlight – takie jak Ty!

2021-08-16  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Crunlight ( 0.24 MB )

Letnią pogodę dobrze wykorzystać na spacery po pobliskim parku, plaży czy lesie. Przebywanie na świeżym powietrzu ma bowiem pozytywny wpływ na samopoczucie – to doskonały sposób na relaks.  Aby uczynić te chwile jeszcze przyjemniejszymi, warto spakować do torebki pyszne smakołyki, które można chrupać, gdy tylko poczujemy na to ochotę. Wielozbożowe chrupki Crunlight to perfekcyjna wytrawna przekąska na każde wyjście. Idealnie pasują do każdej kobiecej torebki.

 

Każda kobieta potrzebuje chwili relaksu. Jednym ze sposobów na popołudniowy chill mogą być długie (lub krótkie) spacery. Oprócz butelki z wodą, która jest niezbędna podczas upalnych dni, warto zabrać ze sobą również smaczne przekąski. Crunlighty to wielozbożowe chrupki, które będą świetnym kompanem podczas każdego spaceru. Przekąski Crunlight idealnie nadają się oczywiście nie tylko na piesze wycieczki – w pojedynkę, czy z przyjaciółką, ale także do zabrania do pracy. Można wybrać ulubiony smak i cieszyć się nie tylko ich chrupkością i lekkością. Dzięki poręcznemu opakowaniu pasują zarówno do torebki, jak i plecaka. Crunlighty nie zawierają barwników, oleju palmowego i wzmacniaczy smaku, a ich opakowanie nadaje się do recyklingu.

 

Crunlighty dostępne są w czterech aromatycznych smakach: jalapeno, pomidor z bazylią, słodka papryka oraz fromage. Pikantne, intensywne, a może delikatne? Każdy znajdzie coś dla siebie!

 

Crunlighty to idealne przekąski dla każdej kobiety. Wypoczywaj na łonie natury i ciesz się pięknym dniem chrupiąc swój ulubiony smak. Crunlighty pasują na każde wyjście!  

 

  • Chrupki wielozbożowe Crunlight dostępne w smakach: jalapeno, pomidor z bazylią, fromage
    i słodka papryka – cena: 2, 50 zł/op. 70 g

 

 www.facebook.com/Crunlight

 www.instagram.com/crunlight

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.